Peugeot-Citroen vor marca de lux
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Chiar daca grupul PSA, format din marcile Peugeot si Citroen, nu s-a facut remarcat pana in prezent cu modele de lux, francezii se gandesc serios sa lanseze un brand premium pe piata auto.
De fapt, cei de la Peugeot si Citroen nu trebuie sa gaseasca un nou brand ci doar sa renasca marca Panhard. Poate numele Panhard nu ne spune nimic, dar marca franceza a reprezentat producatorul numarul unu in Hexagon inainte de Al Doilea Razboi Mondial. Panhard si-a oprit productia de modele din anul 1967.
Noul CEO al grupului PSA, Christian Streiff, a declarat ca pana in 2010 strategia companiei este lanseze sase modele noi si sa reduca costurile de productie cu circa 30%. Streiff a mai adaugat ca se gandeste sa reintroduca Peugeot pe piata americana, dar ca aceasta miscare presupune o munca pe termen lung.
Grupul PSA incerca sa preia modelul japonezilor de la Toyota, care au facut din Lexus un brand premium de succes. Ramane sa asteptam si sa vedem daca PSA vor reusi sa revigoreze brandul Panhard si daca vor face din el un brand premium de prima mana pe piata auto.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Potrivit spuselor unui oficial DS, modelul electric N°8 ar putea primi în viitor versiuni cu motoare termice. Etalonul mărcii franceze a fost conceput inițial ca fiind un model exclusiv electric. (16.06)
-
Luca de Meo, cel care a condus în ultimii cinci ani grupul Renault, și-a anunțat demisia. Potrivit presei din Franța, de Meo va conduce grupul Kering, care activează în industria luxului. (16.06)
-
Alfa Romeo și Maserati au ajuns la un acord prin care cele două mărci italiene vor dezvolta împreună viitoare modele. Decizia a fost luată pentru a reduce din costurile de producție. (13.06)
-
Amenințare directă
-
Noi imagini cu viitorul BMW iX3: autonomie de 800 km
-
Prima imagine cu noua generație Audi Q3. Data lansării a fost confirmată
-
Noul Audi Q5, disponibil acum și în versiuni cu motor hibrid plug-in
-
Noi imagini cu viitorul Mercedes-Benz GLC electric: lansarea, la Salonul Auto din Munchen
"Poate numele Panhard nu ne spune nimic"
daca acest nume nu va spune nimic aflati ca ei au fost primii ce au introdus sistemul motor in fata si tractiune pe spate in 1895