Parlamentul European propune noi reguli de poluare
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
O comisie in Parlamentul European a propus relaxarea viitoarelor norme de poluare valabile la nivelul Uniunii Europene incepand cu anul 2012.
Membrii comisiei din Parlamentul European au propus ca doar 60% din flota de masini a unui producator sa indeplineasca pragul de emisii de 130 g/CO2, si nu de 120 g/CO2, urmand ca abia din 2015 normele de poluare sa fie impuse intregii flote de automobile.
„Este o incercare de a ajunge la un compromis rezonabil intre climatul politic si industria auto”, a declarat Werner Langen, un membru german al comisiei care a facut aceasta propunere. Este clar ca membrii Parlamentului European care doresc aceasta relaxare fiscala sunt atasati de interesele industriei auto din Germania.
Anterior, comisarul european pentru Mediu, Stavros Dimas, a anuntat ca nu sunt acceptate scuze din partea producatorilor auto, care au fost instiintati cu 10 ani inainte de introducerea legii de viitoarele norme de poluare aplicabile din 2012.
Via | MotorAuthority
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Mediu
-
Potrivit noilor teste GreenNCAP, Dacia Spring este cea mai eficientă mașină electrică din Europa pe perioada de producție și de utilizare. Mai mult, același test relevă că Ford Puma este mașina cea mai prietenoasă cu mediul la nivel european în clasamentul mașinilor cu motoare termice. (27.03)
-
Autoritățile din capitala Poloniei au anunțat, recent, un plan de reducere a poluării provenite de la autovehicule. Astfel, începând din 2024 se vor aplica anumite restricții pe drumurile publice din Varșovia. (28.01)
-
Compania japoneză Asics, specializată în producția de pantofi sport, a lansat un produs în colaborare cu un producător de airbaguri. Pantofii folosesc airbaguri reciclate. (22.01)
-
OFICIAL: Acesta este noul BMW Seria 5. Versiune electrică i5, cu 582 km autonomie
-
Noul Volkswagen Touareg facelift: faruri noi, motor V6 electrificat și preț de 69.000 de euro
-
Prețuri noul BMW Seria 5 în România: start de la 59.000 de euro
-
Prețuri Jeep Avenger în România: start de la 38.900 de euro
-
Tesla Model Y rămâne cea mai vândută mașină electrică în Europa. Dacia Spring, pe locul 5 în aprilie
Sa-i bag undeva cu politica lor!
Au fost niste jegosi si au investit in SUV-uri si alte masini mari, spre deosebire de italieni si francezi - care au luat in serios deadline-ul 2012 pentru media sub 120g CO2!
Sa plateasca, ca asa le trebuie ...
Si sa-i vad peste cativa ani pe aia de si-au luat magaoaie mentesti SH cum stau cu masina mai mult pe bara din cauza pretului benzinei / consumului mare, pentru ca si perioada asta de "prosperitate", cu bani multi se va sfarsi curand (vezi criza economica care se face simtita si la noi).
Din partea mea, propunerea "Capital" de impozitare a poluarii are sens si slava domnului ca in vreo 2 ani ne va fi impusa de UE ...
Atunci sa vezi navala pe clasa mini etc.