Subansamblele auto aduc bani
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Sa produci subansamble pentru Dacia Logan este o afacere profitabila. De acest privilegiu se bucura si Inergy Romania.
Inergy Automotive Systems Romania a raportat anul trecut o cifra de afaceri de 18,27 milioane euro, in crestere cu 34,6%, anunta Mediafax.
Inergy este o companie care produce sisteme de alimentare cu carburant (rezervorul si legaturile intre motor si panoul de bord) pentru modelul Logan, atat pentru cel produs in tara cat si pentru cele produse in strainatate.
Compania mama, Inergy Automotive Systems, are sediul la Paris si detine 28 de filiale in 17 state din Europa, Asia, Africa, America de Nord si America de Sud. Compania produce subansamble pentru Renault, Nissan, Peugeot, Citroen, Mercedes, DaimlerCrysler, BMW, General Motors, Porsche, Volkswagen, Kia si Hyundai.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Intern
-
Renault 5 E-Tech este acum disponibil și în echiparea de bază Five. Cea mai accesibilă versiune a modelului electric propune un preț de pornire de 24.900 euro cu TVA în România. (01.07)
-
Potrivit celor mai recente date, provenite de la Asociația Constructorilor de Automobile din România (ACAROM), în luna mai au fost asamblate, la noi în țară, 51.194 de vehicule, cu 20.12% mai multe decât în mai 2024. Chiar și așa, uzina Dacia de la Mioveni a înregistrat scăderi. (26.06)
-
Divizia BMW din România a recreat o fotografie din 1937, cu legendarul model 328, la Statuia Aviatorilor din București. La ședința foto a participat și conceptul 328 Hommage. (23.06)
-
Miza pe putere: viitorul motor Toyota cu 4 cilindri poate să depășească 600 CP
-
Volkswagen, BMW și Mercedes-Benz formează o alianță pentru dezvoltarea de sisteme software
-
Lamborghini Fenomeno: cel mai puternic model al mărcii va fi produs în 29 de exemplare
-
Volvo XC60 a devenit cel mai vândut model al mărcii din toate timpurile
-
Mercedes-AMG recunoaște: clienții nu au rezonat cu motorul de 2.0 litri electrificat
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (0)