Wiesmann preia motorul viitorului BMW M5
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Producătorul de modele de nişă Wiesmann a anunţat că va înlocui motorul V10 al modelelor MF4 şi MF5 cu un V8 twin-turbo de 407 CP, respectiv 555 CP. Unitatea îi va permite lui MF4 să accelereze de la 0 la 100 km/h în 4.6 secunde şi să atingă o viteză maximă de 291 km/h. În cazul lui MF5, acceleraţia de la 0 la 100 km/h este realizată în 3.9 secunde, iar viteza maximă va fi de 311 km/h. Motorul lui MF5 este preluat direct de la X5 M şi X6 M şi va fi utilizat ulterior şi de viitorul M5 F10.
Motivul eliminării motorizării V10 din gama Wiesmann stă în spatele opririi producţiei acestui propulsor. Unitatea era construită de BMW pentru modelele M5 şi M6, iar cei de la Wiesmann o integrau pe modelele MF4 şi MF5. Pentru a diferenţia mai bine cele două modele, unitatea V8 twin-turbo este oferită în două versiuni de putere. Viitorul BMW M5 F10 va fi chiar mai puternic decât cele două coupe-uri de la Wiesmann, dar puterea exactă nu este dezvăluită încă.
În timp ce "frăţiorii" săi mai mari au trecut la propulsoare twin-turbo, Wiesmann MF3 păstrează configuraţia cu şase cilindri în linie. Un pas natural pentru acest model ar fi trecerea la motorul N55 twin-turbo de 3.0 litri, care i-ar conferi un nivel ridicat de putere şi cuplu motor alături de o eficienţă deosebită.
Sunt şanse mari ca acest pas să aibă loc în următoarele luni, dar cei de la Wiesmann ar putea înlocui modelul MF3 şi introduce propulsorul respectiv pe urmaşul acestuia.Via | WorldCarFans
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Tuning
-
Tuner-ul german Brabus a dezvăluit un nou pachet pentru modelul de performanță Mercedes-AMG GT63 S E Performance. Noul pachet mărește puterea motorului electrificat la 930 de cai putere, iar din pachet mai fac parte și elemente din fibră de carbon pentru caroserie. (25.05)
-
O companie olandeză a transformat noua generație Land Rover Defender într-o mașină de teren decapotabilă. Noul model aduce și o serie de dotări noi, iar conversia în sine costă 82.500 de euro. (10.05)
-
Brabus a modificat un Mercedes-AMG EQS 53 4Matic+. Deși puterea dezvoltată de motoarele electrice, autonomia a crescut cu 7% față de un exemplar standard, susțin reprezentanții companiei. (09.05)
-
Noul KG Mobility Tivoli facelift. Adio Ssangyong, bun venit KG! Preț de aproximativ 12.800 euro
-
FOTOSPION: Imagini noi cu viitorul Toyota C-HR. Va avea un design mai agresiv
-
Facelift pentru Audi A6 și A7: instrumentar digital și faruri full LED în standard
-
FOTOSPION: Imagini cu noul Volkswagen Golf facelift, surprins fără camuflaj
-
Prețuri Mazda MX-30 PHEV, cu motor rotativ, în România: start de la 37.800 de euro
Comentarii (2)