Tehnologie de viitor de la Volkswagen
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Volkswagen continua cursa tehnologica pregatind noi inovatii pentru modelele sale. Atentia constructorului german se axeaza pe modelele ecologice VW dezvoltand un sistem CCS de combustie combinata. CCS omogenizeaza foarte bine aerul si combustibilul in interiorul motorului reducand oxizii poluanti. Pentru o functionare optima, CCS este recomandat in cazul combustibilului sintetic. Noul combustibil, botezat SynFuel, este derivat din benzina si este in prezent testat de mai multi constructori auto.
Sistemul Gasoline Compression Ignition promite sa fie la fel de ecologic ca motoarele pe benzina dar la fel de eficient ca diesel-urile. GSI foloseste bujiile la pornire si accelerare dar se comporta asemeni unui diesel atunci cand nu este solicitat, pe autostrada spre exemplu. Ambele tehnologii CSI si GSI vor echipa modelele Volkswagen incepand din 2015.
Pentru a imbunatati manevrabilitatea modelelor sale, VW intentioneaza sa introduca un sistem inovativ de directie si de suspensii care sa poata fi configurat prin simpla apasare a unui buton.
Astfel, soferul poate avea o directie sensibila asemeni unui Lotus Elise sau una rigida asemeni unui Hyundai. VW doreste si implementarea unei comenzi care sa mareasca raspunsul acceleratiei, al cutiei de viteze DSG si al franelor.Constructorul german va introduce o tehnologie noua si pentru interior prin dezvoltarea HMI (Human Machine Interface). Sistemul se va baza pe camere video capabile sa monitorizeze drumul si sa atentioneze soferul despre pericolele care se apropie. Sistemul poate rearanja afisajul instrumentelor de bord pentru ca soferul sa poata vizualiza informatiile cele mai vitale.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Dispozitivul mobil va fi dezvăluit pe 23 aprilie în China și va fi accesoriul perfect pentru oricine obține un Polestar. (22.04)
-
Adrian Hallmark, șeful Bentley, a declarat că marca britanică nu va oferi un sistem de conducere autonomă de nivel 3 pentru modelele sale. În opinia lui, mașinile cu un astfel de sistem sunt prea periculoase. (03.04)
-
Potrivit unui studiu realizat de organizația americană AAA, 66% dintre șoferii intervievați încă se tem de mașinile autonome. În 2022, acest procentaj era de 55%, iar anul trecut de 68%. (15.03)
- Prețuri Renault Captur facelift în România: start de la 19.450 de euro
- Marea transformare
- Imagini noi cu viitoarele Cupra Leon și Formentor facelift
- Noua Mazda EZ-6 este un sedan de aproape 5 metri, doar pentru China: versiune electrică și PHEV
- PREMIERĂ: Acesta este noul Mercedes-Benz Clasa G electric
Au platit licenta ?