Topul celor mai toxice interioare
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
O organizatie americana denumita Centrul Ecologic a intocmit o lista a celor mai toxice cockpit-uri ale masinilor.
Este vorba de acele modele care folosesc materiale pentru interior care emit substante chimice. Plasticul folosit pentru interior, covorasele sau carpetele pot emite substante toxice cum ar fi bromul, clorul, mercurul sau arsenicul.
Modelele cu cel mai ridicat grad de toxicitate: Nissan Versa, Chevrolet Aveo, Scion xB, Kia Rio, Suzuki Forenza, Kia Spectra, Subaru Forester, Chevrolet Express, Hyundai Accent si Chevrolet Silverado.
Modelele cu cel mai scazut grad de toxicitate: Chevrolet Cobalt, Chrysler PT Cruiser, Honda Odyssey, Volvo V50, Suzuki Aerio, Acura RDX, BMW X3, Nissan Frontier, Toyota Matrix si Volvo S40.
Concluzii:
Se poate observa ca modelele cu cel mai ridicat nivel de toxine sunt, in general, masini cu preturi mai mici. Modelele care ofera un mediu mult mai sanatos in cockpit sunt masini mult mai scumpe, care folosesc materiale mult mai putin toxice.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Mediu
-
Un studiu realizat de institutul european Transport and Environment arată că mașinile cu motoare hibride plug-in emit de 4 ori mai mult dioxid de carbon comparativ cu datele oficiale WLTP. De asemenea, emisiile mașinilor cu motoare pur termice sunt mai mari în realitate cu 20% față de datele raportate de producători. (17.10)
-
Comisia Europeană, organismul executiv al Uniunii Europene, le va oferi mai mult timp producătorilor de automobile să atingă țintele de reducere a emisiilor de CO2. Astfel, producătorii vor avea la dispoziție încă doi ani de acum încolo pentru a ajunge la nivelul de emisii stabilit pentru 2025. (09.05)
-
În urma unui referendum organizat recent, locuitorii din Paris au votat în favoarea extinderii zonei pietonale din metropola franceză. Mai exact, în perioada următoare, 500 de străzi vor fi transformate în zone pietonale. (24.03)
-
Noul Smart #6, prima berlină din istoria mărcii

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Noul Mercedes-Benz GLB. Urmașul electric al lui EQB are o autonomie de 630 kilometri

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică




doi in apia sunt toti importatorii nu cred ca vor sa spuna care polueaza apele si pielea ;-) umana
in romania poti sa fii si pe trotuar si trece unu cu vreun camion sau cine stie ce dacie din 1900 toamna si te afuma...si...nici macar nu esti in masina..esti pieton...a dracu toxicitate....
daa!
am condus trei ani o dacie 1300 din 81, deci de pe vremea cand inca se faceau bine. E drept, am bagat-o pe unde si un SUV s-ar chinui si chiar am fost multumit de ea. Super masina. Dar, la fel de drept e, ca m-a lasat si in cele mai aiurea locuri si situatii. O planetara rupta (din senin) in mijlocul Dorobantiului... de unde rezulta o intersectie blocata cam o ora, pana a venit mecanicul cu un cric pe roti sa o tragem langa trotuar; ramas fara frane de doua ori, fara urmari din fericire, etc. Deci nu am uitat de unde am plecat si inca ma mai uit cu placere la ea in timp ce rugineste in parcare (i se apropie sfarsitul), dar nici nu m-as mai intoarce. RIP.