- Home
 - ŞTIRI
 - TEST DRIVE
 - 
                            Maşini noi
                            
- Topul celor mai economice mașini de oraș
 - Cele rapide masini sub 30000 euro
 - Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
 - Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
 - Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
 - Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
 - Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
 - Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
 - Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
 - Cele mai ieftine mașini din România
 - Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
 - Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
 - Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
 - Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
 
 - RETRO
 - Login
 
Modele noi
	Ultimele stiri din Modele noi
- 
                        
                        Seat va lansa o motorizare nouă pentru modelul compact Leon în viitorul apropiat. Mai exact, Leon va primi în gamă un motor electrificat din 2028, iar apoi va primi un facelift major. (03.11)
 - 
                        
                        Dacia se pregătește să lanseze un model nou în 2026. Conform primelor informații, noul model Dacia va fi un model de dimensiuni compacte care promite să fie un rival pentru Skoda Octavia. (03.11)
 - 
                        
                        Startup-ul britanic Longbow Motors a dezvăluit un nou automobil sport electric disponibil în două versiuni. Varianta decapotabilă Speedster va fi produsă în ediție limitată. Doar 150 de unități vor fi disponibile, iar ulterior va urma o versiune Roadster, cu plafon fix de tip coupé. (01.11)
 
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- 
                
                    Toyota dezvoltă un nou motor cu 4 cilindri: va avea peste 400 CP

 - 
                
                    Toyota prezintă primul concept al mărcii de lux Century

 - 
                
                    Noul concept Toyota Corolla anunță prima generație electrică a modelului

 - 
                
                    Ferrari deschide oficial reprezentanța din România. Noul Amalfi, oaspete de seamă

 - 
                
                    Noul concept Mitsubishi Elevance: SUV hibrid cu 4 motoare electrice

 
- Vezi stirile dupa:
 
- Accidente exotice
 - Advertorial
 - Analiza Automarket
 - Articole Pneuri
 - Audi TechTalk
 - Auto Tech
 - Autoipoteze
 - Automarket Info
 - Concepte
 - Cu noul Duster in creierii muntilor
 - Dacia 50 de ani
 - Detroit 2016 Live
 - Duster connected by Orange
 - Economic
 - Electric challenge cu noul Nissan Leaf
 - ElectricRomania
 - ElectricRomania 2020
 - Feature
 - Formula 1
 - Fotospion
 - Gadget Test
 - General
 - GENEVA 2010
 - GENEVA 2019
 
- Industrie
 - Intern
 - Interviu
 - Masini autonome
 - Masini electrice si hibride
 - Mediu
 - Michelin Experiences
 - Modele noi
 - Motorsport
 - O lume nebuna
 - Oameni si masini
 - Opel Adam
 - Pick-up Maraton Moldova 2017
 - Premii auto
 - Reportaj
 - RomanianRoads
 - Sfaturi si idei auto
 - Siguranta
 - STIATI CA...
 - Tehnofuture
 - Tehnologie
 - Tuning
 - Un german in Transilvania
 - Video
 
	        		        	Alfa Romeo
					        	Aston Martin
					        	Audi
					        	BMW
					        	Bentley
					        	Bertone
					        	Bugatti
					        	Cadillac
					        	Caparo
					        	Caterham
					        	Chery
					        	Chevrolet
					        	Chrysler
					        	Citroen
					        	Corvette
					        	Dacia
					        	Daihatsu
					        	Dodge
					        	Ferrari
					        	Fiat
					        	Fisker
					        	Ford
					        	Geely
					        	Giugiaro
					        	Honda
					        	Hover
					        	Hummer
					        	Hyundai
					        	Infiniti
					        	Jaguar
					        	Jeep
					        	Kia
					        	Koenigsegg
					        	Ktm
					        	Lamborghini
					        	Lancia
					        	Land Rover
					        	Lexus
					        	Lincoln
					        	Lotus
					        	Mahindra
					        	Maserati
					        	Maybach
					        	Mazda
					        	McLaren
					        	Mercedes
					        	Mini
					        	Mitsubishi
					        	Morgan
					        	Nissan
					        	Noble
					        	Opel
					        	Pagani
					        	Peugeot
					        	Pininfarina
					        	Pontiac
					        	Porsche
					        	Protoscar
					        	Renault
					        	Rinspeed
					        	Roewe
					        	Rolls-Royce
					        	Rover
					        	Saab
					        	Saleen
					        	Seat
					        	Skoda
					        	Smart
					        	Spyker
					        	SsangYong
					        	Subaru
					        	Suzuki
					        	TVR
					        	Tata
					        	Tesla
					        	Th!nk
					        	Toyota
					        	Virago
					        	Volkswagen
					        	Volvo
					        	Wiesmann
					        	Zagato
				            
