Noua motorizare pentru Bravo: 1.4 litri si 150 de cai
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Fiat a anuntat un nou motor pentru Bravo. Este vorba despre propulsorul T-Jet de 1.4 litri care dezvolta 150 de cai putere si care va debuta probabil si pe versiunile Abarth ale modelelor Grande Punto si 500. Motorul se poate lauda cu un cuplu motor de 206 Nm, constant intre 2000 si 5000 de rpm, si cu o viteza maxima de 212 km/h.
Acceleratia de la 0 la 100km/h se face in doar 8.5 secunde. Pentru versiunea Sport a modelului, Fiat a pozitionat pe bord un buton "overboost" care creste cuplul motor pana la 230 Nm si imbunatateste acceleratia 0-100 km/h pana la 8.2 secunde.
In ceea ce priveste consumul, Bravo inregistreaza si aici rezultate bune: consumul mediu este 7.1 litri/100km. In mediul urban Bravo inghite 9.3 litri/100km in timp ce in extraurban modelul italian are nevoie de doar 5.3 litri/100km. Emisiile de CO2 pastreaza un nivel mediu de 167 g/km.
Pretul pentru aceasta versiune a fost fixat la 20.280 de euro. Cu aceasta ocazie Fiat a anuntat ca de la inceputul lunii aprilie pana la sfarsitul lunii iunie a inregistrat 55.000 de comenzi pentru Bravo, acesta devenind astfel cel mai bine vandut model din clasa C in Italia.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Pentru a marca retragerea celebrului Civic Type R din Europa, Honda a lansat o hartă interactivă cu peste 120 de drumuri, din Europa, ideale pentru condus. Transfăgărășanul este, desigur, pe listă. (11.09)
-
BMW i-a făcut cadou lui Papa Leon al XIV-lea o motocicletă R 18 Transcontinental. Vehiculul va fi scos la licitație în luna octombrie pentru a susține un scop caritabil. Suma rezultată din licitație va fi donată către mai multe proiecte de ajutorare a copiilor dintr-o țară africană. (10.09)
-
Ford Performance, divizia de performanță a mărcii americane, are din această toamnă un nume nou. Astfel, începând de acum, Ford Performance se va numi Ford Racing. (09.09)
-
Euro 7 mai face o victimă: Audi va retrage motorul său cu 5 cilindri în 2027
-
Înlocuitorul lui Ford Focus va fi un SUV compact: lansare în 2027
-
Stellantis schimbă macazul: va continua să vândă mașini cu motoare termice și după 2030
-
Italienii prezintă un nou concept creat la cererea Volkswagen
-
Renașterea unei legende: noul Ferrari 849 Testarossa
Oricum nu e vorba numai de legi, majoritatea producatorilor se straduiesc sa se incadreze in limite inca inainte de termen, pe cand vin macaronarii astia si da-i sa sune cu CO2, ca doara pe cine-l intereseaza?? Mare e gradina...., si din pacate gardul are gauri:((
Insa problema tot ramane, si anume ca, asa cum ai demonstrat si tu, mai este mentalitatea asta ca lasa ca rezolvam problema cand ajungem la ea. Te rog sa ma intelegi, nu cu tine personal am problema. Ci cu astia care fac trend-urile negative si cei care ii urmeaza. Daca ati urmarit stirile aici la Automarket, ati vazut ca foarte multi producatori incearca sa limiteze emisiile, si sunt din ce in ce mai multi. Pacat ca inca nu toata lumea.
Iar italienii o sa se conformeze cand se pune Comisia pe ei, ca sunt smecheri de numai si isi fac de cap.