Studiu: Bărbaţii sunt mai interesaţi de maşină decât de propriul lor corp
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Un studiu realizat în Germania de mobile.de arată că bărbaţii sunt mult mai conştienţi de capacităţile maşinilor pe care le conduc decât de caracteristicile propriului corp. În cazul femeilor, lucrurile se inversează, reprezentantele sexului frumos fiind mai degrabă interesate de ele însele decât de maşina condusă zi de zi.
Conform studiului, 91% dintre bărbaţii chestionaţi au ştiut să răspundă imediat la întrebarea "Ce consum mediu are maşina pe care o conduci?", iar 87% dintre aceştia ştiu să spună ce putere dezvoltă maşina lor. Pe de altă parte, doar 58% dintre bărbaţii care au intrat în studiu au ştiut care este grupa lor sanguină.
Femeile se comportă diametral opus. Astfel, doar 36% dintre acestea au ştiut numărul de cai putere pe care îi dezvoltă motorul propriei maşini, însă 66% au ştiut fără probleme grupa sanguină.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Carlos Tavares, fostul șef Stellantis, este de părere că grupul producător de mașini se va destrăma. În noua sa carte, publicată joi, Tavares crede că Stellantis s-ar putea destrăma în 2 grupuri. (24.10)
-
O mișcare ecologistă propune organizarea unui referendum pentru restricționarea circulației de mașini în centrul Berlinului. Referendumul ar putea avea loc în 2026 și ar limita circulația mașinilor la numai 12 zile pe an pentru fiecare persoană. (24.10)
-
Un brevet nou din partea celor de la Porsche relevă un motor nou care va fi dezvoltat de către producătorul german. Noul motor va putea avea configurații diferite, cu 9, 15 sau 18 cilindri în formă W. (22.10)
-
Dacia va lansa un model nou în 2026: va fi rival pentru Skoda Octavia

-
Toyota prezintă primul concept al mărcii de lux Century

-
Ferrari deschide oficial reprezentanța din România. Noul Amalfi, oaspete de seamă

-
Renault deschide comenzile pentru noul Clio în România: start de la 17.800 euro

-
Noul concept Mitsubishi Elevance: SUV hibrid cu 4 motoare electrice




Un alt exemplu care vine sa sustina teoria este faptul ca numarul off-roaderelor, masini dedicate aventurii, masini cele destinate celor care mai fac miscare, mai imping, mai intind un troliu, mai iau o masa frugala in timpul unei exepeditii este mult mai mic in comparatie cu masinile de asfalt in care iti sui fundul acasa si te opresti in parcarea fast foodului.