Volvo S60 R-Design vine la Paris

De Bogdan Mirică
Publicat Marti, 21.09.2010
Divizia sportivă R-Design a celor de la Volvo a pregătit un pachet de modificări importante pentru noile S60 şi V60. Sedanul şi break-ul primesc un design nou şi o ţinută de drum substanţial îmbunătăţită.

După ce a promovat intens noul S60 şi urmează să prezinte publicului varianta break a acestuia, botezată V60, Volvo se preocupă şi de cei care au aşteptări ceva mai dinamice de la modelele suedez. Mai exact, divizia sportivă R-Design a pregătit o serie de modificări importante pentru sedanul şi break-ul care se bat cu cu BMW Seria 3 şi Audi A4.

Echipa de ingineri a modificat substanţial direcţia, care oferă acum un răspuns mult mai precis şi un feedback mai bun. Suspensiile au fost şi ele modificate, în special în partea posterioară, pentru a obţine un răspuns mai bun şi pentru a înlătura senzaţia de ruliu. Rigiditatea amortizoarelor a crescut şi ea cu 15%, însă nu afectează foarte mult confortul interior.

Nici sistemul de control DSTC nu a scăpat listei de modificări, o serie de sisteme electronice noi, printre care şi deja cunoscutul Corner Traction Control, capabil să ajute substanţial la abordarea virajelor strânse, fiind recalibrat.

Pachetul R-Design poate fi comandat împreună cu toate motorizările existente în prezent pe S60 şi V60, incluzând aici chiar şi versiunea ecologică DRIVe, pusă în mişcare de un motor diesel de 1.6 litri şi 115 cai putere.

via | Volvo

Comentarii (15)

  • nice
    break`ul mi se pare genial....
    20 1
  • Tot pentru Bizoni
    Unde sunt bizonii aia care radeau in maneca acum ceva vreme si faceau pronosticuri ca vezi doamne Volvo o sa scoata numai chinezarii, ca e moarta firma. Il astept pe LOL sa ne explice el cum o sa dea faliment Volvo.
    17 1
  • poza 7
    in poza 7 din 14 ... peisajul de fundal e Transfagarasanul?
    2 1
  • Nope, are numere de Italia, peisajul de fundal ar putea sa fie din pasul Stelvio!
    3 1
  • Pardon, numere de Slovenia!
    1 1
  • Stanila
    tot pasatu e mai tare
    0 23
  • stanila.....nu vad nicio legatura cu passatul tau...dar ma rog...
    10 0
  • prudentul
    @octav71
    Sunt numere de Suedia, nu Slovenia.
    4 0
  • Octavian
    BESTIALE masinile.
    6 0
  • Numerele sunt de suedia nu aveau cum sa fie altfel Volvo e Suedez.Romanilor tot pasatul le place(atta stiu pasatul).
    6 0
  • dar motorizare?
    ...la motor nu au umblat? Vechiul S60R avea alt motor (2,6 turbo de 300 CP) decat cele standard... Poate fac si o versiune de performata.
    2 0
  • @Q. sunt fanul tau!!
    stii cum sunt gurile rele si mancatorii care nu vad altceva decat....
    2 0
  • motorizari
    Benzina: 1.6Turbo - 150 cp
    1.6 Turbo - 180 cp
    2.0Turbo- 240cp (automata cu dublu ambreiaj optionala)
    T6 AWD Geartronic - 304cp, 4x4, automata, cam cu 7000 euro mai ieftina ca un 335xi cu aceleasi dotari in standard.

    Diesel: D3 - 2.0Diesel, 5 (cinci) cilindri, 163 cp cuplu 380
    D5 (optional AWD) bi-turbo, 204cp, cuplu 400 nm.

    Pentru Volvo sunt suficiente. Lumea cere tot timpul mai mult, dar nu se cumpara.

    S60ul R avea un motor 2.5T. 300 cp folosit ulterior pe focus RS, ST. Dar si ei au renuntat la el pentru 2.0T. Sa vedem noul RS daca va avea tot 2.0T ;)
    2 0
  • asa da frate!
    super misto masinile!!! bravo volvo!
    3 0
  • Superbe
    Ambele variante sunt superbe dar parca breakul e intr-adevar deosebit.
    Dintre variantele premium la design Volvo S60 bate tot
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru