Feedback

Salonul Auto de la Frankfurt 2017

Honda CR-V Hybrid Prototype: noua generație a SUV-ului japonez va avea versiune hibridă și va renunța la propulsia diesel

Publicat Marti, 05.09.2017
de Daniel Popescu
Comenteaza 3
Honda CR-V Hybrid Prototype: noua generație a SUV-ului japonez va avea versiune hibridă și va renunța la propulsia diesel - Poza 1
Honda CR-V Hybrid Prototype: noua generație a SUV-ului japonez va avea versiune hibridă și va renunța la propulsia diesel - Poza 2
Honda CR-V Hybrid Prototype: noua generație a SUV-ului japonez va avea versiune hibridă și va renunța la propulsia diesel - Poza 3
Honda CR-V Hybrid Prototype: noua generație a SUV-ului japonez va avea versiune hibridă și va renunța la propulsia diesel - Poza 4
Honda va prezenta în septembrie CR-V Hybrid Prototype, o versiune hibridă de pre-producție a SUV-ului său care nu va mai include și propulsie diesel.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Honda a anunțat încă din primăvara acestui an că va introduce o versiune hibridă a popularului său SUV CR-V, însă aceasta urma să fie disponibilă inițial doar pentru piața din China.

Constructorul japonez a dezvăluit însă acum că, la Salonul Auto de la Frankfurt de săptămâna viitoare, va prezenta Honda CR-V Hybrid Prototype, o versiune hibridă de pre-producție pentru noua generație a lui CR-V.

Honda CR-V Hybrid Prototype: date esențiale:

● sistemul hibrid disponibil pe CR-V Hybrid Prototype se numește i-MMD (Intelligent Multi-Mode Drive) și include un motor i-VTEC pe benzină cu 4 cilindri de 2.0 litri și două motoare electrice. Unul dintre ele are rol pentru propulsie, în timp ce al doilea joacă rolul de generator, însă Honda nu a dezvăluit puterea acestora;

● în versiune de serie, SUV-ul va putea fi condus în orașe preponderent în regim integral electric sau hibrid, în timp ce pe autostrăzi motorul cu combustie internă va fi folosit la capacitate maximă. Sistemul i-MMD determină automat regimul de condus ideal în funcție de diverși parametri, astfel că șoferul nu trebuie să selecteze manual modul de condus;

● în regim electric, motorul de propulsie obține puterea de la baterii, iar în regim hibrid motorul pe benzină furnizează putere generatorului, care o transferă apoi motorului electric cu propulsie. Puterea furnizată în exces de motorul pe benzină este transferată înapoi la generator pentru a reîncărca bateriile;

● pe lângă varianta hibridă, noul Honda CR-V va fi disponibil și cu un motor VTEC turbo pe benzină de 1.5 litri, disponibil cu cutie de viteze manuală cu 6 trepte sau cu transmisie variabilă CVT;

● pe piața din Europa, Honda CR-V nu va include nicio motorizare diesel. Producătorul japonez nu a menționat motivele pentru care a luat această decizie, însă cel mai probabil intenționează să se concentreze pe dezvoltarea tehnologiilor electrificate.

Detaliile complete despre sistemul hibrid de propulsie și puterea acestuia vor fi dezvăluite la începutul anului viitor, atunci când va fi lansată versiunea de serie a lui Honda CR-V Hybrid. Vânzările pe piața europeană sunt programate să înceapă în cursul anului 2018.

Via Honda


Comentarii (3)

  • Design de Acura...oricum arata mult mai bine cel putin din fata ....iar tehnologia promite mult daca motorul termic scotea ,din cate stiu eu vreo 150cp ...acum cu cele doua electrice sper sa sara de 200.Succes Honda ,chiar merita...spre deosebire de altii care inca se mai chinuie cu afumatori masluite...
    12 4
  • Spate interesant, dar fața seamănă mult prea mult cu Ford Edge. Chiar și nervurile exterioare ale capotei.
    1 2
  • @q - chiar 212 cai frumosi impreuna :)

    http://www.automarket.ro/stiri/honda-incepe-ofensiva-electrica-in-europa-urban-ev-concept-si-un-prototip-79323.html
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru