Comentarii (50)

  • x
    Chevrolet epica by renault.
    16 86
  • Firestarter
    Safrane?
    In poza 3 au uitat sa modifice numele masinii de pe banda cromata pozitionata pe capacul portbagajului.
    22 2
  • latitude
    Asta-i urmasul lui laguna, cumva?
    Daca-i asamblata tot in turcia...........
    6 74
  • @ cris
    Renault Latitude este construit in Coreea de Sud
    Renault Latitude este construit in Coreea de Sud de catre subsidiara Renault, Samsung Motors ( Renault detine 80.1 % din actiuni iar Samsung Card restul de 19.9 % ) .
    17 5
  • renault latitude
    Interesant modelul . De la spate ai zice ca e un Lexus . Fata as mai fi remodela-o . Intradevar , remarca antecugetatorului , ori e latitude , ori safrane ?
    8 14
  • latitude
    acceptabil design-ul, dar ca pret de lansare cam scumputa...totusi e renault ! sau poate din cauza ca-i produsa in afara UE...
    se vrea sa fie in clasa D probabil, dar mai au francezii pana acolo, adica pana sa impresioneze pe cei care au cultura auto...
    11 70
  • daca te lauzi asa ca ai o vasta cultura auto, de ce nu stii ca trebuie trebuie testata si studiata indeaproape o masina inainte sa te pronunti atat de categoric...?
    45 4
  • @cris : pai daca e renault ar trebui sa coste 10000 Euro?????

    Cred ca 21000 e un pret foarte interesant. este totusi un sedan de clasa medie cu un pachet foarte bogat de dotari standard. eu am fost la un dealer renault si am luat oferta pentru Privilege 2.0 si chiar e foarte tentanta .

    Partea funny este ca Latitude Privilege 2.0 140 costa aproape la fel ca Laguna Dynamique 2.0 140 :)
    47 4
  • @cris
    si cam ce masini prefera cei ce "au cultura auto"?

    sau ai prins din zbor termenii si ti-ai zis ca da bine daca le asociezi drept critica la adresa renault, no?

    cultura auto...

    Cred ca era mai ok daca ramanea denumirea de Safrane.
    48 4
  • Latitude suna mai "altfel" decat Safrrane ... plus ca Safrane este ceva vechi iar ei incearca sa aduca pe piata ceva nou ;)

    La preturi se suprapune aproape perfect peste concurenta, ceea ce nu este tocmai laudabil din partea Renault care obisnuia sa vina un pic mai jos la pret cu aceleasi dotari.

    Ca aratare de masina . . . spatele mai "misca" dar fata este cam brutal de "antica" . . . seamana a masina asiatica de acum cativa ani .. parerea mea ( care parere este evident gresita )
    10 51
  • Cand am citit ce dotari parca m-am intors in timp, in anii '90, cand citeam lista de dotari oferita pe Safrane. Si ce vad acum? Ca inca mai este folosit numele asta pe unele piete (ma refer la poza).
    Si eu sunt adeptul pastrarii denumirii modelelor, pentru ca asta lasa impresia de seriozitate a constructorului, de continuitate si de respect fata de generatiile precedente (off topic: cea mai proasta decizie mi se pare ca au facut-o cei de la Opel, consider ca denumirile Vectra-poate chiar Ascona- si Frontera trebuiau pastrate).
    Sunt insa si exceptii, precum... Safrane. A fost o masina confortabila, care avea multe dotari destul de misto pentru anii '90, insa avea o problema: fiabilitatea slaba (mai ales partea electrica era buclucasa).
    Aveam in Severin un vecin care o data la cateva luni ba masura tensiunea curentului de prin masina, ba schimba sigurante, becuri sau senzori... Cu toate astea nici in ruptul capului nu vroia sa o vanda, cica era o placere sa o conduci sute de kilometri.
    14 25
  • Marian
    NU credeam ca am sa zic asta despre un Renault dar interiorul arata super.
    14 4
  • SAFRANE
    Va rămâne un nume greu de atins chiar şi de producător.

    Din păcate nu se vor mai face asemenea bijuterii.

