Ultimul C-Klasse contemporan
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Cu doar cateva saptamani inainte de premiera mondiala a noului Mercedes Benz C-Klasse, ultimul exemplar a generatiei anterioare a incheiat ciclul de productie astazi la uzina Sindelfingen. Ultima masina este un sedan C230 argintiu destinat unui client din Statele Unite.
Cu aceasta ocazie, vicepresedintele si managerul uzinei Daimler Chrysler din Sindelfingen a declarat: "De la lansarea seriei in 2000 angajatii uzinei din Sindelfingen au produs 630.000 de exemplare ale sedanului. Fiecare masina este expresia atentiei fiecarui inginer sau mecanic pentru detaliu. Tin sa le multumesc pentru ca au facut C-Klasse cea mai populara masina din clasa ei".
Continuand istoria predecesorului sau, sedanul 203 a devenit cel mai vandut C-Klasse din istorie.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Stellantis a început producția modelelor Dodge Charger pe combustie pentru anul 2026 la uzina Windsor Assembly. (04.12)
-
Uniunea Europeană va permite, în anumite condiții, vânzarea de mașini noi cu motoare termice și după 2035. Mașinile noi cu acest tip de motor trebuie să fie alimentate doar cu combustibili sintetici sau cu biocombustibili. (04.12)
-
Ford a adus modelului său E-Transit Custom de dimensiuni medii câteva actualizări notabile pentru 2026, cu mai multă autonomie, putere și capacitate off-road. (03.12)
-
O nouă rechemare pentru BYD: aproximativ 90.000 de vehicule afectate de probleme la baterie

-
Modelul Skoda 100, reinterpretat într-un concept modern

-
Skoda: 100.000 de exemplare Elroq au fost construite

-
Euro NCAP va schimba modul în care va testa mașini din 2026

-
Bugatti a construit ultimul exemplar Bolide. Preț de 4 milioane euro




Diferenta dintre 203 si 230 este enorma. 203 reprezinta seria modelului, un nume intern, daca vreti, pe care Mercedes il aplica tuturor modelelor sale. In acelasi timp, 230 este o versiune a lui C-Klasse. Sau, cu voia dumneavoastra, a lui C 203.
Sper ca am fost clar. Va multumim ca ne urmariti si va asteptam corecturile de fiecare data cand acestea se strecoara in articole. Pentru ca asta e rostul lor, pana la urma..sa se strecoare.
Mircea Mester