Noul Opel Astravan
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Opel reinventeaza traditia Astravan. Noua compozitie a producatorului auto este bazata pe modelul Astra.
Cei de la Opel intentioneaza sa dea o noua lovitura in acest an cu noul Astravan. Construit pe platforma modelului Astra, Astravan a impresionat prin dinamica, stil sau design.
Noul model mentine dinamica si confortul celui vechi dar aduce si mult mai mult in ceea ce priveste latura practica. Desi este construit pe baza modelului Astra cu cinci usi, toate elementele preluate au fost resetate pentru a fi compatibile cu ideea de baza pe care este construit noul Astravan.
Designul in zona frontala este identic cu cel de la Astra iar linia plafonului este extinsa cu 50 mm in spate exact la fel ca la Astra break. Noul model va fi construit in fabrica General Motors din Ellesmere Port, Cheshire, fosta casa a modelelor Astravan pana in 2004. Designul caroseriei noului model Astravan prezinta unele avantaje evidente fata de modelul Astra. Axa din spate a fost redesenata, iar blocul rezervorului a fost coborat , astfel incat centrul de greutate a masinii este mai jos iar spatiul pentru bagaje se mareste. Unghiul de bracaj a rotilor a fost adjustat in asa fel incat sa reduaca consumul de combustibili si erodarea cauciucurilor.
Noul Astravan este valabil in trei variante de motorizare diesel si una pe benzina. Varianta de motorizare standard ofera versiunea de 120PS 1.9-litre CDTi prezenta si pe modelul Astra. Alte variante de motorizare oferite sunt 100PS 1.7-litre CDTi sau versiunea de 90PS cu motor de 1.3CDTi, premiat ca “Motorul anului” de catre Engine Technology International and Commercial Fleet World. Toate cele trei unitati diesel sunt dotate cu Euro 4. Versiunea pe benzina este un 90PS cu motor de 1.4 litri. ‘
Noul model mentine dinamica si confortul celui vechi dar aduce si mult mai mult in ceea ce priveste latura practica. Desi este construit pe baza modelului Astra cu cinci usi, toate elementele preluate au fost resetate pentru a fi compatibile cu ideea de baza pe care este construit noul Astravan.
Designul in zona frontala este identic cu cel de la Astra iar linia plafonului este extinsa cu 50 mm in spate exact la fel ca la Astra break. Noul model va fi construit in fabrica General Motors din Ellesmere Port, Cheshire, fosta casa a modelelor Astravan pana in 2004. Designul caroseriei noului model Astravan prezinta unele avantaje evidente fata de modelul Astra. Axa din spate a fost redesenata, iar blocul rezervorului a fost coborat , astfel incat centrul de greutate a masinii este mai jos iar spatiul pentru bagaje se mareste. Unghiul de bracaj a rotilor a fost adjustat in asa fel incat sa reduaca consumul de combustibili si erodarea cauciucurilor.
Noul Astravan este valabil in trei variante de motorizare diesel si una pe benzina. Varianta de motorizare standard ofera versiunea de 120PS 1.9-litre CDTi prezenta si pe modelul Astra. Alte variante de motorizare oferite sunt 100PS 1.7-litre CDTi sau versiunea de 90PS cu motor de 1.3CDTi, premiat ca “Motorul anului” de catre Engine Technology International and Commercial Fleet World. Toate cele trei unitati diesel sunt dotate cu Euro 4. Versiunea pe benzina este un 90PS cu motor de 1.4 litri. ‘
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Modele noi
-
Automarket a zburat în capitala Franței pentru a face cunoștință cu noul Renault Symbioz. Este vorba despre un SUV de segment C, de fapt ultimul model din așa numita ofensivă Renault în acest segment. Ți-am pregătit un articol cu 5 lucruri esențiale, dar și un video cuprinzător. (02.05)
-
Cupra a lansat oficial noul Leon facelift. Noua versiune actualizată a compactei de performanță aduce un design revizuit, un ecran central mai mare, precum și un motor nou care dezvoltă 333 de cai putere. (30.04)
-
Cupra a lansat oficial noul Formentor facelift. Noua versiune actualizată a SUV-ului de performanță aduce un design revizuit, mai multe noutăți la interior, precum și un motor nou care dezvoltă 333 de cai putere. (30.04)
- Noul Cupra Formentor facelift: design revizuit și motor nou de 333 CP
- BYD Seagull va ajunge în Europa din 2025. Rival direct pentru Dacia Spring
- Formula E prezintă noul monopost pentru sezonul 2025: mai rapid decât un monopost de Formula 1
- STUDIU: Mașinile electrice chinezești, și de două ori mai scumpe în Europa față de țara lor natală
- Volkswagen Transporter va fi construit în fabrica Ford din Turcia
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (0)