Opel Agila şi Corsa primesc sistem start-stop
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Opel confirmă din nou introducerea propriului sistem start-stop pe modelele Corsa şi Agila, pentru a reduce consumul de carburant şi emisiile de CO2.
Mezinul gamei din Russelsheim va oferi noul sistem alături de versiunea pe benzină de 1.2 litri şi 86 de cai putere, care promite în aceste condiţii un consum mai mic cu 2.5% şi emisii reduse cu 9%. În aceste condiţii, Agila înghite în ciclul mediu doar 5 litri la 100 de km şi promite să emită doar 116 g/km.
De cealaltă parte, Corsa va adopta sistemul start-stop pe versiunea diesel de 1.3 litri şi 75 de cai putere. Adopţia va face ca emisiile şi consumul să scadă cu 10.6%, până la 105 g/km, respectiv 4 litri/100 de km.
Noul sistem introdus pe Corsa şi Agila face parte din pachetul "ecoFLEX Technology" , pe care constructorul german se pregăteşte să-l introducă pe mai multe modele din gamă, şi care include şi alte sisteme de reducere a consumului şi emisiilor. Printre ele se numără şi sistemul de recuperare a energiei de frânare.
Pachetul "ecoFLEX Technology" va fi disponibil la un preţ de 300 de euro pentru Agila şi 350 de euro pentru Corsa.
via | autoblog
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Volvo a anunțat o actualizare majoră a sistemelor multimedia pentru toate modelele sale. Noua actualizare va aduce o interfață grafică nouă și un răspuns de două ori mai rapid la comenzi. De asemenea, pilotul automat adaptiv va deveni dotare standard pentru toate modelele mărcii din 2026. (03.06)
-
Apple a lansat oficial noua sa aplicație pentru sistemele multimedia auto. Noua aplicație se numește CarPlay Ultra și față de sistemul obișnuit, noua aplicație este afișată pe toate ecranele mașinii, inclusiv pe instrumentarul digital. (16.05)
-
Mercedes-Benz a anunțat că va adopta tehnologia steer-by-wire din 2026, ceea ce înseamnă că nu există o conexiune mecanică între volan și roți. Astfel, devine primul constructor german care integrează acest sistem în modelele de serie. (23.04)
-
Amenințare directă
-
Prima imagine cu noua generație Audi Q3. Data lansării a fost confirmată
-
Noi imagini cu viitorul BMW iX3: autonomie de 800 km
-
Noi imagini cu viitorul Mercedes-Benz GLC electric: lansarea, la Salonul Auto din Munchen
-
Noul Audi Q5, disponibil acum și în versiuni cu motor hibrid plug-in
-emite in jur de dublul noxelor in cat timp? in acea secunda necesara pornirii motorului? pentru ca ma indoiesc ca ar polua mai mult decat sa lasi motorul in functiune 30 secunde.
-sistemul este implementat in pe masini foarte scumpe, concepute de ingineri mai buni decat va scoate tara noastra din facultati (din pacate) asa ca mai mult ca sigur e gandit astfel incat sa aiba un randament mai bun]
-un motor diesel are nevoie de aproximativ 9 km pentru a incarca bateria dupa o pornire, deci au trebuit s gaseasca o solutie si pentru asta, altfel nu s-ar fi implementat
-poluare mai mare=consum mai mare, insa consumul mai mic cu sistemul start/stop ne spune ca poluarea e mai mica
In alta ordine de idei, pentru a comunica, trebuie sa vorbim aceeasi limba. Daca ne bazam pe faptul ca celalalt stie sigur ce e in capul nostru si ca intelege ce vrem sa spunem, chiar daca nu ne exprimam destul de coerent, atunci s-ar putea sa ne doara mainile. Nu de alta, dar eu stiu vreo 7 limbi... prin semne:)))