Vine vara: Porsche 911 Turbo Cabrio, oficial!
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
La cativa pasi de debutul verii 2007, Porsche a decis sa oficializeze imaginile unuia dintre cele mai asteptate modele ale anului: 911 Turbo Cabrio. Deocamdata va putem oferi imagini si informatii in premiera, urmand ca modelul in sine sa poata fi admirat in carne si oase in 9 septembrie.
Evident, Porsche nu a schimbat absolut nimic la nivel tehnic. Era si normal, modelul vine cu tot ceea ce si-ar putea dori un client al marcii germane. Astfel, singurele modificari se situeaza la nivelul plafonului retractabil si le cel al rigiditatii torsionale si imbunatatirii sistemului de siguranta. In acest context, inginerii germani au reusit performanta de a mentine intacte cifrele acceleratiei de la 0 la 100 km/h, masa aditionala necesara implementarii tuturor sistemelor proprii versiunii cabrio fiind de doar 70 de kilograme. Motorul biturbo cu geometrie variabila de 3.6 litri, 480 CP si 620 Nm atinge astfel prima suta de kilometri pe ora in doar 4.0 secunde in versiune cu transmisie manuala si chiar in 3.8 secunde daca viitorul client va opta pentru cutia Tiptronic S. In ceea ce priveste viteza maxima, aceasta se situeaza la valoarea de 310 km/h. In aceste conditii, ne asteptam la un consum monstru. Si totusi, avem de-a face cu doar 12.9 litri/100 km, mai mult decat acceptabil avand in vedere ca vorbim de un model care reprezinta un varf de gama.
Trecem direct la cea mai interesanta parte, cea de prezentare a plafonului. Acesta este construit in trei straturi si se deschide automat in 20 de secunde. Pentru ca distributia maselor a avut de suferit la montarea noului plafon, eleronul posterior se activeaza automat, ridicandu-se cand masina depaseste 120 de km/h.
Daca sunteti interesat de achizitionarea noii versiuni Porsche, aflati ca pretul acesteia este de circa 150.000 de euro. E mult? E putin? Din punctul nostru de vedere e un pret corect. Mai ales avand in vedere ca pe langa brand, clasa, model, istorie si plafon retractabil clientii vor cumpara si un interior din care nu lipsesc ultimele noutati in matrei de confort, siguranta si sisteme multimedia.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Noul Alpine A290 Rallye este cel mai nou hot hatch electric lansat pentru competiții al constructorului francez. Mașina își va face debutul în luna iulie la Festivalul Vitezei de la Goodwood. (03.07)
-
BMW M2 CS a stabilit un nou record pe legendarul circuit german Nurburgring. Modelul de performanță este oficial cea mai rapidă mașină de serie din clasa compactă testată aici. (03.07)
-
Ford a lansat o nouă versiune cu tracțiune integrală pentru E-Transit Custom. Utilitara electrică va fi disponibilă pe piață începând din primăvara anului viitor. (03.07)
-
Miza pe putere: viitorul motor Toyota cu 4 cilindri poate să depășească 600 CP
-
Volkswagen, BMW și Mercedes-Benz formează o alianță pentru dezvoltarea de sisteme software
-
Mercedes-AMG recunoaște: clienții nu au rezonat cu motorul de 2.0 litri electrificat
-
Primele imagini cu noua generație Mazda CX-5. Data lansării, confirmată
-
Nissan lansează noua generație a sistemului hibrid e-Power în Europa
Super, abia asteptam sa apara ca sa imi iau! Problema e cu ce...
avea dreptate mai sus cine a zis
sa luam de pilda varfurile de gama de la ambele:
carrera gt vs enzo ==>> 400.000 vs 1 milion?!
si la performante, nu prea vad un carrera sa ramana in spatele lui enzo...
nu ma intelegeti gresit, ferrari e si ea o masina de pe alta lume, dar sunt muuult prea mandri cei din conducerea firmei de parca ferrari ar fi CEA MAI CEA masina sport dintotdeanua... hmmmm
Cine stie ce sa ofere stie ...cine nu asta e sata si se uita la altii... Minunata masinutza!!!