        
                    Ai sugestii sau intrebări? 
Trimite-ne mesajul tău
	        Trimite-ne mesajul tău
OFICIAL: Renault Megane RS Trophy, versiune de 265 cai putere
		

















e mai rapid ca r32 si in versiunea de 250 de cai. singurul mai rapid ca el e focusul rs, care are un motor mai mare
Cand vine vorba de hatch-uri de performanta, Megane RS e referinta in domeniu.
Megane RS Trophy este cu totul altceva decat VW. Filosofia este alta. Designul la fel. Eu cred ca motorul in combinatie cu sasiul si cutia fac perechea ideala. La cilindreea pe care o are si tractiunea pe fata eu cred ca se poate lua cu orice alt hot-hatch.
Focus RS-are 305 cai declarati(reali vreo 270 din ce am inteles), dar are o cilindree de 2.5 si este prea brutal.
R32- e 4motion si are o cilindree de 3.200cmc
Astept noul Opel Astra GTC-OPC-care va fi concurenta direct si Kia Proçeed cu motorizarea sport.
Desi am o slabiciune pentru Reno(posesor de Megane), nu pot sa NU RESCUNOSC ca si celelalte masini au atuurile lor.
Raport pret-calitate-performante Megane iese invingator pana cand va aparea Kia sport...
Cuplu intre 3000 si 5000 rpm ! E cumva aspirat :))))
Un rival de temut inca,
Da Golf R e o optiune interesanta, are optiune de robotizata, dar cu tractiunea integrala e scump si greu. Mai aproape ar fi poate un GTI edition 35 care cu cei 235 CP ai lui promite
Cat despre Bridgestone Potenza 050 cred ca e o alegere inspirata, dupa ce le-am vazut montate pe Enzo mi-am pus si eu pe M3 si am ramas fan
@Aramis, cunostintele tehnice limitate te fac sa crezi ca la masina asta totul se rezuma la acceleratia 0-100, insa pe langa plusul de putere si cuplu ce duc la reprize imbunatatite, Megane RS Trophy vine cu totul alte setari (modificari sasiu, LSD etc).
Pe fastestlaps.com Megane RS are un avantaj de 1-2 secunde pe fiecare track in fata lui Scirocco R si Leon Cupra.
Nu cred ca exista diferente notabile la nivelul greutatii (greutatea fiecarei masini variaza de la site la site)
Megane RS este mai ieftin ca Leon Cupra R (2.000 de EURO) si Sciroco R (7.000 de EURO). Exista o diferenta la nivelul dotarilor intre Megane RS si Scirocco R, dar diferenta de pret este prea mare. Raportul pret/performanta este clar in favoarea lui Megane RS.
Imaginea, fiabilitatea si feeling-ul oferit de masina sunt chestii subiective:)
CombustibilBenzina
Motor tip / cilindri4 cilindri in linie
Cilindree cmc1984
Putere maxima CP (rpm)270 (6000)
Cuplu maxim Nm (rpm)350 (2500)
Viteza maxima km/h250
Acceleratie 0-100 km/h s5.7
TractiuneIntegrala
Cutie viteze tip / trepteM6
Mananca pe paine Meganul vostru !
Noutăţile principale se află sub capotă, acolo unde motorul cu patru cilindri a fost modificat pentru a livra 265 de cai putere şi 360 de Nm, cu 15 cai şi 20 de Nm în plus faţă de ceea ce oferea versiunea de serie. Plaja de cuplu este generoasă, cuprinsă între 3000 şi 5000 rpm
Timpul acceleraţiei de la 0 la 100 de km/h îmbunătăţindu-se cu 0.1 secunde (6.0 secunde), asemeni vitezei maxime, care ajunge acum până la 254 km/h. Chiar şi aşa, inginerii francezi au reuşit să îşi pună amprenta asupra consumului, care înregistrează, în ciclu mediu, o valoare de 8.2 litir/100 de km (cu 0.2 litri/100 de km mai puţin decât versiunea de bază) şi o cantitate de emisii de 190 g/km.
Sigur ca scirocco R este o masina formidabila, dar hai sa vedem ce spun cifrele:
http://www.fastestlaps.com/comparisons/renault_megane_rs_mk_iii-vs-vw_scirocco_r.html
Pe 9 din cele 12 circuite, Meganul a scos timp mai bun. De remarcat este ca pe cele 3 circuite unde Scirocco R iese victorios diferenta este de cateva zeci de sutimi pe cand Meganul castiga detasat pe celelalte 9 la diferente de pana la 2 secunde. Iar aia e varianta de 250 CP.
Asadar, nu doar puterea conteaza.
@sandman
N-ai inteles ca e vorba de RenaultSport care chiar este in top, fiind aceiasi care domina formula 1, deci cred ca se califica drept o referinta in domeniu. Trebuie doar sa mai renunti la prejudecati.
Track Performance 43 points 8 points
Straight line speed 255 points 264 points
Total 298 272
The verdict
Renault Megane RS Mk III is noticeably faster.
Bine zis. Ar trebui sa se scrie asta mereu inainte de a avea dreptul sa postezi un comentariu pe site (prietenii stiu de ce).
Scuze de off topic.
Si daca mai punem in calcul, sezonul in care avem nevoie de 4x4, cine este mai bun ? Golful cumva ?
Stai linistit ca nici Golf nu e o referina, insa sta ceva mai bine, if you know what i mean. De-asta am zis design Renault, tehnica Golf 6R, ;)
Megane RS e masina fiabila indiferent de generatie. TI-o spune cineva dintr-un fanclub Renault.
Concret la ce capitol sta mai bine golful decat RS-ul dpdv tehnic? lumineaza-ne si pe noi ce inovatie tehnica au reusit cei de la vw. Ca asa la datu cu parerea se pricepe toata lumea.
Repet, dpdv dinamic Renault Sport face niste masini foarte tari. Este insa o chestie tipic Renault la mijloc pe care, sa fim sinceri, putini o recunosc.
@LauCalin
Deci... sa concluzionam: n-ai condus niciodata Megane RS (indiferent de generatie), n-ai nicio treaba cu zona tehnica (jargonul te da de gol), insa ne exemplifici chestiile "tipice" (de ce e la plural?) Renault vazute de tine intr-o emisiune TV ?!! wow! cat de penibil poti sa fii?
Insusi faptul ca pentru tine Audi = VW ma face sa cred ca am scris degeaba. Nici nu m-as mira sa-mi spui ca Renault = Infiniti.
Uitati-va la diferenta pe viraje intre Focus RS de 306 Cp si Clio de 200 si fara turbina,poate pricepeti ceva.
Puterea nu e totul...
Mai invatati despre masini toti cei cu VW sau altceva sau fanii Fast & Furious si scrieti cand mai cresteti.
http://www.automarket.ro/stiri/video-renault-clio-rs-isi-incearca-fortele-cu-ford-focus-rs-22018.html