Parlamentul European propune noi reguli de poluare
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
O comisie in Parlamentul European a propus relaxarea viitoarelor norme de poluare valabile la nivelul Uniunii Europene incepand cu anul 2012.
Membrii comisiei din Parlamentul European au propus ca doar 60% din flota de masini a unui producator sa indeplineasca pragul de emisii de 130 g/CO2, si nu de 120 g/CO2, urmand ca abia din 2015 normele de poluare sa fie impuse intregii flote de automobile.
„Este o incercare de a ajunge la un compromis rezonabil intre climatul politic si industria auto”, a declarat Werner Langen, un membru german al comisiei care a facut aceasta propunere. Este clar ca membrii Parlamentului European care doresc aceasta relaxare fiscala sunt atasati de interesele industriei auto din Germania.
Anterior, comisarul european pentru Mediu, Stavros Dimas, a anuntat ca nu sunt acceptate scuze din partea producatorilor auto, care au fost instiintati cu 10 ani inainte de introducerea legii de viitoarele norme de poluare aplicabile din 2012.
Via | MotorAuthority
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Mediu
-
Un studiu realizat de institutul european Transport and Environment arată că mașinile cu motoare hibride plug-in emit de 4 ori mai mult dioxid de carbon comparativ cu datele oficiale WLTP. De asemenea, emisiile mașinilor cu motoare pur termice sunt mai mari în realitate cu 20% față de datele raportate de producători. (17.10)
-
Comisia Europeană, organismul executiv al Uniunii Europene, le va oferi mai mult timp producătorilor de automobile să atingă țintele de reducere a emisiilor de CO2. Astfel, producătorii vor avea la dispoziție încă doi ani de acum încolo pentru a ajunge la nivelul de emisii stabilit pentru 2025. (09.05)
-
În urma unui referendum organizat recent, locuitorii din Paris au votat în favoarea extinderii zonei pietonale din metropola franceză. Mai exact, în perioada următoare, 500 de străzi vor fi transformate în zone pietonale. (24.03)
-
Noul motor termic dezvoltat de Omoda&Jaecoo, campion la eficiență

-
Record stabilit de Skoda Superb 2.0 TDI: 2.831 de kilometri cu un singur plin

-
Fostul șef Stellantis crede că grupul se va destrăma

-
Skoda 1000 MBX reinterpretată pentru era modernă. A fost unul dintre cele mai rare modele ale mărcii

-
Volkswagen nevoită să oprească producția lui ID. Buzz și Multivan la fabrica din Germania




Sa-i bag undeva cu politica lor!
Au fost niste jegosi si au investit in SUV-uri si alte masini mari, spre deosebire de italieni si francezi - care au luat in serios deadline-ul 2012 pentru media sub 120g CO2!
Sa plateasca, ca asa le trebuie ...
Si sa-i vad peste cativa ani pe aia de si-au luat magaoaie mentesti SH cum stau cu masina mai mult pe bara din cauza pretului benzinei / consumului mare, pentru ca si perioada asta de "prosperitate", cu bani multi se va sfarsi curand (vezi criza economica care se face simtita si la noi).
Din partea mea, propunerea "Capital" de impozitare a poluarii are sens si slava domnului ca in vreo 2 ani ne va fi impusa de UE ...
Atunci sa vezi navala pe clasa mini etc.