Opel Agila şi Corsa primesc sistem start-stop
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Opel confirmă din nou introducerea propriului sistem start-stop pe modelele Corsa şi Agila, pentru a reduce consumul de carburant şi emisiile de CO2.
Mezinul gamei din Russelsheim va oferi noul sistem alături de versiunea pe benzină de 1.2 litri şi 86 de cai putere, care promite în aceste condiţii un consum mai mic cu 2.5% şi emisii reduse cu 9%. În aceste condiţii, Agila înghite în ciclul mediu doar 5 litri la 100 de km şi promite să emită doar 116 g/km.
De cealaltă parte, Corsa va adopta sistemul start-stop pe versiunea diesel de 1.3 litri şi 75 de cai putere. Adopţia va face ca emisiile şi consumul să scadă cu 10.6%, până la 105 g/km, respectiv 4 litri/100 de km.
Noul sistem introdus pe Corsa şi Agila face parte din pachetul "ecoFLEX Technology" , pe care constructorul german se pregăteşte să-l introducă pe mai multe modele din gamă, şi care include şi alte sisteme de reducere a consumului şi emisiilor. Printre ele se numără şi sistemul de recuperare a energiei de frânare.
Pachetul "ecoFLEX Technology" va fi disponibil la un preţ de 300 de euro pentru Agila şi 350 de euro pentru Corsa.
via | autoblog
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Ford va introduce sistemul de conducere autonomă BlueCruise pentru 4 modele noi vândute pe piața europeană. Astfel, modelele Puma, Puma Gen-E, Kuga și Ranger PHEV vor putea fi dotate cu BlueCruise din primăvara lui 2026. (13.11)
-
Aumovio Sibiu, fostul Continental Sibiu, anunță producerea a 30 de milioane de camere cu vedere panoramică la fabrica din Sibiu. Potrivit companiei, această cameră produsă în România echipează peste 8 milioane de vehicule. (30.10)
-
Compania chineză Chery, recent lansată pe piața din România, a încheiat testele de anduranță cu noul său sistem hibrid Chery Super Hybrid. Pentru acest test, marca a străbătut 7 țări din Europa, printre care și România, unde sistemul a fost testat pe Transfăgărășan. (30.09)








-emite in jur de dublul noxelor in cat timp? in acea secunda necesara pornirii motorului? pentru ca ma indoiesc ca ar polua mai mult decat sa lasi motorul in functiune 30 secunde.
-sistemul este implementat in pe masini foarte scumpe, concepute de ingineri mai buni decat va scoate tara noastra din facultati (din pacate) asa ca mai mult ca sigur e gandit astfel incat sa aiba un randament mai bun]
-un motor diesel are nevoie de aproximativ 9 km pentru a incarca bateria dupa o pornire, deci au trebuit s gaseasca o solutie si pentru asta, altfel nu s-ar fi implementat
-poluare mai mare=consum mai mare, insa consumul mai mic cu sistemul start/stop ne spune ca poluarea e mai mica
In alta ordine de idei, pentru a comunica, trebuie sa vorbim aceeasi limba. Daca ne bazam pe faptul ca celalalt stie sigur ce e in capul nostru si ca intelege ce vrem sa spunem, chiar daca nu ne exprimam destul de coerent, atunci s-ar putea sa ne doara mainile. Nu de alta, dar eu stiu vreo 7 limbi... prin semne:)))