Rolls Royce previne consumul de alcool

De Bogdan Mirică
Publicat Vineri, 16.02.2007
Rolls Royce va crea doua editii limitate ale versiunii Phantom EWB impreuna cu Grey Goose, un celebru producator de votca.

Rolls Royce si Grey Goose, un celebru producator de vodca din Franta, au stabilit un parteneriat pentru a crea doua editii limitate Phantom cu ampatament marit. Scopul acestui parteneriat este de a ajuta promovarea campaniei pentru consumul de alcool cu responsabilitate sociala. Masinile vor fi folosite la evenimente fastuoase, de profil, si pentru tururi ale oraselor, unde soferi antrenati vor educa pasagerii din Grey Goose sa bea responsabil.

Pasagerii vor fi marcati de experienta unui automobil personalizat pana in cel mai mic detaliu: vopsea albastra customizata special pentru Grey Goose, tapiserie din plus, logo-ul Grey Goose brodat in tetiere si in celelalte ornamente de interior, insertii cromate in portiere, oglinzi retrovizoare inscriptionate Grey Goose si argint veritabil aplicat pe mahonul furniruit din ornamentele usilor.

Rolls-Royce Phantom cu ampatament marit este o editie limitata cu doar 100 de exemplare vandute in toata lumea, care promite mai mult spatiu pentru pasagerii din spate pastrand in acelasi timp look-ul standard al Phantom-ului.

Puterea continua sa fie oferita de acelasi motor V12 de 6.75 litri, 48 de valve, 453 cai putere si cuplu motor de 720 Nm, care era oferita si in cadrul Phantom-ului standard.

Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru