Ultimele stiri din Feature
-
Pentru cei mai mulți dintre noi, mașina reprezintă, probabil, a doua cea mai importantă achiziție după cea a unei locuințe. În general ne place să ne interesăm de toate aspectele, mai ales când vine vorba de tipul motorului, capacitatea cilindrică, putere și așa mai departe. Dar câți dintre noi știm, de fapt, cum se produce un motor sau testele prin care trece un propulsor înainte de a ajunge sub o capotă? (01.10)
-
După ce, acum câteva luni, am vizitat Uzina Dacia din Mioveni, invitația de a face o vizită și la Centrul Tehnic Titu a venit cumva într-un mod natural, având în vedere că ambele locații fac parte din structurile Renault Technologie Roumanie. Dacă vă întrebați unde mai găsiți amprenta RTR în țara noastră, trebuie să aflați că mai există două locuri, unul în București și unul în Pitești. Dar despre cele din urmă, vom discuta cu altă ocazie. (21.07)
-
În cadrul unui eveniment secret, care a avut loc la Centrul R&D Mazda de lângă Frankfurt, am avut ocazia să facem cunoștință, înaintea tuturor, cu noua generație Mazda CX-5. Acum că a expirat embargoul de comunicare, îți putem spune cu ce vine nou SUV-ul nipon. Ți-am pregătit și un video de prezentare detaliat. (10.07)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta-
Noul motor termic dezvoltat de Omoda&Jaecoo, campion la eficiență

-
Toyota dezvoltă un nou motor cu 4 cilindri: va avea peste 400 CP

-
Toyota prezintă primul concept al mărcii de lux Century

-
Noul concept Toyota Corolla anunță prima generație electrică a modelului

-
Honda Prelude revine în Europa după 25 de ani: în România din primăvara lui 2026

Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru








































Adevarat, adevarat...
Balul mascat va folosi firmei RENAULT sa-si promoveze produsele (adica si DACIA) in continuare. Sa nu uitam, marca DACIA este propietatea RENAULT. Vreau sa citesc un articol in care inginerii romani proiecteaza de la cap la coada o masina, o executa in totalitate, o testeaza si ii dau drumul pe piata. Abia atunci putem spune ceva de DACIA.
Si nu ca inginerii romani nu sunt capabili. Politica RENAULT nu permite afirmarea si cresterea in experienta a unor ingineri care mai tarziu chiar ar putea deveni rivali ai marcii mama.
1992 Hubert Auriol Philippe Monnet Mitsubishi Pajero
1993 Bruno Saby Dominique Seriyes Mitsubishi Pajero
1997 Kenjiro Shinozuka Henri Magne Mitsubishi Pajero
1998 Jean-Pierre Fontenay Gilles Picard Mitsubishi Pajero
2001-2007 Mitsubishi Pajero
In tot acest timp Renault a castigat in 1982, si in 1999 si 2000 dar numele Renault era legat de numele Schlesser. Te las pe tine sa calculezi. Si sa imi spui te rog cand vom vedea Renault-Dacia in WRC.