Toyota face low-cost pentru pietele in dezvoltare
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Toyota vrea sa atace pietele emergente printr-un model super low-cost. Acesta va fi lansat cel mai tarziu in 2009 si va fi produs in India, acolo unde Toyota isi extinde uzina actuala, care are o capacitate de 60.000 de unitati pe an, si care in cateva luni va ajunge la 160.000. Cealalta tara candidata la gazduirea low-cost-ului Toyota este Brazilia, insa sansele sunt extrem de mici ca japonezii sa se indrepte spre statul sud-american.
Noul model, care se va bate pe aceeasi piata cu low-cost-urile fabricate de Tata, Hyundai si chiar Renault (cu Logan-ul indian), va costa circa 100.000 de rupii (aproximativ 2500 de dolari).
Toyota nu este singurul producator major care se orienteaza spre astfel de strategii, ultimele zvonuri aratand ca Fiat si Volkswagen vor sa loveasca si ei pietele in curs de dezvoltare cu modele asemanatoare.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Volvo a anunțat că va folosi mai multe piese produse de chinezii de la Geely pentru viitoarele sale modele. În acest mod, marca suedeză vrea să-și mărească marja de profit. (07.11)
-
Potrivit unor noi informații apărute în presă, Ford ia în considerare să retragă definitiv din producție modelul F-150 Lightning. Producția ar urma să fie oprită definitiv din cauza vânzărilor slabe. (07.11)
-
BYD va construi modelul Seal U, unul dintre cele mai bine vândute mașini plug-in hybrid (PHEV) din Europa, în Turcia, o mișcare care va crește presiunea asupra rivalilor europeni. (06.11)
-
Dacia va lansa un model nou în 2026: va fi rival pentru Skoda Octavia

-
Prețuri noul Volkswagen T-Roc în România: start de la 28.700 euro

-
Renault deschide comenzile pentru noul Clio în România: start de la 17.800 euro

-
Premiera lui Audi Q9, programată pentru anul 2026

-
Scout, noua marcă a Grupului VW, are deja 130.000 de comenzi pentru modelele sale




asta e mai putin ca vechea 1310