Subaru Impreza WRX STi, prima imagine oficiala
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Noul model nipon, pregatit pentru salonul de la Tokyo, a fost infatisat intr-o prima imagine oficiala.
Dupa ce v-am prezentat un clip video spion cu viitorul model Subaru Impreza WRX Sti, o surpriza a japonezilor ne face sa va aratam si prima imagine oficiala cu noul model.
Subaru a publicat doar o imagine ofciala cu noul model, dar nu a dat informatii despre caracteristicile tehnice. Stim deja ca trebuie sa ne asteptam la un propulsor supraalimentat de 300 CP.
Noul model Subaru va fi prezentat oficial in cadrul Salonului Auto de la Tokyo.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Modele noi
-
Honda Civic tocmai a primit un facelift. Pe lista îmbunătățirilor regăsim o serie de modificări estetice discrete, atât la exterior cât și la interior, inclusiv jante noi și o culoare exterioară proaspătă. (01.08)
-
Honda a confirmat oficial o nouă generație pentru modelul Prelude. Modelul sportiv al japonezilor revine după o pauză de 24 de ani și va fi prezentat oficial în septembrie. (31.07)
-
Leapmotor va deschide comenzile pentru SUV-ul său electric B10 în România începând din luna septembrie. Modelul electric al chinezilor va fi plasat în gamă sub C10. (30.07)
-
Cireașa de pe tort
-
Cupra, record de vânzări în prima jumătate a anului 2025. Formentor rămâne vedeta
-
Ford: producția la uzina de la Craiova a crescut cu 26% în primele 6 luni
-
Opel Astra primește o versiune hibridă mai puternică: start de la 38.500 euro
-
Porsche 911, ediție specială pentru România: omagiu adus celebrului Transfăgărășan
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
ce urata e.....
Nu stiu daca am mai mentionat aici, s-ar putea sa ma repet: categoria profesionala a "publicitarilor", a copywritter-ilor, a tuturor neispravitilor care "lucreaza" la agentiile de publicitate si care scot asa ceva pe piata ar trebui exterminata precum soarecii si tantarii. Apoi industria publicitatii ar trebui reinventata de la zero, incepandu-se cu bunul simt. La final scopul ar trebui sa fie acela de a-l face pe om sa-si doreasca produsul sau serviciul caruia i se face reclama. Privesc imaginea de mai sus si zau ca-mi doresc mai mult un pahar cu apa decat un Subaru.
PS - Oricat de incoerent ar parea, imi plac reclamele. Doar cele reusite.