Varsta medie a clientilor Lexus este de 60 ani
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Lexus este o marca foarte ceruta de clientii in varsta si ignorata de tineri, conform unei statistici.
Lexus, divizia de lux de la Toyota, a inregistrat un succes extraordinar pe segmentul sau de piata in ultimii ani. Cu toate acestea, producatorul auto de lux are cateva motive de ingrijorare.
In urma efectuarii unor statistici printre proprietarii de modele Lexus s-a constatat ca aproximativ 40% dintre ei sunt persoane in varsta, iar varsta medie este de 60 de ani. Acest lucru releva ca Lexus nu are un succes deosebit printre tineri. Cifrele sunt valabile pentru piata americana, cel mai mare punct de desfacere pentru modelele Lexus.
Producatorul nipon spera ca va ajunge sa aiba succes printre clientela tanara, dupa lansarile noilor modele sportive IS-F si coupe-ul LF-A.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din General
-
Pentru a marca retragerea celebrului Civic Type R din Europa, Honda a lansat o hartă interactivă cu peste 120 de drumuri, din Europa, ideale pentru condus. Transfăgărășanul este, desigur, pe listă. (11.09)
-
BMW i-a făcut cadou lui Papa Leon al XIV-lea o motocicletă R 18 Transcontinental. Vehiculul va fi scos la licitație în luna octombrie pentru a susține un scop caritabil. Suma rezultată din licitație va fi donată către mai multe proiecte de ajutorare a copiilor dintr-o țară africană. (10.09)
-
Ford Performance, divizia de performanță a mărcii americane, are din această toamnă un nume nou. Astfel, începând de acum, Ford Performance se va numi Ford Racing. (09.09)
-
Stellantis schimbă macazul: va continua să vândă mașini cu motoare termice și după 2030
-
Prima imagine cu noul Mercedes-Benz Clasa C Electric: autonomie de 800 km
-
PREMIERĂ: Am văzut pe viu noua generație Renault Clio. 5 lucruri esențiale
-
Skoda prezintă noul concept Vision O. Prefigurează viitoarea generație Octavia
-
Skoda prezintă conceptul Epiq. Anunță cel mai accesibil SUV electric al mărcii
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Modelul IS este cautat de tineri dornici de curse dar care s-au cam fript cu prima experienta oferita de BMW.
La lansarea modelului LF-A, daca in proportie de 80% se respecta designul si motorizarea propusa in cadrul lansarii conceptului, vor ocupa un loc de piata in zona super-sportivelor (nu uitai ca se va adresa publicului care cauta sportivitate, dar cu un cost pe unitate de pana in 150.000euro)