- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Modele noi
Ultimele stiri din Modele noi
-
Recent, Ford a dezvăluit pe legendarul circuit Laguna Seca Speedway cea mai nouă și extremă versiune Mustang GTD. Aceasta se numește Liquid Carbon (17.08)
-
Cei de la Mahindra au scos primul „Batmobil oficial” din lume. Bazat pe modelul BE 6, modelul va fi limitat la 300 de unități și va fi vândut exclusiv în India. (16.08)
-
Conceptul Lexus Sport a fost dezvăluit la Monterey Car Week, oferind o primă privire asupra designului viitorului supercar al mărcii, despre care se speculează că va fi denumit LFR. (16.08)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta-
Versiune nouă pentru Tesla Model 3: autonomie de 830 kilometri
-
Prețuri noua Kia Sportage facelift în România: start de la 32.300 euro
-
Audi RS6, vânzări record în prima jumătate a anului 2025
-
Hyundai pregătește un rival pentru Renault 4 electric: debut la Munchen
-
Noul Opel Grandland Electric AWD: primul Opel electric cu tracțiune integrală
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Nissan: Viitorul Leaf va avea un design neconvenţional
- nu platesc nicio taxa de inmatriculare
- nu platesc parcarea oriunde ai vrea sa o parchezi
- au acces pe banda de autobuz
Am im inteles design-ul Leaf-ului (na, e prima electrica de masa, trebuie sa iasa in evidenta), incerc inca, sa pricep liniile lui Qashqai dar cred ca la urmatorul Leaf ma pierd astia pe drum.....
Interesanta dispunerea motoarelor in interiorul rotilor....e revolutionara ideea si asa ceva se vede doar in concepte. Ma intreb totusi, nu cumva tot sitemul de rulare va deveni chiar mai greu decat mecanica actuala?
Cat despre design, inteleg ca o sa fie mai urata de-atat? Nu credeam sa fie posibil asa ceva!
Nissan Leaf nu va veni in Romania in urmatorii 5 ani-10 ani.
va veni...nu toti romanii sunt trepanati.
sa spui "in urmatorii 5-10 ani" denota un infantilism si o neintelgere incredibila a lumii.
dormi in pace!
Nu toti, dar o parte semnificativa sunt niste maimute.
Tu esti cel care da dovada de infantilism. Designul e considerat "conservator" pe pietele pe care se comercializeaza: SUA si Japonia, adica principalele piete. E binecunoscut ca gusturile americanilor si europenilor in materie de masini nu coincid. Nu degeaba exista pentru Europa o versiune cu design usor diferit.
Legat de comercializarea in Romania faci aiurea pe interesantul. Renault va introduce mai intai Fluence ZE, Zoe si restul trupei si mai apoi vom vedea daca exista cerere si pentru Leaf.
Dupa cum s-a mai spus, Leaf nu va intra sa concureze in Europa modelele gamei Z.E.