Salonul Auto de la Paris 2012

Range Rover - imagini oficiale cu noua generație a modelului britanic

Publicat Miercuri, 15.08.2012
de Dragoș Băltățeanu
Comenteaza 27
Range Rover - imagini oficiale cu noua generație a modelului britanic - Poza 1
Range Rover - imagini oficiale cu noua generație a modelului britanic - Poza 2
Range Rover - imagini oficiale cu noua generație a modelului britanic - Poza 3
Range Rover - imagini oficiale cu noua generație a modelului britanic - Poza 4
Range Rover - imagini oficiale cu noua generație a modelului britanic - Poza 5
Range Rover - imagini oficiale cu noua generație a modelului britanic - Poza 6
Range Rover - imagini oficiale cu noua generație a modelului britanic - Poza 7
Range Rover - imagini oficiale cu noua generație a modelului britanic - Poza 8
După ce ieri au putut vedea primele fotografii neoficiale cu noua generație Range Rover, astăzi constructorul britanic a anunțat oficial noul model. Noul SUV de lux britanic este cu 420 kg mai ușor față de generația anterioară.

A patra generație a a SUV-ului de lux Range Rover a fost prezentată oficial, după ce ieri au ajuns pe internet primele fotografii. Cel mai mare model din gama Range Rover își păstrează sobrietatea care l-a caracterizat, linia generală a caroseriei fiind oarecum similară cu cea a generației anterioare, mai ales privită din profil. Marile schimbări vin la partea frontală și cea posterioară, unde noul Range Rover abordează un design total schimbat, dar care se integrează mult mai bine în linia de design a familiei de modele Range.

Cea mai mare noutate este, însă, caroseria monococă din aluminiu ceea ce permite scăderea greutății totale a noului model cu 420 kg față de generația anterioară. Asta înseamnă că noul Range Rover este cu 39% mai ușor față de cel actual cu caroserie de oțel. În ceea ce privește trenul de rulare, va fi păstrată suspensia pneumatică pentru acel confort specific modelului mare Range Rover. Bineînțeles, noul Range Rover va avea tracțiune integrală gestionată de o nouă generație a sistemului Terrain Response.

Acest sistem analizează condițiile de rulare și alege modul cel mai potrivit pentru tracțiunea integrală. În ceea ce privește interiorul, acesta este la fel de luxos, dar este influențat de designul fratelui mai mic Evoque.

Nu există încă date clare în ceea ce privește dimensiunile exterioare ale noului Range Rover, dar constructorul spune că spațiul pentru pasagerii din spate a fost mărit considerabil și acest lucru înseamnă un ampatament mărit. Pentru piața europeană, clienții vor putea alege dintre trei motorizări, una pe benzină și două diesel. Benzina este propulsorul V8 supercharged, în timp ce pentru cei care preferă puterea diesel, aceștia vor putea alege între un TDV6 de 3.0 litri sau un TDV8 de 4.4 litri. Toate motoarele sunt asociate cu o cutie de viteze automată ZF cu opt trepte, selectorul fiind deja celebrul buton rotativ. 

Noul model va putea fi văzut la Salonul Auto de la Paris din septembrie, iar primele livrări pe piața europeană vor începe în luna ianuarie a anului 2013.

via Range Rover


Comentarii (27)

  • razvanis
    Magnific, inca o lectie britanica de bun gust
    39 7
  • prietene, caroseria va fi mai usoara cu 39%, nu masina.
    26 8
  • .marius.
    Tripleta germana va avea de lucru.
    Arata superb.
    35 8
  • La fiecare generatie ce trece ajunge si mai urat, si mai greu, si mai prost in offroad.
    A ajuns o masina de fitze pentru prosti. Defenderul ar fi ultima solutie dar ii scot si lui versiune de fitze in generatia urmatoare....Land Rover e la pamant din pacate.
    15 43
  • Acelasi design exterior neinteresant.Interiorul e frumos.
    7 31
  • Automarket, daca masa a scazut cu 39% si asta inseamna 420 de kilograme asta inseamna ca modelul vechi cantarea 1076 kg putin mai mult decat o masina micro, iar modelul nou ar avea 656 kg, mai putin decat un VW polo.
    Ar trebui sa sara in ochi o asemenea cifra...
    31 2
  • Urate stopuri. Oricum parca arata mai bine pe roti. Mai compact.
    5 23
  • Narcis
    Urata.Le doresc faliment lor si celor de la Jaguar.
    3 38
  • Masinuta asta este mult peste SUV-urile nemtilor la confort si calitate.
    24 18
  • Dar cine vrea si fiabilitate,va cumpara un LX de la Lexus.BMW-ul nu produce nimic.
    5 37
  • marian_
    Salutare tuturor! Vreau sa adaug un coment si eu aici si sa va zic ca este una din preferatele la care n-am rabdare s-o am si eu. As adauga ca acest model are un design super (ca atare imi place mmult varianta RR SPORT), aici m-ar contrazice multi dar o spun ca e mult mai aratos decit oricare alt model (ma refer doar la clasa SUV) fie BMW, M_es, Porsche, 0000, LCruser sau chiar si proaspatul Lamborghini. As mai adauga inca ceva tot aici ca in realitate arata mai bine ca in imagini. La varianta RR Clasic nu-mi placea partea spate, stopurile... aici arata foarte bine.
    4 18
  • Superb!
    11 7
  • un oarecare
    Frumos, dar daca nu au lucrat la fiabilitate e de rau!Generatia anterioara a avut foarte multe probleme!
    15 11
  • Chuck Norris
    @mafia nu mai ai altceva de facut decat sa-i stresezi pe nemti baietelu?Lasa ca acu ii zic lui Obama ce sa faca cu bomba aia atomica.
    12 2
  • Ho din aluminiu?Nu va avea sanse prea mari in fata unui Pajero sau LC v8 la un impact.O caroserie mai usoara inseamna o siguranta mai slaba.
    8 25
  • @p_n..........O caroserie mai usoara inseamna o siguranta mai slaba.

