S-Max si Corsa la EuroNCAP
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
EuroNCAP a publicat astazi rezultatele ultimei sedinte de teste de impact. Modelele care au facut cunostinta cu barierele deformabile si cu manechinele EuroNCAP au fost, de aceasta data, Ford S-Max si Opel Corsa.
Rezultatele au fost excelente: fiecare dintre cele doua modele au primit din partea expertilor institutului independent de testare maximum de cinci stele din partea expertilor EuroNCAP. Pe langa acestea, modelul Ford devine de astazi cel mai bine notat monovolum din istorie la testele de siguranta organizate de organizatia europeana.
„Sunt foarte multumit sa observ ca Ford si Opel au reusit rezultate foarte bune cu aceste noi modele. Daca S-Max este acum un standard pentru celelalte monovolume. Corsa este un supermini care a reusit un punctaj excelent”, a declarat Claes Tingvall, seful EuroNCAP.
S-Max a reusit, in acelasi timp, sa adune patru stele la protectia copiilor. Unul dintre amanuntele interesante ale ultimei sedinte de teste este rezultatul excelent al lui Opel Corsa la testul de impact cu pietonii (trei stele).
S-Max a reusit doua stele la aceasta categorie.Pe langa rezultatele celor doua modele, unul dintre subiectele de interes discutate de EuroNCAP este hotararea spaniolilor de la Seat de a elimina sistemul de avertizare pentru activarea centurii de siguranta dintre dotarile de siguranta ale modelului Leon. Modelul spaniol a reusit sa adune patru stele pentru protectia pietonilor atunci cand a fost testat, in luna noiembrie a anului trecut, cand sistemul de avertizare era inclus in standard.
Aceasta decizie a fost primita cu dezamagire de oficialii EuroNCAP: “Este pentru prima data cand un constructor hotaraste sa elimine un sistem de siguranta din dotarea de serie a modelului dupa ce acesta a fost testat de EuroNCAP. Suntem foarte dezamagiti. Senzorii de avertizare pentru activarea centurii de siguranta reprezinta un mod efectiv de incurajare a pasagerilor pentru participarea activa a acestora la siguranta lor proprie. Prin aceasta decizie, Seat a facut un pas inapoi in ceea ce priveste siguranta, chiar in momentul in care Opel si Ford demonstreaza contrariul. Am vrea sa vedem cum Seat pune siguranta inaintea amanuntelor de ordin economic", a incheiat Claes Tingvall.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Siguranta
-
Grupul Stellantis a emis un ordin de Stop-Drive pentru posesorii modelelor Citroen C3 și DS3. Mașinile afectate sunt produse între 2009 și 2019 și sunt echipate cu airbag-uri Takata. Ordinul este valabil și pentru clienții din România. (20.06)
-
Volvo a dezvăluit un nou tip de centură de siguranță, care va apărea pentru prima dată la viitorul SUV electric EX60. Noua centură de siguranță va ști mărimea ocupanților și se va adapta în caz de impact după mărimea acestora. (05.06)
-
Ford a inițiat o campanie de rechemare amplă pentru cel puțin câteva zeci de mii de mașini vândute în Europa. Conform Sistemului de Alertă Rapidă al Uniunii Europene, mai multe modele ale mărcii, printre care și cele produse la Craiova, au probleme cu conductele de carburant, care pot provoca un incendiu. (29.05)
-
Miza pe putere: viitorul motor Toyota cu 4 cilindri poate să depășească 600 CP
-
Volkswagen, BMW și Mercedes-Benz formează o alianță pentru dezvoltarea de sisteme software
-
Lamborghini Fenomeno: cel mai puternic model al mărcii va fi produs în 29 de exemplare
-
Volvo XC60 a devenit cel mai vândut model al mărcii din toate timpurile
-
Mercedes-AMG recunoaște: clienții nu au rezonat cu motorul de 2.0 litri electrificat
Comentarii (0)