Comentarii (13)

  • mini a1
    aceeasi marie cu alta palarie
    WV e in tratative cu guvernul chinez pentru alocarea a 2000ha de teren pentru construirea unei noi fabrici. Aceasta va avea ca unic scop productia de "fetze" de Golf: grila, faruri, bara de protectie, etc. Urmeaza ca pana in anul 2012 absolut toate modelele scoase de WV sa fie dotate cu unica "fatza" de Golf pentru a nu exista pericolul de a fi confundate cu concurenta. Sic!

    Pana in anul 2015 vor urma sa preia acasta fatza si Audi, Seat, Porsche, Lamborghini si nu in ultimul rand RR

    Traiasca si infloreasca mondializarea si eficientizarea pentru propasirea baneasca a ciclopului WV!!! URA! URA! URA! (pe banii credulilor, of course!)
    11 14
  • marcel
    normal ca are aceiasi fata....va asteptati la altceva??? lenea-i mare...
    12 14
  • asta chiar nu ma mira....ma mira daca nui puneai fata de golf
    12 12
  • @ mini a1
    RR este in curtea BMW-ului, poate ai vrut sa zici Bentley
    2 3
  • ............
    .............
    mie unul imi place cum arata
    13 6
  • mini a1
    scuze
    am vrut sa zic bentley....parca si DD de la zeroTV tot un VW "redesenat" are, nu?

    vad un fel de tipar la noi: un anumit tip de oameni un anumit tip de masini.
    6 10
  • @ mini a1
    Dan Diaconescu are un Rolls-Royce Phantom alb polar .
    12 2
  • dan diaconescu
    plus un
    Bentley Flying Spur
    2 2
  • imi place noua linie de desing.... e mai discreta decat precedenta. Mereu fac ochii mari cand vad ce fel de ciobani lasa comentarii pe aici... acuma prima oara cand urmariti o gama a unui producator si observati ca al, dracu' masinile seamana intre ele.... parca ar avea aceeasi filozofie de desing... parca ar urma niste linii bine definite pentru a avea o identitate de marca.. nimic nu va suna familiar? Desingul lui Bangle nu va irita? sau asemanarea stopurilor si farurilor la Mercedes? Parca abia ati iesit din pestera...
    12 7
  • Claudiu
    VW Caddy
    VW Caddy are un design clasic ce pune accent pe LATURA PRACTICA . Este o utilitara ! Iar ca fapt divers, cea mai vanduta din Europa la clasa ei . FIAT Doblo este diferit de FIAT Bravo, dar majoritatea italienilor il considera oribil din punct de vedere al designului exterior ( cititi parererile lor pe autoblog.it ) . Acesta este pana la urma cheia succesului celor de la VW, se adreseaza majoritatii populatiei ce este formata din OAMENI NORMALI, ce vor sa-si traiasca viata cat mai decent posibil si fara sa epateze . Revenind la FIAT, in Italia VW Golf se vinde de doua ori mai bine decat FIAT Bravo, iar modelul italian este depasit si de Ford Focus, Nissan Qashqai si foarte curand si de noul Opel Astra ( http://unrae.it/top-10-segmento-16 ) .
    12 4
  • Nasol
    Toate o apa si-un pamant. Nasol
    10 10
  • Flaviu C
    mda
    totul a inceput cu scirocco, de la care golf a primit o fata mai cuminte, care s-a raspandit rapid la polo, la touareg, la transporter ,la viitorul passat si acum si la utilitara mica, caddy
    :))))
    tipic audi
    audi rules............not
    2 0
  • Marketing si Management
    la extrem la VW.

    Au inceput cu standardizarea fetei si spatelui pe baza arhitecturii Golf acum vreo 2 ani cu Touaregul, au trecut la Passat, Jetta si Caddy acum.

    Vor folosi aceeasi politica si la Seat, Skoda, etc.

    Pentru ca au invatat lectia cu Lamborghini si Audi R8 nu vor imparti intre marci _decat_ elemente nevizibile sau depasite gen motoare si Seat Exeo.

    VW a vandut motoare Pumpe Düse cu toate ca avea disponibila si tehnologia CommonRail inca de la motorul de 2.5, astfel a economisit astfel 20 de MILIARDE de coco. Vezi pe net.

    Acum dezvolta o platforma comuna tuturor modelelor de strada, iar, vezi pe net.

    Skoda, Seat, Lambo, etc nu sunt decat masini cu piese VW si etichete specifice. (La Seat o sa scoata biciul ca spaniolii ca si romanii si italienii sunt mai lenesi si carpaci)

    Au cele mai multe marci sub o conducere unica, marci care se intind de la masini populare pana la superlux.

    Au casa de design proprie..

    Au miliarde de Euro disponibili pentru R&D si nu arunca banii pe geam ca altii.

    Au mizat corect pe tehnologia diesel aia ieftina, acum au pus ochii pe cea electrica.

    BIG BROTHER in varianta auto?!?

    Ce ne spune tendinta asta -> VolksWagen o sa devina WeltWagen si sunt perseverenti nemtalaii.
    4 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru