Un altfel de Kingkong
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Chinezii de la Geely se folosesc de numele pe care filmul si personajul respectiv si l-au construit pentru a-si face cunoscut ultimul model. Ok, masina nu are nimic in comun cu gorila Hollywoodiana, insa trebuie sa accentuam prezentarea modelului Kingkong pentru ca acesta se vrea a fi un rival pentru Logan. Cu care si seaman putin, mai ales in partea din spate. Dar cum ar putea chinezii sa construiasca o masina 100% originala?
Trecem peste originile asiatice si ajungem la motoarele disponibile pentru Kingkong: un 1.5 litri, un 1.6 litri si un 1.8 litri care se ridica la pretentii europene. De altfel, masina a fost construita cu largul concurs al unor companii de design si Italia si Coreea.
Si totusi...Geely Kingkong are 4340 mm in lungime, prezinta un progres evident in raport cu precedentele modele ale constructorului chinez, iar interiorul, desi simplist, nu are deloc un aer primitiv. Daca pretul pe pietele europene (in cazul in care acesta va intra in Europa) va ramane acelasi din China (intre 6800 si 8700 euro), Kingkong are toate sansele sa faca fata concurentei.
Ramane de rezolvat problema identitatii.Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Ediția specială a SUV-ului complet electric celebrează implicarea Mahindra în campionatul Formula E încă din 2014. (30.11)
-
Toyota a confirmat mai multe detalii importante despre noul GR GT, viitorul supercar al mărcii japoneze. Succesorul spiritual al lui Lexus LFA va fi dezvăluit la începutul lui decembrie. (28.11)
-
Audi a anunțat oficial o motorizare nouă pentru A6 și Q5. Cele două modele pot fi comandate acum cu un motor V6 diesel cu sistem mild-hybrid și care poate fi alimentat cu biocombustibil. (27.11)
-
FOTOSPION: Primele imagini cu viitoarea Dacia C-Neo, un viitor rival pentru Skoda Octavia

-
În premieră, vânzările de mașini plug-in hybrid le-au depăsit pe cele diesel în Europa

-
Dacia Sandero rămâne preferata europenilor după 10 luni

-
Irezistibil

-
CATL construiește o fabrică de baterii de 4.1 miliarde de euro în Spania








ideea e ca chinezii vin cu know-how japonez si coreean si nu numai ci au un design deosebit
deabia astept ca sa vina si chery ca sa sparga piata amaratului de logan