Comentarii (14)

  • ForeverSaab
    respect Mercedes!
    Daimler-Benz a ramas actualmente singura corporatie auto din lume care se lupta sa-si conserve identitatea de sine si mizeaza inca in stil maiestuos pe originalitate conceptuala, ingeniozitate arhitecturala si pedanterie in realizarea motoarelor...dar, ca orice minune lumeasca, nu va mai dura mult si , inevitabil, va fi inghitita si dansa de balaurul globalist atot-nivelator cu chip de dragon galbejit sau de turban petrolist...Ferea!
    27 6
  • Dan_GRC
    Nu arata rau, dar era bine sa fie mai bine diferentiat fata de berlina, nu doar 2 usi lipsa si cam atat...alte stopuri, faruri, usile mai lungi, avand in vedere ca principalii competitori, A5 si seria 3 coupe arata clar in mod diferit fata de berline.Punctul forte il constituie interiorul dupa parerea mea
    6 3
  • Frumos !
    Asta e noul CLK.
    13 4
  • Il testau prin Benidorm - Spania. I-am vazut zile la rand in caravane cum le fortau pe drumurile serpuite de acolo si le erau acoperite elementele de identificare si detaliile.
    4 1
  • id de piata vs. platforma tehnica
    buna dragilor

    asa este "FireverSaab", inca rezista, dar pana... cand?!

    consider ca piata este cea care ii va permite (sau nu) unui producator sa fie (inca) original in ceea ce priveste designul.

    Mercedes Benz inca rezista trendului impus de piata (costuri de productie in primul rand) de a folosi o fata, un spate, un bord intreg, etc de la un model pentru al model. Cu toate acestea observam butoane, guri de ventilatie, design volan, blocuri optice uneori, care se mai imprumuta de la un model la altul. De platforme tehnice comune nu cred ca are rost sa discutam: fiind mai putin "vizibile" sunt mai usor de acceptat de catre toti fanii patimasi, indiferent de marca. Pana sa ajungem ca in familia VAG (no offense dragi fani ai grupului ce lupta de ani buni sa devina numarul unu mondial ca numar de masini) mai este drum lung, deci stam bine.

    "Lamborghini", acesta este de drept urmasul lui CLC, daca este sa ne gandim la logica pozitionarii in familia de modele MB.

    Insa, noua nomenclatura a grupului MB, initiata de cca doi, trei ani de acum, presupune ca denumirea de CLC sa fie pusa la pastrare (alaturi de CLK, urmeaza in vreo 3 ani si CL) si noul model sa fie apelat dupa numele de C Klasse Coupe;

    Cumva, avem de a face cu aceeasi idee intreprinsa cu modelul E Klasse Coupe - uitam de CLK si i spunem E Klasse Coupe; Avem scris pe spatele masinii litera "E" si putem conduce un sedan, un coupe, un cabrio, un T-Modell: 4 modele/ 2 platforme tehnice.

    interesant este ca acum (intrucat CLC era construit pe vechea platforma tehnica a lui C Klasse - W203) MB o sa aiba 2 coupe-uri pe acceasi platforma tehnica (W204): acest nou intrat in familie - C Klasse Coupe, notat in fisele tehnice probabil cu C 204 (banuiala personala) si frumosul C 207, urmasul lui CLK, noul E Klasse Coupe cum se "vinde" el de vreo doi ani deja.

    Ideea este simpla: C Coupe se vrea pozitionat cu vreo cateva mii de euro sub E Coupe, acesta din urma dorind sa atraga atentia lumii cu imaginea cumva superioara in haine de E Klasse.

    Si, daca va intrebati ce modele/schimbari vor mai aparea in urmatorii ani cu steluta pe capota, sa le spunem succint intr o ordine aleatoare:

    - noul M Klasse, posibil chiar anul asta;
    - anul viitor noul S, W 222
    - dupa lansarea noului S, o sa fie pus la pastrare si numele de CL, si noul model de coupe de clasa mare se va "chema" S Klasse Coupe;
    - posibil si o varianta de cabrio pe platorma actualului C, ce se va numi C Klasse cabrio
    - noua platforma pentru A si B cu vreo 4 modele: A si B, un Suv in genul X1, Q3

    ... si poate vor face si un coupe pe dimensiunile noului E Klasse...

    va salut
    7 0
  • "Daimler-Benz a ramas actualmente singura corporatie auto din lume care se lupta sa-si conserve identitatea de sine si mizeaza" ... pe colaborarea cu Renault pentru eficientizarea productiei ... respectiv pentru marirea marjei de profit ... respectiv pentru utilizarea de materiale si procese de fabricatie mai ieftine .... respectiv pentru a nasoli un pic masinile si a mari profiturile, dar tot MB o sa ramana, chiar daca usurel isi fac loc in gama "plastice chinezesti marca Renault"

