Subaru Impreza WRX STi, prima imagine oficiala
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Noul model nipon, pregatit pentru salonul de la Tokyo, a fost infatisat intr-o prima imagine oficiala.
Dupa ce v-am prezentat un clip video spion cu viitorul model Subaru Impreza WRX Sti, o surpriza a japonezilor ne face sa va aratam si prima imagine oficiala cu noul model.
Subaru a publicat doar o imagine ofciala cu noul model, dar nu a dat informatii despre caracteristicile tehnice. Stim deja ca trebuie sa ne asteptam la un propulsor supraalimentat de 300 CP.
Noul model Subaru va fi prezentat oficial in cadrul Salonului Auto de la Tokyo.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Modele noi
-
Citroen a prezentat noul Ami Buggy facelift, o versiune fără portiere care a fost disponibilă în trecut în serie limitată. De această dată, versiunea destinată aventurilor în aer liber este acum produsă în masă. (01.05)
-
Isuzu a prezentat oficial noul D-Max EV, prima versiune electrică a camionetei japoneze. Noul model utilitar promite o autonomie de peste 260 de kilometri. (30.04)
-
După ce anul trecut Aston Martin a scos din gamă verisunea de bază a SUV-ului DBX, producătorul britanic a rămas doar cu versiunea DBX707. Iată că Aston Martin a venit cu o versiune și mai puternică, numită S, cu 717 cai putere. (30.04)
-
Volkswagen va lansa modele noi cu motoare termice pe post de generator
-
Noul Citroen C5 Aircross: SUV cu motorizări hibride PHEV și versiuni electrice
-
Renault deschide comenzile pentru Austral facelift în România: start de la 31.000 euro
-
Universal apreciat
-
Chinezii lansează o marcă nouă de pick-up-uri. Va ajunge și în Europa
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
ce urata e.....
Nu stiu daca am mai mentionat aici, s-ar putea sa ma repet: categoria profesionala a "publicitarilor", a copywritter-ilor, a tuturor neispravitilor care "lucreaza" la agentiile de publicitate si care scot asa ceva pe piata ar trebui exterminata precum soarecii si tantarii. Apoi industria publicitatii ar trebui reinventata de la zero, incepandu-se cu bunul simt. La final scopul ar trebui sa fie acela de a-l face pe om sa-si doreasca produsul sau serviciul caruia i se face reclama. Privesc imaginea de mai sus si zau ca-mi doresc mai mult un pahar cu apa decat un Subaru.
PS - Oricat de incoerent ar parea, imi plac reclamele. Doar cele reusite.