Prima imagine a hibridului Fisker
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
La inceputul lunii septembrie va anuntam despre intentia constructorului de nisa Fisker de a dezvolta un supercar hibrid. Constructorul american a anuntat ca va dezvalui in premiera mondiala supercarul la Salonul Auto Nord American (NAIAS) din ianuarie 2008. Pana atunci insa Fisker a pregatit terenul cu un teaser al viitorului model.
Desi inca nu putem distinge foarte bine formele supercarului hibrid, este foarte probabil ca designul acestuia sa imprumute liniile traditionale Fisker. Modelul, al carui nume nu este cunoscut inca de nimeni, va fi dezvoltat in parteneriat cu grupul Quantum Technologies, o companie din sudul Californiei recunoscuta pentru tehnologia propulsiei electrice.
Potrivit estimarilor publicate de oficialii Fisker, supercarul ar urma sa fie disponibil pe piata undeva la sfarsitul lui 2008 si inceputul lui 2009, productia fiind estimata la 15.000 de vehicule pe an. Profitul va curge pentru Fisker, pretul unui exemplar fiind fixat la peste 70.000 de euro.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Ferdinand Alexander Porsche a fondat Porsche Design în 1972 împreună cu fratele său, Hans-Peter. Deși F.A., cum era cunoscut, a murit în 2012, Porsche celebrează ceea ce ar fi fost a 90-a sa aniversare. (12.12)
-
Land Rover Classic, divizia de mașini clasice a mărcii britanice, readuce pe piață vechea generație Defender, la aproape 10 ani de la sfârșitul producție. Exemplarele clasice sunt restaurate și pot fi vopsite în culorile noului Defender OCTA, cea mai puternică versiune a modelului de teren. (11.12)
-
Opel a lansat oficial noua Astra facelift. Noua versiune actualizată a modelului compact primește o parte frontală revizuită cu faruri LED adaptive noi, materiale noi în habitaclu și autonomie mai mare pentru versiunea electrică. (10.12)
-
Noul Smart #6, prima berlină din istoria mărcii

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Cel mai ieftin Tesla Model 3 a ajuns în România: start de la 36.990 euro

-
Noul Mercedes-Benz GLB. Urmașul electric al lui EQB are o autonomie de 630 kilometri

-
Îmblânzirea leului




Veyronu` se vinde cu mai mult de 1 milion de euro si are costuri de vreo 4-5 milioane (tot euro)...dar in cazul de fata stiti voi politica de marja si costurile totale de cercetare+productie+lansare si comercializare...
Veyronul este facut de o firma socialista care pun pierderile pe spinarea populatiei si Fisker este facut de un grup de investitori care simt ca este timpul unei masini hibride americane.
Detaliaza putin ideea asta.
Costul de productie pt un Bugatti este 5+ milioane si cel de vanzare de 1+ milioane si o firma particulara ar fi dat faliment de mult dar una de stat continua sa produca in deficit deoarece balanta este acoperita de impozitele pe populatie. De fapt VW vinde cam toate masinile la costul de fabricare pt a tine locurile de munca si pt ca nu a trebuit sa fie competitivi fiind protejati de o lege monopolara care a cazut. Ford a vrut sa-i cumpere si nu au reusit dar acuma sunt vulnerabili si vom vedea ce se va intampla cu ei. Poate vor declara o datorie la guvern de 100 miliarde si astfel nu o sa-i vrea nimeni.