Prima imagine a hibridului Fisker
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
La inceputul lunii septembrie va anuntam despre intentia constructorului de nisa Fisker de a dezvolta un supercar hibrid. Constructorul american a anuntat ca va dezvalui in premiera mondiala supercarul la Salonul Auto Nord American (NAIAS) din ianuarie 2008. Pana atunci insa Fisker a pregatit terenul cu un teaser al viitorului model.
Desi inca nu putem distinge foarte bine formele supercarului hibrid, este foarte probabil ca designul acestuia sa imprumute liniile traditionale Fisker. Modelul, al carui nume nu este cunoscut inca de nimeni, va fi dezvoltat in parteneriat cu grupul Quantum Technologies, o companie din sudul Californiei recunoscuta pentru tehnologia propulsiei electrice.
Potrivit estimarilor publicate de oficialii Fisker, supercarul ar urma sa fie disponibil pe piata undeva la sfarsitul lui 2008 si inceputul lui 2009, productia fiind estimata la 15.000 de vehicule pe an. Profitul va curge pentru Fisker, pretul unui exemplar fiind fixat la peste 70.000 de euro.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Noul Renault 5 Turbo 3E, cea mai puternică versiune a modelului electric, a primit deja 850 de comenzi într-o săptămână. Prețul de pornire al celui mai puternic Renault 5 din istorie este de 155.000 euro. (08.05)
-
Toyota a prezentat oficial noua Corolla Cross facelift. Noul model actualizat aduce un design revizuit, precum și o nouă linie de echipare GR Sport. (08.05)
-
Chevrolet a pregătit o actualizare importantă pentru Corvette. Modelul de performanță primește un interior nou, cu butoane fizice repoziționate și cu ecrane mai mari. (08.05)
-
Primele imagini cu viitorul Volvo XC70: modelul revine după aproape 10 ani
-
Renault deschide comenzile pentru noul motor hibrid E-Tech 160 în România: start de la 24.700 euro
-
Ford renunță la dezvoltarea viitoarei arhitecturi pentru mașini electrice
-
Ford Kuga primește un pachet de design nou: jante de 20 de inch și plafon negru
-
Viitoarele modele Scout vor avea motoare Volkswagen produse în Mexic
Veyronu` se vinde cu mai mult de 1 milion de euro si are costuri de vreo 4-5 milioane (tot euro)...dar in cazul de fata stiti voi politica de marja si costurile totale de cercetare+productie+lansare si comercializare...
Veyronul este facut de o firma socialista care pun pierderile pe spinarea populatiei si Fisker este facut de un grup de investitori care simt ca este timpul unei masini hibride americane.
Detaliaza putin ideea asta.
Costul de productie pt un Bugatti este 5+ milioane si cel de vanzare de 1+ milioane si o firma particulara ar fi dat faliment de mult dar una de stat continua sa produca in deficit deoarece balanta este acoperita de impozitele pe populatie. De fapt VW vinde cam toate masinile la costul de fabricare pt a tine locurile de munca si pt ca nu a trebuit sa fie competitivi fiind protejati de o lege monopolara care a cazut. Ford a vrut sa-i cumpere si nu au reusit dar acuma sunt vulnerabili si vom vedea ce se va intampla cu ei. Poate vor declara o datorie la guvern de 100 miliarde si astfel nu o sa-i vrea nimeni.