Varsta medie a clientilor Lexus este de 60 ani
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Lexus este o marca foarte ceruta de clientii in varsta si ignorata de tineri, conform unei statistici.
Lexus, divizia de lux de la Toyota, a inregistrat un succes extraordinar pe segmentul sau de piata in ultimii ani. Cu toate acestea, producatorul auto de lux are cateva motive de ingrijorare.
In urma efectuarii unor statistici printre proprietarii de modele Lexus s-a constatat ca aproximativ 40% dintre ei sunt persoane in varsta, iar varsta medie este de 60 de ani. Acest lucru releva ca Lexus nu are un succes deosebit printre tineri. Cifrele sunt valabile pentru piata americana, cel mai mare punct de desfacere pentru modelele Lexus.
Producatorul nipon spera ca va ajunge sa aiba succes printre clientela tanara, dupa lansarile noilor modele sportive IS-F si coupe-ul LF-A.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din General
-
Chinezii de la Xiaomi au stabilit un nou record pe Nurburgring. Modelul electric SU7 Ultra este cel mai rapid sedan electric de serie testat vreodată pe legendarul circuit german. (11.06)
-
Presa britanică a anunțat oficial noii prezentatori pentru următorul sezon al emisiunii The Grand Tour. Noua echipă va fi alcătuită din doi canadieni, Thomas Holland și James Engelsman și din britanicul Francis Bourgeois. (04.06)
-
Cea mai nouă machetă LEGO Technic este dedicată modelului Aston Martin Valkyrie. Pachetul conține 707 piese și costă 60 de euro pe continentul european. (02.06)
-
Amenințare directă
-
Prima imagine cu noua generație Audi Q3. Data lansării a fost confirmată
-
Noi imagini cu viitorul BMW iX3: autonomie de 800 km
-
Noul Audi Q5, disponibil acum și în versiuni cu motor hibrid plug-in
-
Noi imagini cu viitorul Mercedes-Benz GLC electric: lansarea, la Salonul Auto din Munchen
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Modelul IS este cautat de tineri dornici de curse dar care s-au cam fript cu prima experienta oferita de BMW.
La lansarea modelului LF-A, daca in proportie de 80% se respecta designul si motorizarea propusa in cadrul lansarii conceptului, vor ocupa un loc de piata in zona super-sportivelor (nu uitai ca se va adresa publicului care cauta sportivitate, dar cu un cost pe unitate de pana in 150.000euro)