Un altfel de Kingkong
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Chinezii de la Geely se folosesc de numele pe care filmul si personajul respectiv si l-au construit pentru a-si face cunoscut ultimul model. Ok, masina nu are nimic in comun cu gorila Hollywoodiana, insa trebuie sa accentuam prezentarea modelului Kingkong pentru ca acesta se vrea a fi un rival pentru Logan. Cu care si seaman putin, mai ales in partea din spate. Dar cum ar putea chinezii sa construiasca o masina 100% originala?
Trecem peste originile asiatice si ajungem la motoarele disponibile pentru Kingkong: un 1.5 litri, un 1.6 litri si un 1.8 litri care se ridica la pretentii europene. De altfel, masina a fost construita cu largul concurs al unor companii de design si Italia si Coreea.
Si totusi...Geely Kingkong are 4340 mm in lungime, prezinta un progres evident in raport cu precedentele modele ale constructorului chinez, iar interiorul, desi simplist, nu are deloc un aer primitiv. Daca pretul pe pietele europene (in cazul in care acesta va intra in Europa) va ramane acelasi din China (intre 6800 si 8700 euro), Kingkong are toate sansele sa faca fata concurentei.
Ramane de rezolvat problema identitatii.Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Land Rover a lansat o nouă ediție pentru Defender OCTA. Cea mai puternică versiune a modelului de teren aduce un pachet vizual cu accente negru pentru exterior și interior. (04.07)
-
Noua generație Jeep Compass a ajuns acum și în Europa. Modelul de specificație europeană este cel mai aerodinamic Jeep din istoria mărcii, iar acesta va fi produs în Italia. (04.07)
-
Britanicii de la Ariel au dezvăluit cea mai puternică versiune a lui Atom din istorie. Noua versiune se numește Atom 4RR și are un motor de 525 cai putere preluat de la Honda Civic Type R. (04.07)
-
Noul Jeep Compass pentru Europa: cel mai aerodinamic model din istoria mărcii
-
J.D. Power publică topul fiabilității: Lexus și Nissan pe primele două locuri
-
Primele imagini cu noua generație Mazda CX-5. Data lansării, confirmată
-
Se scumpește rovinieta: șoferii vor plăti 50 de euro pe an, în loc de 28 de euro
-
Test Drive Pericol iminent
ideea e ca chinezii vin cu know-how japonez si coreean si nu numai ci au un design deosebit
deabia astept ca sa vina si chery ca sa sparga piata amaratului de logan