Popescu ramane si fara Ferrari si fara despagubiri
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
La mai bine de un an de la incendierea Ferrari-ului sau, fostul fotbalist Gabi Popescu nu a reusit sa afle inca motivul pentru care supercarul de 260.000 de euro a luat foc din senin. Pentru a evalua pagubele si pentru a stabili cauzele accidentului, Ferrari a trimis un expert care insa a disparut fara urma.
Astfel, dupa mai bine de 14 luni Popescu nu a reusit sa-si recupereze banii investiti in Ferrari-ul 612 Scaglietti. Daca se va dovedi ca incendiul a fost produs de o defectiune la motor contructorul italian ar putea risca un prejudiciu de imagine si ar fi nevoit sa-l despagubeasca pe fostul fotbalist roman, oferindu-i chiar o alta masina in schimbul celei arse.
Daca insa se va dovedi ca bolidul a fost distrus din alte cauze, o eroare a soferului, Popescu nu va primi nimic. Pana atunci insa, fostul fotbalist roman si-a angajat un avocat care sa-l reprezinte.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Intern
-
Renault a dezvăluit prețurile noului Captur facelift pentru piața din România. Crossover-ul compact pornește de la 19.450 de euro în țara noastră. (24.04)
-
Maserati Grecale Folgore, versiunea electrică a SUV-ului de performanță, poate fi cumpărat acum și în România. Pentru această versiune prețul de pornire este de 122.000 de euro. (23.04)
-
Mercedes-AMG ONE, hypercar-ul cu tehnologie de Formula 1, este acum expus în Galeria Țiriac Collection. Modelul de performanță va putea fi admirat de către vizitatori începând din acest sfârșit de săptămână. (20.04)
- Prețuri Renault Captur facelift în România: start de la 19.450 de euro
- Marea transformare
- Imagini noi cu viitoarele Cupra Leon și Formentor facelift
- Noua Mazda EZ-6 este un sedan de aproape 5 metri, doar pentru China: versiune electrică și PHEV
- PREMIERĂ: Acesta este noul Mercedes-Benz Clasa G electric
Credeti ca isi vor recunoaste greselile, daca intr-adevar e vina lor?
Nu inteleg de ce asiguratorul nu il despagubeste pe posesor.
Sa vedem niste procese in justitie.
In conditiile astea Ferrari nu va deschide reprezentanta in Romania prea repede, asa cum scria acum cateva luni in ziare.
Ferrari ar fi trebuit sa ii dea o masina identica cu care posesorul sa mearga si in urma proceselor s-ar fi decis cine plateste pentru cea noua-Ferrari sau asiguratorii.