    Problemele pe care le acuzi la partea electrică eu nu le cunosc, deşi avem 5 astfel de modele în grup, de la 2.0 140 cp până la 3.0 v6 Biturbo 265 cp... Dimpotrivă, pot spune că sunt nişte maşini extrem de fiabile.
    19 4
  • In anii '90 francezii nu faceau masini atat de proaste cum se crede. Insa aveau probleme marunte si enervante. Asta se intampla si cu masina de care am scris mai sus.
    Si asa cum zici si tu, cine avea atunci un Safrane sau un Peugeot 605 era invidiat. 605 este una din masinile mele preferate din anii '90.
    PS: foarte tare avatarul tau :)
    10 18
  • @cris
    ce "cultura auto" poate sa aiba unul ca tine care habar n-are ca Laguna n-a fost niciodata asamblata in Turcia?
    27 3
  • Taxi Driver
    @cris
    Prin modelul Latitude, francezii isi doresc un continuator in nisa ramasa libera de VelSatis. Modelele prezentate la lansarea oficiala de ieri de la World Trade Plaza, chiar impresioneza. Dupa parerea mea Passat CC are un concurent redutabil in momentul de fata.
    41 2
  • Semtex_82
    Superba!
    A aparut Latitude fratilor! Si "baza" inseamna nivel de echipare "Privilege"! (cine stie, cunoaste) Iar "Initiale" e forma suprema a desavarsirii... in afara de plafonul panoramic, totul e standard.. vine cu motor de generatie noua 3.0 V6 dCI 240 CP, navigatie, piele, scaune cu masaj, clima pe 3 zone, sistem audio BOSE cu 10 difuzoare si magazie de 6cd-uri, jante de 18", volan cu insertii din lemn etc. Cel mai interesant mi se pare sistemul de ionizare si inmiresmare a habitaclului special conceput pt crearea unei "stari de bine" la volan. De exmplu, la condusul pe timp de noapte are menirea de a te revigora, de a te face mai alert.

    In concluzie...

    Latitude pastreaza ceva din parfumul legendarului Safrane, insa e o masina moderna cu un raport calitate/pret excelent. Retineti ca se incadreaza in "Contractul Renault 2009"
    67 5
  • 2 intrebari pentru Semtex
    Cand pot sa o vad la voi in showroom si poate intra in programul rabla 2011 care debuteaza lunile acestea daca nu ma insel?

    Mi se pare o abordare rationala din partea lui Renault. Masina arata bine atat la interior cat si la exterior. Ma intereseaza.
    14 1
  • Imi aduce aminte de Renault 25 Baccara acest Latitude:-?:-?
    3 2
  • @automarket
    In fotografia 14, interiorul nu este de la aceasi masina. Nu este la fel ca in celelalte fotografii.
    5 2
  • @Semtex
    Sti care cred eu ca e marea problema acestei masini? Ca are un romb argintiu pe capota. Adica piata e obisnuita cu altfel de masini din partea Renault si sa dai peste 30000 de euro pe un Renault nu prea iti vine cand deja ai alternative din segmentul premium, chit ca dotarea de baza sau motorizarea sunt mai bune. Este ca si cum Renault s-ar hotari sa produca un Sandero super dotat si cu fiabilitate de top care sa se "bata" cu BMW Seria 1 sau Mercedes Clasa A. Ghici care s-ar vinde mai bine?!
    Din cauza asta cred eu ca nici Vel Satis nu s-a vandut, desi cei care au ales unul au fost multumiti. Poate ca asta e motivul pentru care Renault a preferat sa construiasca masina in Coreea, acolo Samsung Motors poate ca are o imagine buna si masina ar fi mai bine primita pe piata.
    Nu am absolut nimic cu aceasta masina masina, insa cred ca urmeaza un nou esec, asa cum au fost Vel Satis. Sper totusi sa ma insel, desi nu cred.
    5 51
  • Semtex
    @LauCalin
    Aberezi ! exista viata si dincolo de imaginea de marca, doar ca n-ai descoperit-o tu... oricum, timpul te va contrazice...

    Cine lasa prejudecatile prostesti de-o parte, va vedea ca pretul mediu este de 28.500 euro, iar la banii astia pune in fund un Passat CC 2.0 tdi ! Renault Latitude e o limuzina de dimensiunea unui BMW seria 5, dar cu pret de clasa medie!
    51 3
  • "Aberezi ! exista viata si dincolo de imaginea de marca, doar ca n-ai descoperit-o tu"
    Mda, de-asta imi plac Volvo si Honda.
    Vanzarile vor spune cine abereaza mai mult. Ce s-a intamplat cu Vel Satis, Peugeot 607 sau Citroen C6 demonstreaza contrariul. Degeaba ai un produs bun daca nu ai si imagine, pentru ca de multe ori imaginea de marca aduce profit.
    9 42
  • @semtex
    imi place optimismul tau,dar hai sa fim serosi LauCalin are dreptate
    6 30
  • raspuns
    Semtex ai putea sa imi raspunzi la intrebari? Sunt un potential client in definitiv.
    12 1
  • Semtex
    @LauCalin
    Honda are o imagine de marca foarte buna. La fel si Volvo care este eronat considerata marca premium (opinie personala).

    "de multe ori..?" INTOTDEAUNA imaginea de marca aduce profit !

    "Ce s-a intamplat cu Vel Satis..." Velsatis e un capitol incheiat... istoria ne arata ca o repozitionare de pret si un produs nou cu alt ambalaj poate avea succes.

    @dedd
    Din cate stiu eu masinile au plecat din Koreea si sunt acum in Danemarca. Cred eu ca pe la sfarsitul lunii acesteia, inceputul lunii aprilie ajung in showroom. Eu sunt din Constanta.
    35 1
  • "...Volvo care este eronat considerata marca premium (opinie personala)."
    pentru ca e personala prefer sa nu comentez, desi nu sunt de acord cu tine.

    "INTOTDEAUNA imaginea de marca aduce profit ! "
    Si crezi tu francezii au o imagine de marca atat de buna incat sa atraga clientii de masini premium la ei in showroom ca sa le vanda Latitude? Esti foarte optimist.

    "istoria ne arata ca o repozitionare de pret si un produs nou cu alt ambalaj poate avea succes."
    Repozitionare de pret faci atunci cand depasesti un nivel de pret cu care ai obisnuit piata? Nu crezi ca e cam/prea riscant?

    "...un produs nou cu alt ambalaj poate avea succes."
    Unul din cele mai "bune" exemple in acest sens cred ca poate fi considerata Laguna 3.

    Eu cred ca masina nu a fost gandita pentru Europa. Principala piata de desfacere e Coreea. Renault nu cred ca se asteapta la vanzari prea mari in Europa, insa este oferita in ideea unei masini oarecum exclusiviste, pe care sa nu o vezi la orice colt de strada. Repet, este parerea mea.
    4 37
  • o masina foarte reusita la design, interior superb, nici nu se compara cu passat 2.0tdi, foarte misto, o masina care imi place, un sedan superb...
    39 2
  • desi sunt fan VAG, afirm cele de mai sus
    9 1
  • Semtex
    @LauCalin
    Nu am sustinut ca pe segmentul asta Renault are o imagine de marca puternica (in principal datorita vesatis-ului) , insa Renault are capacitatea de a se reinventa pentru o cota de piata semnificativa.

    VelSatis era vreo 35.000 euro si incepea cu un motor pe benzina de 3.5 litri inadaptat pietei din Romania si nu numai... in plus design-ul nu era pe gustul clientilor care acceseaza segmentul asta si care se stie, sunt mult prea conservatori...

    Acum insa discutam de un design clasic, foarte placut, motorizari mai eficiente, mai pragmatice si un pret regandit. Latitude Privilege 2.0 140cp e doar cu 1000 de euro peste o Laguna Dynamique Navi cu aceeasi motorizare. Deci toate aspectele au fost corectate. Mai ramane doar imagine de marca.

    Laguna 3 e alta poveste. E o masina apreciata pentru calitatile dinamice, pentru calitatea interiorului, pret, fiabilitate, insa nu si pentru design... a fost gandita Patrick le Quement, un om depasit de vremuri a carui minte era la decizia de pensionare...

