Volvo face C30 cu cinci usi
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
C30, cel mai mic model Volvo, se pregateste sa primeasca o versiune cu cinci usi care se va baza, cel mai probabil, pe platforma lui Mazda 3.
Volvo C30, cel mai mic model din gama constructorului suedez, va avea un frate cu cinci usi. Informatia i-a scapat unuia dintre managerii Volvo intr-un interviu acordat publicatiei britanice Automotive News. "Da, o versiune cu cinci usi ar prelua in totalitate designul si appeal-ul modelului original, insa trebuie sa avem in vedere si volumul de vanzari", a spus Magnus Jonsson, oficialul Volvo.
Se pare ca solutiile tehnice la care vor apela suedezii vor fi simple si bazate pe platformele modelelor asemanatoare ale Grupului Ford. Astfel, solutia cea mai probabila va fi cea a preluarii platformei lui Mazda 3 pentru versiunea cu cini usi a lui C30, care va fi lansata cel mai devreme in a doua parte a anului urmator.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Modele noi
-
Lamborghini a dezvăluit prima imagine oficială cu cel mai puternic model de serie produs vreodată. Noul model se numește Fenomeno și urmează să fie dezvăluit oficial în august. (01.07)
-
Mazda a publicat primele imagini oficiale cu noua generație CX-5. Noul model va fi disponibil cu două motorizări și va fi primul model Mazda oferit cu noul motor pe benzină Skyactiv-Z. (01.07)
-
Ferrari a dezvăluit oficial noul 296 GT3 Evo, mașina cu care va concura în campionatele sub egida regulamentului GT3 începând din 2026. Noul model de competiție este o evoluție a actualului 296 GT3. (30.06)
-
Miza pe putere: viitorul motor Toyota cu 4 cilindri poate să depășească 600 CP
-
Volkswagen, BMW și Mercedes-Benz formează o alianță pentru dezvoltarea de sisteme software
-
Lamborghini Fenomeno: cel mai puternic model al mărcii va fi produs în 29 de exemplare
-
Volvo XC60 a devenit cel mai vândut model al mărcii din toate timpurile
-
Mercedes-AMG recunoaște: clienții nu au rezonat cu motorul de 2.0 litri electrificat
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Uffff...e greu dom'le ...e greu !