VW Golf 6: primele ipoteze
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Aveti in fata primele ipoteze legate de formele stilistice ale viitorului Golf 6, noua generatie a iubitului model german urmand sa fie lansata in 2009. Realizate de italienii de la Infomotori, aceste desene concepute pe calculator reiau liniile conceptului Iroc, care se pare ca va sta la baza designului noului Golf.
Volkswagen trebuie sa confirme pozitia de top pe care a ocupat-o inca de acum 30 de ani in segmentul C prin viitorul Golf 6. Si pentru ca ultima generatie nu a satisfacut la maximum conducatorii Volkswagen (costuri de productie foarte ridicate si vanzari neconcludente), viitorul Golf va trebui sa faca fata unui adevarat atac al adversarilor: Toyota Auris, Kia C'eed si nou-lansatul Fiat Bravo stau oricand la cotitura pentru a prelua prima pozitie in clasa.
Desi vorbim de generatia 6 a lui Golf, nu vom avea de a face cu un model nou 100% ci cu un facelift foarte profund care cuprinde noi elemente interne, noi linii estetice pentru exterior si, evident, noi motoare performante. In schimb, substanta (platforma si partea mecanica) raman aceleasi.
Daca Iroc va sta la baza designului exterior, motoarele diesel vor fi absolut noi. Deocamdata sunt confirmate prezenta lui 1.9 de 105 cai si ale celor trei common-rail de 2.0 litri care scot 120, 150 si 170 de cai putere.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Ferdinand Alexander Porsche a fondat Porsche Design în 1972 împreună cu fratele său, Hans-Peter. Deși F.A., cum era cunoscut, a murit în 2012, Porsche celebrează ceea ce ar fi fost a 90-a sa aniversare. (12.12)
-
Land Rover Classic, divizia de mașini clasice a mărcii britanice, readuce pe piață vechea generație Defender, la aproape 10 ani de la sfârșitul producție. Exemplarele clasice sunt restaurate și pot fi vopsite în culorile noului Defender OCTA, cea mai puternică versiune a modelului de teren. (11.12)
-
Opel a lansat oficial noua Astra facelift. Noua versiune actualizată a modelului compact primește o parte frontală revizuită cu faruri LED adaptive noi, materiale noi în habitaclu și autonomie mai mare pentru versiunea electrică. (10.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Land Rover readuce pe piață clasicul Defender: culori noi, preluate de la Defender OCTA









Sper sa se fi inselat italienii cu desenele astea.
Fara a fi un atac personal, am impresia ca jonny e unu care in afara de vw, bmw, audi, mercedes nu mai stie nimic....
[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img76.imageshack.us/img76/1739/scan0001vq6.jpg[/IMG][/URL]
Asadar, mai asteptam, ne dam cu parerea si suntem curiosi.
P.S. : poate fi si o chestie de marketing, caz in care...tot respectul... Si inca ceva : Ferrari, Maserati, Chrysler, Bugatti ... Jon ? :D
"Masina asta este mult peste capabilitatile VW" ..sa-ti reamintim ca VAG a facut Veyron-ul ? Sau ca Audi (care btw, e tot din grupul VAG) si Mercedes sunt marci premium si n-au ce cauta in comparatii cu VW ?
Sau comparatia VW cu Renault si Hyundai dpdv al calitatii..sa fim seriosi.
P.S. Pt Alex: Indicatorii de calitate pe care ii mentioneaza Cristi nu au nimic de a face cu clasa automobilelor (premium sau regular). Cu atat mai mult, un defect de calitate la o marca premium costa producatorul si/sau utilizatorul mult mai mult. Si eu am crezut ca cea mai buna masina este Mitsubishi pana am condus un BMW. De gustibus non disputandum! De aceea se fac statistici, iar JDPowers este din cate stiu eu de notorietate.