Peugeot-Citroen vor marca de lux
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Chiar daca grupul PSA, format din marcile Peugeot si Citroen, nu s-a facut remarcat pana in prezent cu modele de lux, francezii se gandesc serios sa lanseze un brand premium pe piata auto.
De fapt, cei de la Peugeot si Citroen nu trebuie sa gaseasca un nou brand ci doar sa renasca marca Panhard. Poate numele Panhard nu ne spune nimic, dar marca franceza a reprezentat producatorul numarul unu in Hexagon inainte de Al Doilea Razboi Mondial. Panhard si-a oprit productia de modele din anul 1967.
Noul CEO al grupului PSA, Christian Streiff, a declarat ca pana in 2010 strategia companiei este lanseze sase modele noi si sa reduca costurile de productie cu circa 30%. Streiff a mai adaugat ca se gandeste sa reintroduca Peugeot pe piata americana, dar ca aceasta miscare presupune o munca pe termen lung.
Grupul PSA incerca sa preia modelul japonezilor de la Toyota, care au facut din Lexus un brand premium de succes. Ramane sa asteptam si sa vedem daca PSA vor reusi sa revigoreze brandul Panhard si daca vor face din el un brand premium de prima mana pe piata auto.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Stellantis a început producția modelelor Dodge Charger pe combustie pentru anul 2026 la uzina Windsor Assembly. (04.12)
-
Uniunea Europeană va permite, în anumite condiții, vânzarea de mașini noi cu motoare termice și după 2035. Mașinile noi cu acest tip de motor trebuie să fie alimentate doar cu combustibili sintetici sau cu biocombustibili. (04.12)
-
Ford a adus modelului său E-Transit Custom de dimensiuni medii câteva actualizări notabile pentru 2026, cu mai multă autonomie, putere și capacitate off-road. (03.12)
-
O nouă rechemare pentru BYD: aproximativ 90.000 de vehicule afectate de probleme la baterie

-
Modelul Skoda 100, reinterpretat într-un concept modern

-
Skoda: 100.000 de exemplare Elroq au fost construite

-
Euro NCAP va schimba modul în care va testa mașini din 2026

-
Bugatti a construit ultimul exemplar Bolide. Preț de 4 milioane euro




"Poate numele Panhard nu ne spune nimic"
daca acest nume nu va spune nimic aflati ca ei au fost primii ce au introdus sistemul motor in fata si tractiune pe spate in 1895