    Apropo de ambalaj nou, imi vine acum in minte Mitsubishi Lancer... sa spui ca era masina mediocra e deja prea mult... era o masina ignorata de multi... pana cand au facut completarea Evo... stiu, nu are legatura cu ce se face pe segmentul asta, insa ideea e ca o regandire a produsului ar putea aduce succes...

    Masina a fost gandita pentru Europa, pentru ca altfel nu o introduceau pe piata. Se fac studii de piata, stai tu linistit... nu se arunca nimeni aiurea.

    "Masina exclusivista" ?! :)) nu cred ca masina e chiar atat de "exclusivista" la 21.00 de euro...

    ps:mentionai honda... Honda Accord e o poveste de succes pe plan international, tocmai pentru ca are o imagine de marca f buna
    45 3
  • daaa
    Foarte reusita la design, copy-paste grav la blocurile optice fata de la Saab 9-3 :))
    Dar doar atat, in rest un mare dreptunghi cu 4 roti :))

    Interior mediocru, consola centrala cu butoane de Cielo.
    Motorizare 2.0 140 cp.... :)),
    Super tare masina !
    8 38
  • @Semtex
    Vel Satis asa cum ai zis si tu nu era o masina rea. Si cum zici, s-au facut studii atunci cand s-a hotarat sa intre pe piata din Europa. Cu toate astea nu a fost primita bine, desi avea si motoare adaptate, gen DCI de 150 CP. Deci uite ca nu este o regula ca daca ai un produs adaptat pietei sa poti vinde. Imaginea de marca vinde cel mai bine. Asta e unul dintre motivele pentru care Volvo, marca non-premium", nu se vinde in Romania. Piata Occidentala are o cu totul alta parere.
    In plus, romanii se stie ca sunt amatori de motoare diesel sau motoare de cilindreee de 1.4, 1.6 benzina si/sau supraalimentate. 2.0 benzina (intentionat nu m-am legat de putere) nu prea mai este atractiv, consumul mediu fiind undeva in jur de 10 litri.
    Acum vei spune probabil ca cel mai ieftin diesel este aprox. 24000 de euro. Da, este o masina de clasa mare, problema" este insa imaginea. Oare cati prefera sa dea atatia bani pe un Renault, cand celebra alternativa nemteasca este inca la putere? De-asta am zis in primul comentariu ca problema masinii este ca are un romb argintiu pe capota. Daca ne referim la versiunile mai scumpe, deja lucrurile se schimba. Si nu se schimba tocmai in bine.
    Ca o concluzie, grosul vanzarilor la Renault il fac masinile care costa intre 15-20000 de euro. VW, intre 16, 17000 si aprox. 22-23000 de euro. Opel si Ford la fel. Deci piata e obisnuita cu anumite produse si target-uri de preturi din partea Renault. Si sa te apuci sa reinventezi conceptul de masina cu raport pret/calitate/dotari in zilele noastre, la un pret de peste 20000 de euro nu e tocmai usor. Uite de ce am zis ca masina nu a fost gandita in special pentru piata din Europa. In Coreea, Samsung Motors poate ca e privita ca VW in Europa.
    Acum referitor la off topic:
