Presedintele Jaguar Land Rover va fi inlocuit de fostul sef Opel
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
David Smith, seful corporatiei Jaguar Land Rover, a parasit fraiele companiei britanice detinute de Tata Motors. Locul sau va fi ocupat temporar de catre Ravi Kant, director de management la Tata Motors. David Smith a fost la comanda Jaguar Land Rover timp de doi ani, preluand sefia Jaguar Land Rover la scurt timp dupa achizitia companiei englezesti. David Smith este originar din Marea Britanie si a fost angajatul celor de la Ford incepand cu anul 1983.
David Smith a fost responsabilul financiar al Jaguar Land Rover in momentul in care cei de la Tata Motors au preluat compania, iar acesta l-a inlocuit pe defunctul Geoff Polites in aprilie 2008. Ulterior, cei de la Tata Motors l-au confirmat pe David Smith pe postul de sef al Jaguar Land Rover. Carl Peter Forster, fostul sef al marcii Opel, il va inlocui pe David Smith pe postul de sef al corporatiei britanice Jaguar Land Rover.
"Compania doreste sa ii multumeasca lui David pentru eforturile sale si pentru rolul sau in cadrul Jaguar Land Rover de-a lungul anilor.", au declarat oficialii Jaguar Land Rover.
Carl Peter Forster a lucrat in cadrul concernului General Motors, fiind seful Opel si seful diviziei GM Europe. Forster este cunoscut pentru ofensiva sa pentru calitate pe care a purtat-o in perioada in care a condus marca Opel si pentru interesul sau pentru vehiculele electrice si modelele cu emisii scazute de carbon. Carl Peter Forster a lucrat in trecut cu cei de la Land Rover in anii 1990, cand lucra la BMW pe postul de sef al productiei si marca bavareza achizitionase concernul britanic.
Via | Automotivenews (inreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Foxconn va investi între 2 și 3 miliarde de dolari pe an în inteligență artificială, după spusele președintelui Young Liu. (21.11)
-
Stellantis cere o lege revizuită pentru a permite motoarele termice și după 2035. (20.11)
-
Potrivit unei noi informații apărute în presă, producția lui Mercedes-AMG C63 va lua sfârșit în primăvara lui 2026. Tot până atunci vor fi retrase din producție mai multe modele de performanță care au sub capotă motoare cu 4 cilindri. (19.11)
-
Adio, Ford Focus. Ultimul exemplar a fost produs după 27 de ani de fabricație

-
Noul BYD Atto 2 Plug-in Hybrid: 1.000 km autonomie combinată și 28.200 de euro în Spania

-
Cameleon

-
Noul Porsche Cayenne Electric, cel mai puternic Porsche de serie din istorie

-
FOTOSPION: Primele imagini cu viitorul Audi RS6 Sedan. Lansare în 2027













Comentarii (0)