Opel Agila şi Corsa primesc sistem start-stop
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Opel confirmă din nou introducerea propriului sistem start-stop pe modelele Corsa şi Agila, pentru a reduce consumul de carburant şi emisiile de CO2.
Mezinul gamei din Russelsheim va oferi noul sistem alături de versiunea pe benzină de 1.2 litri şi 86 de cai putere, care promite în aceste condiţii un consum mai mic cu 2.5% şi emisii reduse cu 9%. În aceste condiţii, Agila înghite în ciclul mediu doar 5 litri la 100 de km şi promite să emită doar 116 g/km.
De cealaltă parte, Corsa va adopta sistemul start-stop pe versiunea diesel de 1.3 litri şi 75 de cai putere. Adopţia va face ca emisiile şi consumul să scadă cu 10.6%, până la 105 g/km, respectiv 4 litri/100 de km.
Noul sistem introdus pe Corsa şi Agila face parte din pachetul "ecoFLEX Technology" , pe care constructorul german se pregăteşte să-l introducă pe mai multe modele din gamă, şi care include şi alte sisteme de reducere a consumului şi emisiilor. Printre ele se numără şi sistemul de recuperare a energiei de frânare.
Pachetul "ecoFLEX Technology" va fi disponibil la un preţ de 300 de euro pentru Agila şi 350 de euro pentru Corsa.
via | autoblog
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Șeful Audi a confirmat oficial că marca germană va lansa primele modele cu sisteme software dezvoltate de Rivian în 2028. Prin acest parteneriat, Audi spune că viitoarele modele vor fi mai simple în ceea ce privește dezvoltarea lor. (05.09)
-
Potrivit celor mai recente informații, Stellantis ar fi suspendat lansarea pe piață a sistemului său de conducere autonomă de nivel 3, cunoscut și sub denumirea de AutoDrive. (27.08)
-
Volkswagen, BMW și Mercedes-Benz își unesc forțele pentru a dezvolta în comun sisteme software noi pentru viitoare modele. Inițiativa este susținută de Asociația Germană a Industriei de Automobile (VDA), iar din alianță mai fac parte alte 3 companii germane importante. (27.06)
-
Noua Honda Prelude este aici: motor hibrid de 200 CP
-
Audi va lansa primele modele cu software Rivian în 2028
-
PREMIERĂ: Am văzut pe viu noua generație Renault Clio. 5 lucruri esențiale
-
Prima imagine cu noul Mercedes-Benz Clasa C Electric: autonomie de 800 km
-
Skoda prezintă noul concept Vision O. Prefigurează viitoarea generație Octavia
-emite in jur de dublul noxelor in cat timp? in acea secunda necesara pornirii motorului? pentru ca ma indoiesc ca ar polua mai mult decat sa lasi motorul in functiune 30 secunde.
-sistemul este implementat in pe masini foarte scumpe, concepute de ingineri mai buni decat va scoate tara noastra din facultati (din pacate) asa ca mai mult ca sigur e gandit astfel incat sa aiba un randament mai bun]
-un motor diesel are nevoie de aproximativ 9 km pentru a incarca bateria dupa o pornire, deci au trebuit s gaseasca o solutie si pentru asta, altfel nu s-ar fi implementat
-poluare mai mare=consum mai mare, insa consumul mai mic cu sistemul start/stop ne spune ca poluarea e mai mica
In alta ordine de idei, pentru a comunica, trebuie sa vorbim aceeasi limba. Daca ne bazam pe faptul ca celalalt stie sigur ce e in capul nostru si ca intelege ce vrem sa spunem, chiar daca nu ne exprimam destul de coerent, atunci s-ar putea sa ne doara mainile. Nu de alta, dar eu stiu vreo 7 limbi... prin semne:)))