Toyota face low-cost pentru pietele in dezvoltare
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Toyota vrea sa atace pietele emergente printr-un model super low-cost. Acesta va fi lansat cel mai tarziu in 2009 si va fi produs in India, acolo unde Toyota isi extinde uzina actuala, care are o capacitate de 60.000 de unitati pe an, si care in cateva luni va ajunge la 160.000. Cealalta tara candidata la gazduirea low-cost-ului Toyota este Brazilia, insa sansele sunt extrem de mici ca japonezii sa se indrepte spre statul sud-american.
Noul model, care se va bate pe aceeasi piata cu low-cost-urile fabricate de Tata, Hyundai si chiar Renault (cu Logan-ul indian), va costa circa 100.000 de rupii (aproximativ 2500 de dolari).
Toyota nu este singurul producator major care se orienteaza spre astfel de strategii, ultimele zvonuri aratand ca Fiat si Volkswagen vor sa loveasca si ei pietele in curs de dezvoltare cu modele asemanatoare.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Ford și Renault au anunțat oficial un nou parteneriat prin care vor dezvolta viitoare modele electrice. Primul model care va fi rezultatul noului parteneriat va fi lansat în 2028. (09.12)
-
Leapmotor a stabilit un nou record lunar de livrări. Acest lucru s-a întâmplat în luna noiembrie, când producătorul chinez a livrat 70.327 de vehicule. În acest fel, Leapmotor a depășit Volvo la nivel global. (08.12)
-
Grupul german a anunțat că va investi până la 160 de miliarde de euro în diferite segmente din cauza dificultăților întâmpinate pe piețele din SUA și China. (08.12)
-
UE va permite condiționat vânzarea mașinilor noi cu motoare termice și după 2035

-
Primele imagini cu noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact va ajunge acum și în Europa

-
Noua Toyota GR GT este aici: motor V8 hibrid de 650 CP

-
Ford Puma Gen-E, cea mai vândută mașină electrică în România, în noiembrie

-
Mercedes-Benz: imagini noi cu viitoarea Clasa G decapotabilă




asta e mai putin ca vechea 1310