    esti sigur? stiam ca elementele de SUB caroserie lucreaza la impact
    10 2
  • Menumorut
    @gelu
    Partial p_n are dreptate. Ma mir ca 12 oameni au dat dislike. Probabil sunt dintre cei care inca invata pentru BAC-ul din toamna. Perfect de acord cu tine, conteaza in primul rand ce este sub caroserie. Dar caroseria, prin simpla ei prezenta contribuie la masa totala....aici trebuie sa revizuiti materia din urma, referitor la energia si forta cinetica. Nu-si pune chiar nimeni intrebarea de ce in impactul dintre dintre o compacta si o mica (clasa) mereu, acelasi an de fabricatie, aceleasi stele la ncap, de ce nu acceasi marca, clasa mica iese intotdeauna mai sifonata. De ce un Roman Diesel iese mereu mai bine in coliziunea chiar si cu un turism din 2012. Dintr-un singur aspect....masa. Nu e intotdeauna pe primul loc, dar e un factor important intr-o coliziune dintre 2 obiecte, oricare ar fi ele.
    4 4
  • @Menumorut

    ti-ai sustinut argumentatia exagerand diferentele de masa.

    Comparatia lui p_n este facuta intre modele aproximativ egale ca masa si o mai buna dispunere a ceea ce sub este sub caroserie cred ca va compensa "subtirimea" acesteia.

    daca am merge pe filiera "mai greu mai sigur" ajungem fix unde eram acum 20 de ani + ca accidentele nu sunt doar intre masini ci si intre ele si pietoni. Tin sa-i reamintesc ca testele de coliziune se fac si cu implicarea unei mase "organice".
    6 0
  • Menumorut
    1. Am facut 2 comparatii: a doua, cea cu camionul, a fost exagerata, intentionat, ca sa priceapa lumea mai bine. Prima nu mi se pare exagerata deloc, diferenta dintre o mica si o compacta e undeva plus minus in jurul a 300kg. De exemplu o fiesta cu 4 oameni in ea se apropie ca masa de un golf numai cu soferul.
    2. Range Rover era apreciat/vandut si pentru greutatea sa reflectata in siguranta de catre cei bani, un lucru cu care nu sunt neaparat de acord. 420kg e o greutatea destul de mare, de la 2.5tone cat are masina acum o apropie de 2.0 tone, ar trebui sa umble serios la structura masinii pentru a compensa lipsa ei. Nu cred ca e vorba de o mai buna dispunere ci de o regandire completa a intregii structuri, daca vor sa mentine binenteles valorile actuale. E posibil ca si alte elemente sa fie "usurate" prin schimbare de material si dimensiuni.
    3. Comentariul meu era strict legat de masa, sunt de acord cu tine ca nu trebuie sa mergem pe "mai greu mai sigur" dar oricat vrem sa ne schimbam noi, legile fizicii care tin de greutate si viteza nu le vom putea schimba niciodata. Mereu va fi un producator care va oferi anumite lucruri la un pret pe masura.
    3 2
  • facut in tanc
    hai sa mergem... cu tancul ca e mult mai sigur. Gelu esti bravo!
    3 0
  • sunt perfect decaord cu tine....

    daca TOTI producatorii ar marja pe diminuarea masei automobilului poate ca altfel am discuta.
    4 0
  • andy.s
    asa foarte bine frumos
    0 3
  • La interior parca ar fi un Evoque mai mare.
    2 0
  • barca urata ,
    0 5
  • Adrian
    vechea generatie avea 2,7 tone nu 2,5...
    0 0
  • Adrian
    ...si Gelu si Menumorut au dreptate fara a se contrazice prea tare. sa nu uitam insa ca cele mai dure impacturi sunt cu un obstacol fix unde structura de rezistenta de sub caroserie e cea mai importanta, pt ca indiferent de masa masinii toata forta impactului e absorbita de masina.
    0 0
  • zic si eu
    forta gravitationala intervine mai aspru asupra unui obiect mai greu ...gen franare de urgenta(automat este mai grea se opreste mai greu, masa totala impartindu-se mai greu asupra celor 4 anvelope) , virarea de asemenea...o masa mai mare intr-o curba periculoasa o va arunca catre celalalt colt si pierderea controlului ...poate ca aceasta scadere de masa o va face mai manevrabila si mai sigura prin simpla prezenta a scaderii de greutate iar elementele de sub ea vor lucra la fel de bine ca la aceeasi greutate precendenta. Acum hai sa ne busim toti bot in bot sa vedem care e mai tare...mai conteaza sa reusim si sa evitam in situatii limita astfel de cazuri
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru