Skoda Octavia facelift costa 13.737 euro in Romania
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Noua Skoda Octavia facelift va sosi foarte curand si in Romania. Dealerii de la noi din tara isi pregatesc deja showroom-urile pentru primirea noului model si isi actualizeaza lista de preturi.
Lansat in toamna acestui an la Salonul Auto de la Paris, faceliftul noii Skoda Octavia a fost bine primit de public multumita imbunatatirilor aduse de constructorul ceh. Noua Octavia beneficiaza cum era si normal de sistemul Cruise Control, faruri adaptative cu xenon, elemente reflectorizante in bara de protectie si proiectoare de ceata cu iluminare diurna si in viraje.
Confortul este sporit de scaune redesenate cu noi materiale si culori, spatiu mai generos pentru pasagerii din spate, consola centrala cu sisteme de iluminare albe, volan multifunctional cu trei spite imbracat in piele, sistem ultra-performant de navigatie si radio CD cu MP3 player.
Potrivit informatiilor oferite de Brady Auto Center, noua Skoda Octavia facelift va avea un pret cuprins intre 13.737 si 21.718 euro cu TVA inclus, in functie de dotarile si variantele de motorizare alese.
via | Brady Auto Center
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Skoda in Romania
-
Skoda Citigo facelift Preţ: 7.645 - 11.280 €
-
Skoda Fabia Combi facelift Preţ: 12.494 - 17.441 €
-
Skoda Fabia facelift Preţ: 9.960 - 16.683 €
-
Skoda Karoq Preţ: n/a - 29.318 €
-
Skoda Kodiaq Preţ: 20.805 - 35.827 €
-
Skoda Octavia Combi facelift Preţ: 17.077 - 32.731 €
-
Skoda Octavia facelift Preţ: 15.643 - 32.206 €
-
Skoda Rapid facelift Preţ: 12.264 - 18.351 €
-
Skoda Rapid Spaceback facelift Preţ: 13.589 - 18.439 €
-
Skoda Superb Preţ: 21.560 - 38.494 €
-
Skoda Superb Combi Preţ: 21.904 - 39.453 €
Ultimele stiri din Intern
-
Constructorul de la Maranello a deschis oficial reprezentanța din România, alături de noul său partener, Holand Automotive Group. Cu această ocazie, noul Amalfi a fost expus, în premieră, la noi în țară. (30.10)
-
Potrivit unui studiu realizat de către platforma Autovit.ro, care tocmai a aniversat 25 de ani de activitate, importurile de mașini second-hand au crescut cu 18% în primele 8 luni ale anului 2025. Înmatriculările de mașini noi au scăzut cu 9.6%. (28.10)
-
Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) anunță că circulația rutieră a fost închisă pe Transfăgărășan și Transalpina, din cauza condițiilor meteo nefavorabile. (21.10)
-
Noul motor termic dezvoltat de Omoda&Jaecoo, campion la eficiență

-
Toyota dezvoltă un nou motor cu 4 cilindri: va avea peste 400 CP

-
Toyota prezintă primul concept al mărcii de lux Century

-
Noul concept Toyota Corolla anunță prima generație electrică a modelului

-
Ferrari deschide oficial reprezentanța din România. Noul Amalfi, oaspete de seamă













Ce anume nu ti-ai lua, blonda sau Octavia?
Acuma sa ne intoarcem ontopic. Masina arata mai bine decat modelul actual (cel fara facelift), dar totusi motorasul ala de 1.4 nu tare ar avea ce cauta pe masina in configuratia actuala de putere. Am avut o octavia 1 cu motorul de 1.4 si 75cp, dar se simtea foarte tare submotorizarea. Era silentios, mergea frumos, dar nu aveai ce sa te gandesti la depasiri sau mers sportiv.
@shtou Acrii mai sunt strugurii!!
@Alex Daca ar stii tactu ca scrii mesaje aiurea pe forum ti-ar rupe urechile!!
@ gigi..draga prietene..pt mine strugurii nu au fost acrii cand mi-am cumparat masina,pt ca masina mea chiar face parte din aceasta clasa..si am refuzat skoda..dupa drive teste si toate detaliile;am ales altceva din aceasta clasa(mai scump ca skoda si mai bun..mai este honda,mai este mazda,toyota..sa-ti mai enumar?)..iar yaris-ul ii al sotiei,si crede-ma ca un yaris TS ii mai rapid ca skoda cu motor de 1.4 si FSI..ii mai rapida/stabila pt cat de mica ii ca multe masini cu pretentii...ma crezi? ceaules