Comentarii (11)

  • Stanila
    seamana leit cu Opel Antara?
    3 12
  • Bine ca nu seamana leit cu tine,ca toti am merge pe jos..
    22 1
  • @Stanila
    seamana , dar nu asa de mult , e mai mica
    parca e un hatchback 5 usi , dar mai inalt
    14 2
  • PRESHUL....
    Ce ma intereseaza pe mine preshul ,vreau sa aflu pretzul...
    7 2
  • avem kia, hyundai, ssangyong, in curand o s-o avem si pe mama lu' ssangyong. pffff ne-au invadat coreenii !!! dar deh, s-au dus si ei unde au putut sa prosteasca : la americani (li s-a dus buhu) si la beduini (in Romania de exemplu) unde au aruncat pastila pt pelicani cu garantia de 100 de ani
    2 12
  • pe astia cine ia cumparat ? GM ?
    motorul diesel de la cine provine ?
    deci ca model de baza , 175 cp si doar tractiune ???
    interesant .
    0 4
  • @mda - per ansamblu ne-au cam invadat asa cum spui tu, insa in off road vechiul Korando mergea binisor si actualele modele la fel.

    @lui - nu i-a cumparat nimeni. Au o colaborare cu Mercedes. De altfel motoarele de pe modelele actuale sunt de provenienta Mercedes. Nu stiu daca si asta.
    3 0
  • anti-kitsch
    @mihai
    Sa fim seriosi, daca erau bune de ceva sistemele lor 4x4 nu cereau protectie sub legea falimentului in 2009.
    Noroc ca actionari chinezi (da, chinezi! ) au facut pe dracu in 4 si au gasit bani sa injecteze gaura asta neagra numita SsangYong.
    3 1
  • @anti - kitsh
    Calitatea nu are nicio legatura cu falimentul. Afirmatia asta dovedeste incultura auto! Nu spun ca astia fac cele mai bune masini, insa iti reamintesc ca au fost marci de prestigiu (mult mai de prestigiu) care au fost la un pas sa-si inchida portile desi faceau masini extraordinare. Incepem cu Bugatti care in perioada interbelica s-a inchis desi masinile erau extraordinare ... Exista si exemple ceva mai contemporane ... Land Rover era cat pe-aci sa-si inchida portile daca nu erau neste indieni (TATA). Si daca nici astia nu mai stiau sa faca "sisteme 4X4", nu stiu cine mai stia. Saaaaaaab si Volvo se inchideau si ele si pe ultimii i-au cumparat tot reprezentanii rasei tale favorite. Ideea este ca un produs poate fi foarte bun, insa fara un management de calitate compania se va duce de rapa. Altfel nu se explica faptul ca sunt si companii care fac masini proaste, dar care, culmea, au au super -profit. Nu exemplific sa nu se smita lezati posesorii.
    4 0
  • @mihai
    ai dreptate, unii is ofticati ca vin galbejiti, dar nu accepta realitatea, ei vad doar cercuri si 2 lidere de v.
    5 1
  • In calitate de client sunt bucuros
    Sa existe o mare diversitate de produse si producatori, de aici rezulta pe baza competitiei cele mai bune masini, servicii si preturi.
    A daca sunt vanzator (dealer) ma deranjeaza, nu ?
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru