Skoda Fabia 2 Combi, (aproape) oficial!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Ne-am obisnuit deja ca fotografiile modelelor noi sa apara in prima faza "neoficial", desi ele fac parte din setul pe care constructorii il pregatesc de fiecare data. Ei bine, acesta e si cazul noii Skoda Fabia 2 Combi, versiunea break a celei de-a doua generatie a cunoscutului model ceh.
Fotografiile au fost publicate in premiera mondiala de colegii de la Auto.cz si din imagini puteti compara viitorul break cu versiunea hatchback dar si cu generatia precedenta. In principiu, diferentele se situeaza la nivelul dimensiunilor exterioare. Astfel, Fabia 2 Combi masoara 4232 mm in lungime, 1646 mm in latime, 1452 mm in inaltime si are un ampatament de 2462 mm.
In ceea ce priveste motoarele care vor face deliciul viitorilor posesori ai Fabiei break, acestea vor fi aceleasi care sunt disponibile si pe versiunea hatchback: 1.2 60 CP, 1.2 12v 69 CP, 1.4 86 CP, 1.6 105 CP pe benzina si 1.4 TDI 69/80 CP, 1.9 TDI 105 CP diesel.
Vom reveni cu mai multe informatii imeidat ce acestea vor fi disponibile.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Rolls-Royce a prezentat oficial 3 exemplare unicate ale modelelor Ghost, Phantom și Spectre. Cele 3 exemplare alcătuiesc noua colecție Spirit of Expression și au fost create de către filiala de la Shanghai a mărcii britanice. (26.04)
-
Genesis GV70 a primit un facelift în Coreea de Sud, dar noutățile vor fi preluate și de modelul comercializat pe piețele globale. Pe listă regăsim și un display de 27 de inch. (26.04)
-
Chinezii de la BYD au confirmat oficial numele primului său pick-up electrificat. Acesta se va numi Shark și va fi un viitor rival pentru modele ca Toyota Hilux și Volkswagen Amarok. (25.04)
- Prețuri Renault Captur facelift în România: start de la 19.450 de euro
- Marea transformare
- Imagini noi cu viitoarele Cupra Leon și Formentor facelift
- Noua Mazda EZ-6 este un sedan de aproape 5 metri, doar pentru China: versiune electrică și PHEV
- Noul Mercedes-AMG GT 63 S E Performance, cel mai rapid AMG din istorie
Felicitari ceho-germanilor.
Noi romanii avem multe de invatat de la ei...
Nu comentez fiabilitatea, nu stiu, probabil e buna din cate am auzit.
Sper ca au imbunatatit ergonomia interiorului deoarece modelul vechi era tare incomod, mai ales pe locul soferului.
mie imi place cum arata din lateral.. :)
De ce toti posesorii de Renault sunt complexati????