Procesul Statul California - producatori auto
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Statul California, din SUA, a actionat in judecata sase mari producatori auto. Statul California a considerat responsabili de gradul ridicat de poluare din zona producatorii auto GM, Ford, Toyota, DaimlerChrysler, Honda si Nissan.
Martin Jenkins, judecatorul federal care a condus acest proces, a hotarat sa respinga actiunea statului Californian, sustinand ca este imposibil ca determeni in ce grad ceoi sase producatori auto au contribuit la incalzirea globala si la schimbarile climatice din California.
Judecatorul a admis ca cei sase producatori auto pot fi considerati ca elemente care au ridicat gradul de poluare si au contribuit la fenomenul de incalzire globala, dar nu se pot determina cauze judiciare care sa duca la demararea unui proces.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Mediu
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7. Noile norme vor introduce limite de emisii de particule rezultate din frâne și anvelope, precum și cerințe minime de performanță pentru durabilitatea bateriei în cazul vehiculelor electrice. (14.03)
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7, care sunt acum mai blânde față de propunerea inițială. Astfel, noile norme revizuite sunt acum mai apropiate de actualele norme Euro 6. (10.11)
-
Potrivit noilor teste GreenNCAP, Dacia Spring este cea mai eficientă mașină electrică din Europa pe perioada de producție și de utilizare. Mai mult, același test relevă că Ford Puma este mașina cea mai prietenoasă cu mediul la nivel european în clasamentul mașinilor cu motoare termice. (27.03)
- Volkswagen: „Nu mai vrem să desenăm mașini agresive”
- Ineos: producția oprită din cauza falimentului Recaro
- Șeful Ford: "Nu mai vrem să producem mașini plictisitoare"
- Noul Leapmotor C10, lansat oficial în România: preț de lansare de 39.800 de euro
- În premieră, un concept BMW a fost prezentat în România
STATUL AMERICAN si STATUL CALIFORNIA au la dispozitie TOATE parghiile necesare ca sa-i stranga de...ceafa :) si sa-i determine pe producatori si pe comerciantii de masini (direct sau indirect) sa vanda automobile putin poluante si cu emisii de CO2 reduse: taxe, impozite, discount-uri, interdictii de circulatie pe tronsoane si pe intervale orare, samd...Dupa ce s-a umplut tara de SUV-uri de 3 tone jumate (pe langa care Audi Q7 arata ca o masinuta de jucarie, cu pedale de bicicleta) s-au trezit bivolii ca e prea mare poluarea :)))))))))))))))))
E ca si cum ar spune: "asa este, suntem incompetenti, si suntem mandri de asta!!!" :))))))))
era suficient sa se uite la Comisia Europeana...da` e distanta prea mare iar ochelarii de cal prea stransi pe fata...
de data asta am ajuns sa spun un lucru mare: ma simt mandru ca sunt roman...:))))
Procesul este interesant si pune responsabilitatea pe spinarea fabricantilor deoarece este dreptul constitutional al fiecaruia sa-si cumpere orice masina isi doreste.
Dece credeti voi ca s-au dat in judecata firmele de tigari si nicidecum fumatorii individuali?
California are 90% din autobuze pe metan si firmele de stat folosesc mai toate vehicule hibride.
Urmatorul pas este sa ameninte firmele producatoare si eu cred ca va da rezultate bune.
Vor aparea toti cu modele hibride pe piata ca sa dovedeasca intentiile bune in ceea ce priveste mediul.
Mai ales ca statul California TE PLATESTE o anumita suma daca achizitionezi un hibrid.