Vosganian reduce taxa auto?
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Varujan Vosganian, ministrul Economiei si Finantelor, a atacat problema taxei de prima inmatriculare. Vosganian a convocat o reuniune la nivel ministerial in care s-a discutat fundamentarea unui raspuns catre Comisia Europeana, in ceea ce privesate forma si nivelul taxei auto.
Participantii la acesta discutie au fost Korodi Attila, ministrul Mediului, Adrian Ciocanea, secretar de stat in Ministerul Dezvoltarii Regionale, Alice Bitu, secretar de stat in Ministerul Economiei si Finantelor, Razvan Orasanu, consilier al Primului Ministru si Marius Tudor, secretar general APIA. Principalele teme de dezbatere au evaluat elementele care tin de armonizarea legislatiei nationale cu legislatia comunitara.
Vosganian a sustinut ca partea romana trebuie sa tina cont de aspectul ecologic al acestei taxe si de implicatiile aduse de taxa asupra procesului de innoire a parcului auto.
Reprezentantii ministerului Economiei si Finantelor lucreaza la o forma a taxei de prima inmatriculare care sa multumeasca Comisia Europeana.
Singura varianta in care Romania nu ar ajunge in fata Curtii Europene de Justitie presupune reducerea valorii taxei auto.Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Intern
-
Autoritățile au luat decizia ca pe mai multe străzi și bulevarde din București, mai exact din zona centrală, viteza maximă să fie limitată la 30 de km/h. Această măsură există deja pe Calea Victoriei. (30.04)
-
Dacia a tins o bornă importantă de producție la uzina de la Mioveni, acolo unde tocmai a fost asamblată mașina cu numărul 8 milioane. Este vorba despre un exemplar Bigster, finisat în nuanța exterioară Albastru Indigo. (29.04)
-
Marca chineză Chery, unul dintre cei mai mari producători auto din China, a intrat oficial pe piața din România. În țara noastră, noua marcă va fi vândută prin rețeaua dealerilor Auto Italia. (28.04)
-
Volkswagen va lansa modele noi cu motoare termice pe post de generator
-
Noul Citroen C5 Aircross: SUV cu motorizări hibride PHEV și versiuni electrice
-
Renault deschide comenzile pentru Austral facelift în România: start de la 31.000 euro
-
Universal apreciat
-
Chinezii lansează o marcă nouă de pick-up-uri. Va ajunge și în Europa
Comisia Europeana nu are NIMIC cu nivelul taxei: tratatele europene garanteaza dreptul statelor membre de a impune taxe, la valorile dorite de fiecare, DACA NU INSTITUIE DIFERENTE INTRE PRODUSE SIMILARE DIN UE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Cu alte cuvinte, taxa de prima inmatriculare ar fi putut fi si de 10.000 de euro, daca s-ar fi aplicat nediscriminatoriu atat masinilor din Romania, cat si celor din UE (principiul pietei unice).
Comisarul pentru Taxe de Impozite a spus in cateva randuri care sunt reprosurile UE fata de taxa de prima inmatriculare, dar depinde de fiecare de unde isi ia informatiile si cum le verifica.
Solutia nu e asa de simpla. Nu din intamplare Romania NU e singura tara care are probleme cu acest tip ce masuri!
Cica taxa auto protejeaza locurile de munca in industria auto.
Cate locuri de munca ar pica daca UE ar pune taxe de peste 8000 de euro pe orice produs romanesc pe care noi il vindem in spatiul comunitar?