Noile camere de masurare a vitezei cu laser din Germania au fost contestate
- Printeaza
- Comenteaza
- 
			Trimite pe: 
			  
Un tribunal din Germania a contestat o amenda pentru viteza realizata de o camera coordonata de laser. Noile camere Poliscan sunt automate, iar patru experti germani au contestat deja rezultatele acetora. Astfel, judecatorul Matthias Gampe l-a declarat pe soferul acuzat ca a condus cu 96 km/h intr-o zona cu limitare de 40 km/h ca fiind nevinovat.
Sistemul Poliscan din Germania este produs de compania Vitronic si este montat pe stalpi de langa sosea. Acesta foloseste sistemul lidar pentru a estima viteza unui vehicul si are capacitatea de a monitoriza mai multe vehicule individuale, pe mai multe benzin, in acelasi timp. Capacitatea unica a acestui sistem ii confera un avantaj asupra sistemelor clasice de estimare a vitezei care foloseau radarul sau senzoari in asfalt.
Circa 100 de dispozitive Poliscan au fost montate in Mannheim in anul 2007. Peste 19.000 de soferi s-au plans de masuratorile eronate, iar expertii au descoperit ca schimbarea benzilor sau faptul ca un vehicul v-a depasit ar putea sa genereze citiri incorecte. Din cauza faptului ca acest sistem nu fotografiaza vehiculele in puncte fixe de masurare – precum sistemele conventionale, nu exista nicio masura externa de a verifica viteza cu care circula vehiculele pe suprafata de drum monitorizata.
Via | TheNewsPaper
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
- 
                        
                        Carlos Tavares, fostul șef Stellantis, este de părere că grupul producător de mașini se va destrăma. În noua sa carte, publicată joi, Tavares crede că Stellantis s-ar putea destrăma în 2 grupuri. (24.10)
- 
                        
                        O mișcare ecologistă propune organizarea unui referendum pentru restricționarea circulației de mașini în centrul Berlinului. Referendumul ar putea avea loc în 2026 și ar limita circulația mașinilor la numai 12 zile pe an pentru fiecare persoană. (24.10)
- 
                        
                        Un brevet nou din partea celor de la Porsche relevă un motor nou care va fi dezvoltat de către producătorul german. Noul motor va putea avea configurații diferite, cu 9, 15 sau 18 cilindri în formă W. (22.10)
- 
                
                    Noul motor termic dezvoltat de Omoda&Jaecoo, campion la eficiență 
- 
                
                    Fostul șef Stellantis crede că grupul se va destrăma 
- 
                
                    Toyota dezvoltă un nou motor cu 4 cilindri: va avea peste 400 CP 
- 
                
                    Toyota prezintă primul concept al mărcii de lux Century 
- 
                
                    Noul concept Toyota Corolla anunță prima generație electrică a modelului 
 
												 
        



http://en.wikipedia.org/wiki/Lidar