    ...sa vezi ce se irita daciarii iar ... of...
    9 14
  • Alex Radoi
    @Lamborghini
    NU, ASTA NU E NOUL CLK! Chiar daca stii tu ceva, in sensul ca CLK avea in realitate platforma de C-Klase, de fapt Mercedes prezenta CLK ca pe versiunea coupe a E-Klasse, cu preturi pe masura (MARI)!!! Asta ar fi de fapt urmasul lui C-Klasse Sport Coupe. Verifica!
    9 1
  • La fel o sa se intamle si cu audi!
    @ccg
    Ai foarte mare dreptate si ar fi bine si pt Audi sa treaca la treaba asta de a-si numii A5-ul coupe in A4 coupe, respectiv Cabrio.Asa ar fi fost normal de cand a iesit pe piata.Pe A5 Sportback nu stiu unde sa-l plasez sau cu cine sa se bata dintre competitori, desi este o masina superba.
    Numai bine!
    2 1
  • Alin D.
    @Unckle
    Unckle, no offence, dar la cum arata bordul de mitsubishi si la ce plastice sunt....nu e departe de Renault. Alea macar au o forma din secolul asta, nu de cielo...ca sa nu mai zic ca au si niste preturi nesimtite....
    5 4
  • Alin, sa stii ca la noul Lancer am observat si eu o scadere a calitatii plasticelor de pe bord, si asta fata de masina mea, nu relativ la un Renault sau Mercedes. Este total off-topic aceasta discutie - dar realitatea observata in ultimii ani pana si la MB este o scadere usoara a calitatii masinilor ( a se vedea discutiile de pe forumurile MB .. nu-s tocmai multumiti cei care se muta din masinile vechi in cele noi - - dar forumurile sunt pline de oameni care in general se plang, deci trebuie tratate cu precautie parerile citite acolo).

    Nu vorbim de S aici, ar trebui sa stiti ca Renault->MB inseamna numai clasa mica si utilitare mici in timp ce MB->Renault insemna tehnologie pentru Lexus si pentru gama "mare" in general. Asta din declaratiile lor....
    Urmatoarea generatie A Classe se vrea a fi un concurent in zona VW Golf - ceea ce insemana ca trebuie diminuate costurile semnificativ pentru a pastra o marja de profit sanatoasa. Acest lucru se va face folosind o platforma Renault :)
    1 1
  • Renault - Mercedes - Nissan
    Daca Renault va imparti dezv platformei noi A classe cu Megane.. va fi chiar tare pentru ca Megane sport ii cel mai tare Hatchback din clasa ei... chiar f tare masina. Mercedes o avut intradevar o scadere de calitate spre finalul anilor 90 si inceputul/mijlocul anilor 2000. Acum insa sunt pusi pe treaba si chiar si noul lor motto zice" The Best or Nothing" mai au putin sa ajunga the best, dar eu cred ca ei sunt pe aceasta cale.
    Au inceput sa dea un look mai tanar masinilor (si mai au inca de lucru) dar eu zic ca Mercedes a inceput sa devina o marca care are mai multa pasiune. Vezi: SLS, CLS, all the AMG models, Black Series, E-Class Coupe, CL-coupe. Noul SLK ii definately ceva mai bun ca predecesorul, dar totusi nu aduce elemente noi si f tinere de design.

    Ceea ce e bine insa la MB ii ca nu fac copy paste la design ca cei de la Audi sau in general VAG. Ii fain designu la Audi dar... a inceput sa devina F neatractiv pentru ca toate modele lor sunt la fel, Din creativitate s-au plafonat.

    Fac acelasi lucru si cu marca Mini : 1000 de variatinui pe aceeasi tema. Obositor si fara personalitate.
    4 1
  • observator
    BMW-Mercedes
    vad o asemanare fiind privita dintr-o parte la partea din urma cu cea a lui M3.
    Orcum arata foarte frumos!!!
    3 0
  • ForeverSaab
    @unckle, ai mers vreodata cu vreun Merzan ca sa ai senzatia ca vezi numai "plastice chinezesti" in el ?! Mie nu mi s-a parut in nici un exemplar probat. Dar fiecare este liber sa creada ce vrea. Intr-adevar, in conditiile actuale, toti constructorii cauta sa reduca cheltuielile de productie, dar marca-etalon a istoriei auto nu si-ar permite sa-si captuseasca interioarele cu ciurucuri anti-calitative stiind prea bine ca ori s-ar descoperi pe viu, ori ar umbla zvonul ca gandul si nu i-ar prinde bine la credibilitate in ochii clientilor in niciunul din cazuri. Mai degraba ar incerca colaborari in vederea ameliorarii motorizarilor, dar sa-si dea foc la valiza pe partea cu aspectul vizual si materialele de pipait...nu sau...nu inca! Pur si simplu cei de la Mercedes nu gandesc astfel.
    3 0
  • Ovidiusmecherasul@yahoo.com
    Mercedes-Benz
    este o masina fuarte reusia si ca dizain si ca toate alea...

    va spun din propria experienta

    si eu am unul dar sedan
    :P

    iubesc mercedes:X:X
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru