Ultima moda: campanie electorala in jocurile auto
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Jocurile video auto au devenit suporturi pentru campaniile electorale ale politicienilor. Un domeniu pana acum neutilizat de publicitatea neconventionala, jocurile video intra astfel in centrul atentiei advertiserilor chiar in campania care va cumina cu alegerea noului presedinte al Statelor Unite.
Primul care a reusit sa isi impuna imaginea inn randul gamerilor este Barack Obama, cel care a cumparat spatiu publicitar virtual in Burnout Paradise, versiunea pe XBox a jocului video destinat iubitorilor genului.
"Pot sa confirm ca Obama a platit pentru campania in-game din Burnout. la fel cum fac televiziunile, radiourile sau publicatiile scrise, acceptam publicitate din partea oricarui candidat credibil", spune directorul de marketing al Electronic Arts, Holly Rockwood.
Foarte interesant este faptul ca, in campania electorala de peste Ocean, Barack Obama sustinea, acum doua saptamani, ca "parintii trebuie sa inchida televizoarele si sa ascunda jocurile video pentru a-si proteja copiii de provocari".
via | gigaom
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din O lume nebuna
-
Lando Norris, pilotul britanic de Formula 1, a parcurs un tur cu o mașină mai neobișnuită. Mai exact, pilotul McLaren a urcat la volanul unei mașini construite din piese Lego și a mers un tur pe circuitul Silverstone. (13.09)
-
Nissan a lansat oficial un parfum care îmbină mirosul de flori de cireș cu cel de anvelope. Noul parfum a fost creat într-un laborator din Shanghai. (24.05)
-
Citroen a dezvăluit o creație neobișnuită în forma unui car de război. Aspectul trăsurii este inspirat de celebrul Citroen 2CV, iar carul a fost creat special pentru noul film Asterix & Obelix: The Middle Kingdom. (24.02)
-
Miza pe putere: viitorul motor Toyota cu 4 cilindri poate să depășească 600 CP
-
Volkswagen, BMW și Mercedes-Benz formează o alianță pentru dezvoltarea de sisteme software
-
Lamborghini Fenomeno: cel mai puternic model al mărcii va fi produs în 29 de exemplare
-
Volvo XC60 a devenit cel mai vândut model al mărcii din toate timpurile
-
Mercedes-AMG recunoaște: clienții nu au rezonat cu motorul de 2.0 litri electrificat
"cumina" "inn randul"
toti au politze de platit. care din voi credeti ca banii aia de campanie, strinsi cu greu, nu vor trebui dati inapoi intr-un fel sau altul se inseala amarnic.