Studiu: Bărbaţii sunt mai interesaţi de maşină decât de propriul lor corp
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Un studiu realizat în Germania de mobile.de arată că bărbaţii sunt mult mai conştienţi de capacităţile maşinilor pe care le conduc decât de caracteristicile propriului corp. În cazul femeilor, lucrurile se inversează, reprezentantele sexului frumos fiind mai degrabă interesate de ele însele decât de maşina condusă zi de zi.
Conform studiului, 91% dintre bărbaţii chestionaţi au ştiut să răspundă imediat la întrebarea "Ce consum mediu are maşina pe care o conduci?", iar 87% dintre aceştia ştiu să spună ce putere dezvoltă maşina lor. Pe de altă parte, doar 58% dintre bărbaţii care au intrat în studiu au ştiut care este grupa lor sanguină.
Femeile se comportă diametral opus. Astfel, doar 36% dintre acestea au ştiut numărul de cai putere pe care îi dezvoltă motorul propriei maşini, însă 66% au ştiut fără probleme grupa sanguină.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Lotus Evija X, un prototip al modelului electric, a stabilit un nou record pe legendarul Nurburgring. Astfel, modelul este cea mai rapidă mașină bazată pe un șasiu de serie. (26.04)
-
BMW Classic, divizia de mașini clasice a mărcii germane, va începe să elibereze documente digitale noi pentru posesorii de modele clasice BMW. „Certificatul de Naștere”, așa cum este numit noul document, include informații despre motoare, șasiu, datele de fabricație și de livrare, precum și lista cu echipamentele opționale. (23.04)
-
Subaru a anunțat oficial că va scoate din producție modelul Legacy după 2025. Berlina de clasă medie a constructorului japonez se vinde acum doar pe piața nord-americană. (23.04)
- Prețuri Renault Captur facelift în România: start de la 19.450 de euro
- Marea transformare
- Imagini noi cu viitoarele Cupra Leon și Formentor facelift
- Noua Mazda EZ-6 este un sedan de aproape 5 metri, doar pentru China: versiune electrică și PHEV
- Noul Mercedes-AMG GT 63 S E Performance, cel mai rapid AMG din istorie
Un alt exemplu care vine sa sustina teoria este faptul ca numarul off-roaderelor, masini dedicate aventurii, masini cele destinate celor care mai fac miscare, mai imping, mai intind un troliu, mai iau o masa frugala in timpul unei exepeditii este mult mai mic in comparatie cu masinile de asfalt in care iti sui fundul acasa si te opresti in parcarea fast foodului.