- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Modele noi
Ultimele stiri din Modele noi
-
Ford pregătește un înlocuitor indirect pentru Focus. Modelul de clasă compactă, care urmează să iasă din producție la finalul acestui an, va fi înlocuit de către un SUV care ar urma să apară în 2027. (12.09)
-
Lexus anunță o nouă ediție specială pentru LBX. Denumită Vibrant Edition, aceasta va fi produsă doar din septembrie 2025 și până în luna mai a anului viitor. (11.09)
-
În cadrul unui eveniment oficial, cei de la Lynk&Co au lansat în România modelul 08, un SUV de segment D Plug-in Hybrid, care promite o autonomie totală de peste 1.000 de kilometri. (11.09)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta-
Stellantis schimbă macazul: va continua să vândă mașini cu motoare termice și după 2030
-
Prima imagine cu noul Mercedes-Benz Clasa C Electric: autonomie de 800 km
-
PREMIERĂ: Am văzut pe viu noua generație Renault Clio. 5 lucruri esențiale
-
Skoda prezintă noul concept Vision O. Prefigurează viitoarea generație Octavia
-
Skoda prezintă conceptul Epiq. Anunță cel mai accesibil SUV electric al mărcii
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Primele imagini ale viitorului Volvo V40
dar tot fan volvo raman :D
Dar pe ultima pagina a pliantului gasim niste informatii interesante. Nu stiu germana dar am impresia ca in 2014 vine succesorul lui s80 si anume s90 cu modelul wagon. Asadar nu poate fi decat rivalul seriei 5 a lui audi a6, e class etc.
In plus apare s40 si xc40.
Cand ai bani, altfel merg lucrurile....
Sub noii stapani or sa fie eficienti.
Partea fata arata ok (pt mine) spatele este putin ciudat, nu stiu ce sa spun depinde ce are de oferit in functie de A3 si BMW 1
Faptul ca Volvo se debaraseaza de trecutul sau in privinta design-ului eu zic ca e un lucru bun. Pentru ca, fie ca ne place sau nu, era unul depasit. Deja formele patratoase din anii '90 incet, incet incepeau sa fie depasite. Culmea, Volvo a simtit asta, de-asta liniile masinilor anilor '90 au inceput sa fie usor "indulcite", gen 850, S40 si mai apoi S60.
Si referitor la clientii pe care tre' sa tii pastrezi, stai linistit. La marcile premium lucrurile stau altfel decat la marcile de volum, unde compromisurile mai multe, inseamna costuri de productie si vanzare mai mici si implicit clienti care sa ramana la tine mai putin timp. Practic e vorba de o piata mai putin fidela decat in cazul marcilor premium. Si cele mai bune exemple ar fi BMW si, de ce nu, SAAB. E greu sa te gandesti la alte marci cand conduci un 530xd de exemplu sau un 9-3 Turbo. Cine a avut pe mana asa ceva macar o data intelege ce vreau sa zic. Asa ceva e greu de atins cu un Passat, Avensis sau Laguna. Ei bine chestia asta e valabila si la Volvo. Dar evident, aici nu vorbim de Romania.