    Lancer mereu a fost o masina buna (a se intelege fiabila), problema a fost designul si imaginea masinii (fosta generatie). EVO este altceva si nu a ajutat prea mult sa creasca vanzarile versinilor ieftine Lancer.
    Honda este considerata (pe buna dreptate) o masina foarte fiabila si performanta, la pret mai mic decat BMW, Mercedes si Audi. Si uite ca am gasit o alternativa la Latitude, Accord. :)
    9 40
  • @LauCalin
    In mesajele tale ai dovedit ca ai cultura auto, si bunavointa sa o impartasesti si la cei care se bucura cand vad 21000 eur la clasa D si climatizare pe 3 zone si 2.0 140CP, si fac ca trenul cand cineva nu-i de acord cu ei...bravo tie si rusine celorlalti...
    2 26
  • Semtex
    @LauCalin
    Velsatis a avut un rafinament aparte (imi amintesc si acum cu placere de calitatea asamblarii, de fotoliile absolut incredibile sau de usile cu aspiratie..) insa nu a fost niciodata o oferta adaptata pietei. Chiar si cu motorizarea diesel, care oricum avea cilindree peste 2.000 cmc, nu a avut succes pentru ca intr-adevar erau prejudecati... totusi nu asta a ingropat-o, ci design-ul controversat.
    Deci hopul mare a fost design-ul, acum design-ul nu mai e o problema pentru ca masina arata excelent. Luand in calcul ca nu e niciun alt constructor care sa ofere preturile astea la clasa mare, consider ca vor exista suficienti oameni destupati la minte in Romania care vor trece peste ideile preconcepute si vor vedea in Latitude o masina care-i reprezinta.
    Vw vinde intr-adevar scump pt ca mizeaza pe mitul masinii germane creat de Mercedes si BMW, nu inseamna insa ca nu mai e loc de ei si ca Renault nu poate vinde pe acelasi segment de pret. VAG nu e invincibil, dovada ca Renault-Nissan sta pe locul 3 mondial, iar ei pe 4.
    In incheiere iti recomand (din nou) sa te uiti pe statisticile ADAC sa vezi unde se afla ultimele modele Renault la fiabilitate. Vei vedea ca surclaseaza multe modele japoneze/nemtesti/italiene. Asta ca sa nu te mai ia gura pe dinainte alta data.
    31 5
  • LATIFRANE
    Pe cand un telefon Renault?In alta ordine de idei ,exceptand botul corean(din anii98-2003) restul e f.f.f.interesant.Fac un pariu;fabricatia va fi fara repros,daca-l asambleazain Corea.
    6 4
  • mda
    e frumos inafara volanului si a plansei de bord ,care sint oribile(na,chestie de gust)
    2 2
  • @semtex
    Latitude porneste de la 21000 de euro, 2.0 140 CP benzina si este o masina de clasa mare. Ok, Laguna cu acelasi motor costa tot cam pe-acolo, insa este de clasa medie. Asta inseamna ca este mai usoara, consumul e ceva mai mic, iar performantele sunt ceva mai bune. De spatiu nu cred ca se pune problema pentru ca deja in Laguna este loc arhisuficient. Astfel stand lucrurile, ce crezi tu ca vor alege marea majoritate a cumparatorilor? Asta daca ar alege un motor pe benzina de 2.0 pe asa caroserie, care in oras niciodata nu ivi va consuma mai putin de 10-11 litri.

