Saab discuta cu potentiali parteneri pentru o viitoare colaborare
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Victor Muller, seful Saab-Spyker, a anuntat ca discuta cu o serie de potentiali parteneri de afaceri pentru o viitoare colaborare. Viitorul parteneriat vizeaza atat schimbul de tehnologie, cat si o cale de intoarcere spre profit a celor de la Saab, in conditiile in care ar colabora cu un constructor pentru a-si reduce costurile. Scopul celor de la Saab este de a reveni pe profit pana in 2012, iar Victor Muller face un veritabil “turneu” mondial de zece zile, in care discuta cu mai multi jucatori importanti de pe piata auto.
Noul sef al Saab vede colaborarea cu alti constructori un element esential al supravietuirii si al reintoarcerii pe profit a marcii suedeze. Acesta considera ca marca Saab este interesanta pentru toti constructorii din lume deoarece acestia nu o considera ca fiind o amenintare. Totodata, Saab are numeroase elemente cu care poate sa ajute alti constructori, dar seful Saab-Spyker nu a dat detalii privind acestea, deci nu putem intui exact care sunt partenerii pe care suedezii de la Saab ii doresc in viitorul apropiat.
Saab ar putea sa urmeze modelul altor constructori din Europa, care au mai multe parteneriate in acelasi timp, dar in domenii diferite. Spre exemplu, concernul PSA Peugeot-Citroen are un parteneriat cu Mitsubishi pentru productia de vehicule electrice si pentru modele precum C-Crosser si 4007, in timp ce imparte motoare pe benzina de 1.6 litri cu Grupul BMW.
Exemplul de mai sus ne arata ca un concern poate sa aiba mai multe parteneriate cu mai multi constructori in acelasi timp, fara sa aiba un conflict de interese, iar lista de exemple poate continua.Via | JustAuto (inreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Genesis a lansat o ediție unicat pentru modelul GV80, ca parte a omagiului adus fostului pilot de curse Jacky Ickx la împlinirea a 80 de ani. Acesta a câștigat Raliul Dakar în 1983. (24.01)
-
Francezii de la DS desfac șampania și marchează 70 de ani de activitate în industria auto. Totul a început în octombrie 1955, odată cu lansarea celebrului DS 19. (24.01)
-
Noul model Smart #5 va fi comercializat și cu un sistem de propulsie plug-in hybrid, alături de versiunile pur electrice deja anunțate, ca răspuns la îngrijorările legate de vânzări pe anumite piețe globale. (23.01)
- Toyota este cel mai valoros brand auto. Mercedes-Benz și Grupul Hyundai, pe podium
- Primele imagini neoficiale cu Mercedes-Benz Clasa S Coupe
- Fiat a rămas vedeta Stellantis și în 2024: cea mai vândută marcă din portofoliu
- Ce debutează prin alte părți: MG Majestor este un SUV, cu o lungime de 5 metri, pentru India
- Un nou model chinezesc vine în Europa: Zeekr 7 GT promite peste 800 km autonomie
Rugamintea mea nu se vrea a fi o cenzura, fiecare om are dreptul la opinie. Ea se indreapta contra propagarii vulgarismelor si violentei verbale. Acestea se gasesc peste tot, haideti sa incercam a face din revista dumneavoastra un spatiu unde astfel de manifestari josnice sa nu isi gaseasca locul. Pana la urma aveti si un rol educativ, iar permiterea comentariilor deplasate ii face pe unii sa creada ca acestea sunt de fapt ceva normal, lucru pe care eu il consider inadmisibil.
Rugamintea mea s-a nascut din respectul ce vi-l port si din placerea cu care va citesc articolele.
Va multumesc.