Procesul Statul California - producatori auto
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Statul California, din SUA, a actionat in judecata sase mari producatori auto. Statul California a considerat responsabili de gradul ridicat de poluare din zona producatorii auto GM, Ford, Toyota, DaimlerChrysler, Honda si Nissan.
Martin Jenkins, judecatorul federal care a condus acest proces, a hotarat sa respinga actiunea statului Californian, sustinand ca este imposibil ca determeni in ce grad ceoi sase producatori auto au contribuit la incalzirea globala si la schimbarile climatice din California.
Judecatorul a admis ca cei sase producatori auto pot fi considerati ca elemente care au ridicat gradul de poluare si au contribuit la fenomenul de incalzire globala, dar nu se pot determina cauze judiciare care sa duca la demararea unui proces.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Mediu
-
Un studiu realizat de institutul european Transport and Environment arată că mașinile cu motoare hibride plug-in emit de 4 ori mai mult dioxid de carbon comparativ cu datele oficiale WLTP. De asemenea, emisiile mașinilor cu motoare pur termice sunt mai mari în realitate cu 20% față de datele raportate de producători. (17.10)
-
Comisia Europeană, organismul executiv al Uniunii Europene, le va oferi mai mult timp producătorilor de automobile să atingă țintele de reducere a emisiilor de CO2. Astfel, producătorii vor avea la dispoziție încă doi ani de acum încolo pentru a ajunge la nivelul de emisii stabilit pentru 2025. (09.05)
-
În urma unui referendum organizat recent, locuitorii din Paris au votat în favoarea extinderii zonei pietonale din metropola franceză. Mai exact, în perioada următoare, 500 de străzi vor fi transformate în zone pietonale. (24.03)
-
Toyota, cel mai valoros brand auto. Mercedes-Benz și BMW pe podium

-
Record stabilit de Skoda Superb 2.0 TDI: 2.831 de kilometri cu un singur plin

-
Fostul șef Stellantis crede că grupul se va destrăma

-
Skoda 1000 MBX reinterpretată pentru era modernă. A fost unul dintre cele mai rare modele ale mărcii

-
Volkswagen nevoită să oprească producția lui ID. Buzz și Multivan la fabrica din Germania




STATUL AMERICAN si STATUL CALIFORNIA au la dispozitie TOATE parghiile necesare ca sa-i stranga de...ceafa :) si sa-i determine pe producatori si pe comerciantii de masini (direct sau indirect) sa vanda automobile putin poluante si cu emisii de CO2 reduse: taxe, impozite, discount-uri, interdictii de circulatie pe tronsoane si pe intervale orare, samd...Dupa ce s-a umplut tara de SUV-uri de 3 tone jumate (pe langa care Audi Q7 arata ca o masinuta de jucarie, cu pedale de bicicleta) s-au trezit bivolii ca e prea mare poluarea :)))))))))))))))))
E ca si cum ar spune: "asa este, suntem incompetenti, si suntem mandri de asta!!!" :))))))))
era suficient sa se uite la Comisia Europeana...da` e distanta prea mare iar ochelarii de cal prea stransi pe fata...
de data asta am ajuns sa spun un lucru mare: ma simt mandru ca sunt roman...:))))
Procesul este interesant si pune responsabilitatea pe spinarea fabricantilor deoarece este dreptul constitutional al fiecaruia sa-si cumpere orice masina isi doreste.
Dece credeti voi ca s-au dat in judecata firmele de tigari si nicidecum fumatorii individuali?
California are 90% din autobuze pe metan si firmele de stat folosesc mai toate vehicule hibride.
Urmatorul pas este sa ameninte firmele producatoare si eu cred ca va da rezultate bune.
Vor aparea toti cu modele hibride pe piata ca sa dovedeasca intentiile bune in ceea ce priveste mediul.
Mai ales ca statul California TE PLATESTE o anumita suma daca achizitionezi un hibrid.