    "Vw vinde intr-adevar scump pt ca mizeaza pe mitul masinii germane creat de Mercedes si BMW, nu inseamna insa ca nu mai e loc de ei si ca Renault nu poate vinde pe acelasi segment de pret. VAG nu e invincibil, dovada ca Renault-Nissan sta pe locul 3 mondial, iar ei pe 4. "
    Stai putin, hai sa nu incurcam borcanele. VW vinde pe imaginea pe care si-a creat-o acum 15-20-30 de ani. Crezi sau nu atunci VW chiar facea masini fiabile. Uneori masinile frantuzesti de atunci erau o gluma pe langa un Golf 1, 2. Cine a avut masini nemtesti si frantuzesti din perioada aia iti poate confirma. In plus la succesul lui Renault contribuie tot mai mult si Dacia. Iar politica de marketing generala a Renault inseamna inatinte de toate un pret mai mic decat orice concurent puternic. De la cat porneste un Megane si cu ce dotari fata de un 308, Focus sau Astra? Ca sa nu mai zic de Golf
    "In incheiere iti recomand (din nou) sa te uiti pe statisticile ADAC sa vezi unde se afla ultimele modele Renault la fiabilitate. Vei vedea ca surclaseaza multe modele japoneze/nemtesti/italiene. Asta ca sa nu te mai ia gura pe dinainte alta data."
    Da, asa e. In ultimii ani calitatea Renault este in crestere. Dar mai este mult pana cand un Clio sau un Megane sa fie mai fiabile decat o Honda Jazz, Mazda 2, un Yaris sau un Auris sau o Mazda 3. Apropo, stiai ca 9 din 10 clienti Toyota ar alege a doua oara tot o Toyota? Intamplarea face ca daca intrebi proprietarii de masini japoneze si frantuzesti care sunt mai bune ghici ce iti vor raspunde. Asta ca sa nu mai vorbim de intretinere. Asa ca, cumpara-ti tu masini dupa teste JD Power sau EuroNCAP. Consider ca parerea proprietarilor conteaza mai mult decat orice test cu caracter publicitar.
    Dar iti inteleg parerea atata timp cat Volvo consideri ca este la nivelul lui Opel sau Renault. Apropo, lucrezi pentru Renault?
    9 36
  • @semtex
    ''. VAG nu e invincibil, dovada ca Renault-Nissan sta pe locul 3 mondial, iar ei pe 4.'' locul trei pt ca a numarat si toate masinile unde avea doar 12% din actiuni,cea ce vag a luat in considerare doar unde depaseste 50%alfel ar fi fost pe locul 1 cu tot cu Suzuki......concluzia e ca sant pe locul3 la ei in,, cartier ''nu pe plan mondial
    9 29
  • Service
    Mai e si problema de Service. Cat costa ora de service si cat e alocat standard pentru schimbarea unei buji? Poti sa cumperi piese pentru Renault din alta parte decat de la Service?
    In achizitia unei masini conteaza si partea de service.
    3 3
  • @Semtex
    Esti cam terminat prietene cu Renault al tau!!!Crezi ca romanii nu s-au desteptat ce masini de rahat face Renault?Eu ma rog sa dea faliment aceasta marca de rahat de 2 lei.Dai 10.000 pe un Megane si mai bagi tot pe atat in 4-5 ani.Marketing de kkt cu care au pierdut 'francejiii' si ma bucur.In afara de Franta si cateva tari asiatice unde vand ei asa bine?Cumva in Germania, Suedia, Spania?NUU!Si da stii vb aia lasatii pe nemti sa faca masini si restul sa-si vada de treaba lor!!!
    Nu sunt fan VAG dar mi-au trecut prin mana f multe masini de la nemtesti, suedeze, frantuzesti.Nu e posibil ca o caseta de directie la un Megane sa fie mai scumpa ca la un E-classe!!IIn rest sa fim sanatosi!
    13 33
  • Taxi Driver
    Pro sau contra? Internet sau drive test?
    Dragilor, fiecare dintre voi , cei care ati comentat mai sus vorbiti din experienta sau "din carti"? Cati dintre voi v-ati suit intr-un Latitude, sa testati modul in care stai la volan sau pe celelalte locuri din masina? Ati vazut pe viu ergonomia comenzilor si accesoriile mentionate (masaj in scaun si ionizare interior)? Drive test-ul momentan nu este disponibil cu Latitude.
    Dupa parerea mea se poate emite o parere obiectiva, despre orice model de masina, doar in urma unui drive test de cel putin cateva zile. In rest sunt doar pareri subiective ale unor "critici auto" mai mult sau mai putin avizati.
    21 5
  • Gunoi Driver
    @Taxi Driver
    Vad ca Renaultistii au cam inceput sa apara.Lasa prietene sa am eu creierul spalat cu d-ala maro si sa gandesc asa si sa-mi cumpar ce masina stiu ca e buna si ce-mi permit.......decat un cazan.....
    7 19
  • Renault
    Arata foarte bine, iar pretul este ok pentru ceea ce ofera.
    Am un Megane super fiabil, cumparat de nou, in curand face 5 ani si nu am schimbat decat consumabilele. Daca mi as permite, nu as ezita in a mi lua un Latitude. De fapt m as multumi si cu Laguna...
    11 3
  • Semtex
    ok, acum ca am ras cu pofta, hai sa lamurim cateva lucruri :)

    @Abcd
    Erai cumva sub influenta subtantelor interzise cand mi-ai scris commentul? Te vad cam surescitat :) Era de asteptat sa apara si indivizi rudimentari ca tine, total lipsiti de simtul realitatii si cu gandire unilaterala gen "masinile nemtesti si restul". Eu spre deosebire de tine stiu sa apreciez masinile care au ceva aparte, indiferent ca sunt ele japoneze, italiene, germane sau frantuzesti... asta inseamna sa fii cunoscator auto pasionat...
    Ah si inca ceva... Eu nu am sustinut niciodata ca lucrez la Renault. Sunt doar un fan al marci - unul foarte bine documentat si experienta in domeniu. Faptul ca multi vor sa creada asta, nu dovedeste decat ca in subconstientul lor imi dau dreptate...

    @LauCalin
    "motor pe benzina de 2.0 pe asa caroserie" Ce masa proprie crezi tu ca are Latitude 2.0 140cp? iti spun eu: 1425 kg , adica doar cu vreo 50 kg mai mult decat Laguna 2.0 140cp.
    Nu am condus inca Latitude, dar ar fi absolut normal ca Laguna sa aiba o dinamica mai buna... sunt masini cu pozitionari complementare... se observa clar intentia Renault... LATITUDE e un sedan orientat spre confort avand scaun cu masaj, air quality management, difuzor de parfum etc. , pe cand LAGUNA e o berlina sportiva, cu echipamente dedicate dinamismului si placerii de a conduce (4Control).

    Mai departe ce spui tu straine? "VW vinde pe imaginea pe care si-a creat-o acum 15-20-30 de ani" Daca spui ca marketing-ul vw a lucrat bine in ultimii ani e f adevarat, cu o mentiune totusi: campaniile de marketing si publicitate au fost scoase si pe nas clientilor sai, insa nu s-au bazat pe nimic concret, VW evitand sa sa faca investitii majore in dezvoltarea produselor comercializate. Sa ne amintim de matusalemicul 1,9 TDI pe care l-au oferit timp de 2 decenii. Ca sa nu mai spunem ca pe vremea cand VAG inca se juca cu sdi-uri (diesel normal aspirat) pe modelele sale, Renault avea motoare turbodiesel rafinate cu common-rail ... vrei sa vbim de istorie? nu te avantajeaza...

    In 1933, Ferdinand Porsche a creat vw beetle la ordinul lui Hitler ca o masina de mase, pe drept denumita "masina poporului". VW Beetle era un model fara pretentii si inovatii tehnice spectaculoase, deci cam pe acelasi concept pe care fuctioneaza Dacia in ziua de azi... Diferenta e ca primul automobil Renault, Voiturette, a aparut in era pionieratului industriei auto (1898) din pasiunea unui om si dorinta de a crea un autovehicul cu totul revolutionar dpdv tehnic la acea data.
    Si ai tupeul sa-mi spui mie de Golf in anii '70 era peste modelele produse de Renault la acea data? Viseaza frumos ba baiatule... Renault 5 era cel mai popular model in acea perioada. Golf nici nu se aporpia de Renault 5 dpdv al tehnologiei la acea vreme... In 1977, Renault 5 a devenit cel mai bine vandut model din EUROPA. Renault era cu mult inaintea VW ca viziune si creativitate. Renault Fuego, Renault Espace, Renault 16, Alpine A110 inglobau tehnologii si concepte la care VW nu putea privi decat cu invidie...

    O fi fost Golf initiatorul compactelor sportive, insa Renault a inventat insasi caroseria de hatchback pe care se bazeaza Golf (prin Renault 4 si Renault 16). Apropo de Renault 16... e o masina care a venit cu o groaza de premiere in industrie, fiind primul automobil cu bloc motor din aluminiu, bare de torsiune si senzor de temperatura a lichidului de racire (termocupla). In 1966 a castigat titlul de 'Masina anului in Europa" inaintea Rolls-Royce-ului Silver Shadow care a iesit pe locul 2! Asta ca sa-ti dai seama de dimensiunea marcii in acea perioada.
    Gandeste-te de doua ori inainte sa scrii ceva.
    12 1
  • Semtex
    @LauCalin
    Renault Clio 3 - cea mai fiabila masina din categoria sa conform DEKRA (Germania) pe 2009

    1.Clio 3
    2.Toyota Aygo
    3.Mazda 2

    sursa: www.dekra.de

    Deasemenea...

