Toyota va cuceri America?
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Producatorii japonezi de masini devin din ce in ce mai periculosi pentru piata americana. In timp ce gigantii americani au probleme, vanzarile Toyota sunt tot mai mari.
Chiar daca vanzarile General Motors, Ford si Chrysler au inregistrat scaderi semnificative pe piata americana, Toyota reuseste sa se mentina in top.
Toyota a depasit Ford Motor la numarul de unitati vandute in luna iulie si a devenit a doua companie din SUA dupa General Motors. Toyota a vandut in iulie 241.826 de unitati in Statele Unite, in crestere cu 12% fata de anul trecut, mai mult cu 427 de masini decat Ford. Castigurile de 6% pentru Honda Motor si de 6,2% pentru Hyundai au ajutat companiile auto asiatice sa ajunga la o cota de piata de 41,4%, fata de procentul de 33,1% in 2005.
Principalul atu al Toyota a fost anul acesta cererea mare pentru modelele cu un consum redus. Modelele Corolla, Scion si SUV-ul Rav4 fiind mult mai cautate in conditiile in care pretul benzinei s-a mentinut la pragul de 3 dolari.
In timp ce Toyota se pregateste pentru a mari capacitatea de productie din SUA pentru a produce cu aproximativ 500.000 de unitati mai mult, GM si Ford isi reduc personalul si inchid fabrici. Cota de piata a Toyota a ajuns la nivelul record de 16,2% in iulie, in crestere cu 4,2% fata de anul trecut. Ford are in prezent o cota de piata de 16,1%, in timp ce GM conduce detasat cu 27,2% din piata. Anul acesta Toyota, cel mai mare producator auto din Asia, a depasit la vanzari pe piata americana si DaimlerChrysler.
Toyota a depasit Ford Motor la numarul de unitati vandute in luna iulie si a devenit a doua companie din SUA dupa General Motors. Toyota a vandut in iulie 241.826 de unitati in Statele Unite, in crestere cu 12% fata de anul trecut, mai mult cu 427 de masini decat Ford. Castigurile de 6% pentru Honda Motor si de 6,2% pentru Hyundai au ajutat companiile auto asiatice sa ajunga la o cota de piata de 41,4%, fata de procentul de 33,1% in 2005.
Principalul atu al Toyota a fost anul acesta cererea mare pentru modelele cu un consum redus. Modelele Corolla, Scion si SUV-ul Rav4 fiind mult mai cautate in conditiile in care pretul benzinei s-a mentinut la pragul de 3 dolari.
In timp ce Toyota se pregateste pentru a mari capacitatea de productie din SUA pentru a produce cu aproximativ 500.000 de unitati mai mult, GM si Ford isi reduc personalul si inchid fabrici. Cota de piata a Toyota a ajuns la nivelul record de 16,2% in iulie, in crestere cu 4,2% fata de anul trecut. Ford are in prezent o cota de piata de 16,1%, in timp ce GM conduce detasat cu 27,2% din piata. Anul acesta Toyota, cel mai mare producator auto din Asia, a depasit la vanzari pe piata americana si DaimlerChrysler.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Economic
-
Suzuki anunță atingerea unei borne importante: modelul Swift a fost comercializat în 10 milioane de exemplare, la nivel global. Acesta a debutat, pentru prima oară, în 2004. (05.09)
-
Marca chineză BYD a avut parte de o scădere a profitului său trimestrial pentru prima dată în mai bine de 3 ani. Profitul din ultimul trimestru al companiei a scăzut cu aproape 30% față de anul trecut. (04.09)
-
Dacia Sandero a fost cea mai vândută mașină din Europa în luna iulie. Pe podium au mai urcat Volkswagen T-Roc și Toyota Yaris Cross. (22.08)
-
Dacia anunță motorizări noi pentru Duster și Bigster: 150 CP și 4x4 cu transmisie automată
-
Noua Honda Prelude este aici: motor hibrid de 200 CP
-
Porsche reinventează alimentarea cu energie electrică: prin inducție, fără cablu
-
Mercedes-Benz dezvăluie interiorul noului GLC Electric: ecran masiv de 39 inch
-
OFICIAL: BMW iX3 este primul model din noua eră Neue Klasse: 805 km autonomie
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (0)