Prima imagine a hibridului Fisker
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
La inceputul lunii septembrie va anuntam despre intentia constructorului de nisa Fisker de a dezvolta un supercar hibrid. Constructorul american a anuntat ca va dezvalui in premiera mondiala supercarul la Salonul Auto Nord American (NAIAS) din ianuarie 2008. Pana atunci insa Fisker a pregatit terenul cu un teaser al viitorului model.
Desi inca nu putem distinge foarte bine formele supercarului hibrid, este foarte probabil ca designul acestuia sa imprumute liniile traditionale Fisker. Modelul, al carui nume nu este cunoscut inca de nimeni, va fi dezvoltat in parteneriat cu grupul Quantum Technologies, o companie din sudul Californiei recunoscuta pentru tehnologia propulsiei electrice.
Potrivit estimarilor publicate de oficialii Fisker, supercarul ar urma sa fie disponibil pe piata undeva la sfarsitul lui 2008 si inceputul lui 2009, productia fiind estimata la 15.000 de vehicule pe an. Profitul va curge pentru Fisker, pretul unui exemplar fiind fixat la peste 70.000 de euro.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Land Rover a pregătit o serie de noutăți pentru modelul său de teren Defender. Noua versiune actualizată primește acum un motor diesel mai puternic, precum și mai multe dotări de lux față de până acum. (08.05)
-
Volkswagen a lansat oficial noul California, versiunea camper van a lui Transporter. Noul model este disponibil acum și cu o motorizare hibridă cu încărcare la priză. (08.05)
-
Constructorul german de automobile a publicat primele imagini și informații despre noul M4 CS. Coupe-ul de performanță oferă 550 de cai putere și va putea fi comandat începând cu luna mai. (08.05)
- PREMIERĂ: Ne-am întâlnit cu noul Audi Q6 e-tron. Iată 5 lucruri pe care le-am aflat!
- Acesta este noul Ferrari 12Cilindri: succesorul lui 812 are un motor V12 pur
- Am văzut pe viu noul Renault Symbioz: 5 lucruri esențiale
- Noua generație Lancia Ypsilon a intrat în producție
- Noua Kia EV6 facelift apare în primele imagini: parte frontală ușor revizuită
Veyronu` se vinde cu mai mult de 1 milion de euro si are costuri de vreo 4-5 milioane (tot euro)...dar in cazul de fata stiti voi politica de marja si costurile totale de cercetare+productie+lansare si comercializare...
Veyronul este facut de o firma socialista care pun pierderile pe spinarea populatiei si Fisker este facut de un grup de investitori care simt ca este timpul unei masini hibride americane.
Detaliaza putin ideea asta.
Costul de productie pt un Bugatti este 5+ milioane si cel de vanzare de 1+ milioane si o firma particulara ar fi dat faliment de mult dar una de stat continua sa produca in deficit deoarece balanta este acoperita de impozitele pe populatie. De fapt VW vinde cam toate masinile la costul de fabricare pt a tine locurile de munca si pt ca nu a trebuit sa fie competitivi fiind protejati de o lege monopolara care a cazut. Ford a vrut sa-i cumpere si nu au reusit dar acuma sunt vulnerabili si vom vedea ce se va intampla cu ei. Poate vor declara o datorie la guvern de 100 miliarde si astfel nu o sa-i vrea nimeni.