Saab discută cu trei constructori pentru dezvoltarea viitorului 9-2
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Victor Muller, şeful mărcii Saab şi deţinătorul Spyker Cars, poartă discuţii cu trei producători de automobile în vederea partajării de tehnologie pentru dezvoltarea viitorului 9-2. Pe lângă renaşterea modelului Saab din anii 1950’, Victor Muller doreşte să realizeze şi alte modele în baza viitoarei colaborări. Unele voci anunţă o potenţială colaborare cu BMW pentru programul 9-2.
Spyker, deţinătorul mărcii Saab, a înregistrat o pierdere însemnată în prima jumătate a acestui an. În mod evident, pierderea respectivă este cauzată de achiziţia mărcii Saab de la concernul General Motors şi de la vânzările extrem de slabe ale mărcii suedeze în perioada preluării, cauzate de stoparea producţiei şi de o situaţie legală problematică. Suedezii se aşteaptă să livreze 45.000 de unităţi în 2010, în timp ce estimările de la renaşterea mărcii erau situate între 45.000 şi 50.000 de unităţi. Pentru a obţine profit, cei de la Saab trebui să vândă peste 120.000 de unităţi pe an, conform declaraţiilor şefului acestei mărci.
Viitorul Saab 9-2 va prezenta aceeaşi siluetă de "lacrimă" care definit celebrul model produs între anii 1949 şi 1956. Victor Muller a anunţat că are nevoie de un investitor industrial care să ajute financiar dezvoltarea acestui model, în timp ce colaborarea cu un alt constructor de automobile ar aduce un beneficiu în ceea ce priveşte costurile de producţie şi rentabilitatea modelului respectiv.
Via | 4Wheelsnews
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Markus Schaefer, directorul tehnic al celor de la Mercedes-Benz, a dezmințit zvonurile potrivit cărora viitoarele modele din Stuttgart vor fi echipate cu motoare BMW. (13.09)
-
Potrivit unor noi informații apărute în presă, marca chineză GAC va construi două modele electrice în Austria. Unul dintre modelele care vor fi produse în această țară va fi un SUV electric. (12.09)
-
Toyota Motor va începe să producă două SUV-uri electrice la uzina sa din Kentucky, SUA, ca parte a unei mișcări de îmbunătățire a eficienței de producție și pentru a răspunde mai bine cererii de pe piață, a anunțat constructorul auto japonez. (11.09)
-
Stellantis schimbă macazul: va continua să vândă mașini cu motoare termice și după 2030
-
Prima imagine cu noul Mercedes-Benz Clasa C Electric: autonomie de 800 km
-
PREMIERĂ: Am văzut pe viu noua generație Renault Clio. 5 lucruri esențiale
-
Skoda prezintă noul concept Vision O. Prefigurează viitoarea generație Octavia
-
Euro 7 mai face o victimă: Audi va retrage motorul său cu 5 cilindri în 2027
Succes SAAB !