    Laguna (ultima generatie) , locul 2 dupa BMW seria 3 in termeni de calitate, conform ADAC.

    In concluzie...

    Esti prost documentat si iresponsabil in declaratii.

    http://daciagroup.com/comunicate-de-presa/dacia-si-renault-printre-cele-mai-fiabile-marci-auto-din-franta.html
    10 2
  • Semtex
    @Abcd
    Minciuna are picioare scurte. Ai scris asa:

    "Nu e posibil ca o caseta de directie la un Megane sa fie mai scumpa ca la un E-classe!!I"

    Adevarul?

    O caseta de directie noua la reprezentanta pt Megane 3 e cam 450 euro (1900 RON- tva inclus), deci cam cat o caseta reconditionata la Golf 6.

    O caseta noua la Golf 6 costa 3600 RON -tva inclus! Daca o dai pe cea defecta la schimb, scade din pret, insa scopul e sa-si faca oamenii o idee corecta asupra diferentei reale de pret.
    10 2
  • @daulaochi
    Daca esti asa smecher contrazi-l punctual pe ce a scris. Sau nu te tine?
    3 0
  • Semtex
    @Abcd
    As face o completare, ca m-am documentat... ai ales sa-mi scrii ca Renault nu vinde bine in Germania, Spania, Suedia, gandindu-te tu ca astea sunt tari cu propria industrie constructoare de masini si ca oamenii cumpara cu preponderenta din productia interna... totusi ai facut o grava eroare de judecata... ai fi surprins sa afli ca in 2010, Clio si Megane sunt in Top 10 la modele vandute in Suedia.

    Germanii care doresc o masina indigena au o gama mult mai larga din care pot alege, dar chiar si asa, e plina Germania de Renault-uri. Renault vinde peste 100.000 de unitati anual in Germania, fiind prima alegere intre marcile de import fara implicatii teutone.

    In Spania, Megane e al 2-lea model ca vanzari dupa Seat Ibiza in octombrie. Golful e facut pachet si asezat pe locul 5.

    SPANIA
    Pos Model Oct % 2010 % Pos
    1 Seat Ibiza 2,082 3.4% 35,205 4.1% 1
    2 Renault Megane 1,897 3.1% 25,931 3.1% 3
    3 Nissan Qashqai 1,840 3.0% 25,601 3.0% 4
    4 Peugeot 207 1,661 2.7% 26,113 3.1% 2
    5 VW Golf 1,599 2.6% 23,262 2.7% 5
    6 Opel Astra 1,517 2.5% 21,162 2.5% 8
    7 Citroen C4 1,319 2.1% 19,301 2.3% 11
    8 Peugeot 308 1,310 2.1% 21,103 2.5% 10
    9 Seat Leon 1,277 2.1% 22,207 2.6% 6
    10 Dacia Duster 1,228 2.0% 3,690 0.4% 64
    5 1
  • George
    @liviu
    Mentionezi de procente, ok, insa tu nu faci diferenta dintre "alianta" si "grup", asta pentru ca atat Renault , cat si Nissan doresc sa fie percepute drept companii independente, care isi respecta identitatea de marca, deci au strategii diferite de ale grupului Volkswagen.
    4 1
  • @Semtex
    Sa-ti cumperi tu masini dupa statisticile Dekra, JD Power sau EuroNCAP ca eu imi cumpar masina dupa alte principii. Si nume parerile proprietarilor, care in privinta masinilor frantuzesti sunt foarte diferite de statisticile tale. Adica dupa parerea celui pe care merge cu acea masina zi de zi si ori baga bani grei in ea (si sti la ce ma refer) sau se dovedeste a fi foarte biabila. Fie ca ma crezi sau nu (sau vrei sa constietizezi sau nu), un Yaris de exemplu este mai fiabil decat un Clio. Statisticile alea sunt mai mult de imagine.
    Si daca tot vorbim de statistici iti mai spui o data ca 9 din 10 propietari de Toyota ar alege si a doua oara tot Toyota. Cat e "scorul" la Renault? ;)
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru