Salonul Auto de la Paris 2016

Cu dedicație pentru familie: noua generație Honda Civic Sedan a fost prezentată la Paris

Publicat Vineri, 30.09.2016
de Mircea Meşter
Comenteaza 16
Cu dedicație pentru familie: noua generație Honda Civic Sedan a fost prezentată la Paris - Poza 1
Cu dedicație pentru familie: noua generație Honda Civic Sedan a fost prezentată la Paris - Poza 2
Cu dedicație pentru familie: noua generație Honda Civic Sedan a fost prezentată la Paris - Poza 2
Cu dedicație pentru familie: noua generație Honda Civic Sedan a fost prezentată la Paris - Poza 2
Cu dedicație pentru familie: noua generație Honda Civic Sedan a fost prezentată la Paris - Poza 2
Cu dedicație pentru familie: noua generație Honda Civic Sedan a fost prezentată la Paris - Poza 2
Cu dedicație pentru familie: noua generație Honda Civic Sedan a fost prezentată la Paris - Poza 2
Cu dedicație pentru familie: noua generație Honda Civic Sedan a fost prezentată la Paris - Poza 2
Cu dedicație pentru familie: noua generație Honda Civic Sedan a fost prezentată la Paris - Poza 2
Cu dedicație pentru familie: noua generație Honda Civic Sedan a fost prezentată la Paris - Poza 2
Cu dedicație pentru familie: noua generație Honda Civic Sedan a fost prezentată la Paris - Poza 2
Cu dedicație pentru familie: noua generație Honda Civic Sedan a fost prezentată la Paris - Poza 2
Cu dedicație pentru familie: noua generație Honda Civic Sedan a fost prezentată la Paris - Poza 2
Cu dedicație pentru familie: noua generație Honda Civic Sedan a fost prezentată la Paris - Poza 2
Cu dedicație pentru familie: noua generație Honda Civic Sedan a fost prezentată la Paris - Poza 2
Cu dedicație pentru familie: noua generație Honda Civic Sedan a fost prezentată la Paris - Poza 2
Cu dedicație pentru familie: noua generație Honda Civic Sedan a fost prezentată la Paris - Poza 2
Cu dedicație pentru familie: noua generație Honda Civic Sedan a fost prezentată la Paris - Poza 2
Cu dedicație pentru familie: noua generație Honda Civic Sedan a fost prezentată la Paris - Poza 2
Cu dedicație pentru familie: noua generație Honda Civic Sedan a fost prezentată la Paris - Poza 2
Cu dedicație pentru familie: noua generație Honda Civic Sedan a fost prezentată la Paris - Poza 2
Cu dedicație pentru familie: noua generație Honda Civic Sedan a fost prezentată la Paris - Poza 2
Cu dedicație pentru familie: noua generație Honda Civic Sedan a fost prezentată la Paris - Poza 2
Cu dedicație pentru familie: noua generație Honda Civic Sedan a fost prezentată la Paris - Poza 2
Cu dedicație pentru familie: noua generație Honda Civic Sedan a fost prezentată la Paris - Poza 2
Cu dedicație pentru familie: noua generație Honda Civic Sedan a fost prezentată la Paris - Poza 2
Cu dedicație pentru familie: noua generație Honda Civic Sedan a fost prezentată la Paris - Poza 2
Honda a scos la lumină la Salonul Auto de la Paris toate versiunile de caroserie ale noii generații Civic, cu excepția break-ului. Până atunci, familiștii se pot baza pe Civic Sedan, o mașină care arată mai bine ca niciodată.

După ce ne-a prezentat cea de-a zecea generație Civic în versiunea sa hatchback și a plusat apoi cu prototipul Civic Type-R, care anunță o versiune sportivă radicală programată pentru lansare în a doua parte a lui 2017, Honda plusează cu primele imagini și informații legate de viitorul Civic Sedan, o mașină apreciată în România în versiunile sale anterioare și care acum devine mai modernă odată cu noua generație.

Honda Civic Sedan: date esențiale

● Lungime 4630 de milimetri, Lățime 1800 de milimetri, Înălțime 1416 milimetri.

Noul model crește în dimensiuni: este mai lung, mai lat și mai înalt decât generație pe care o înlocuiește. 

● Așa cum era normal, fața este inspirată din cea a versiunii hatchback, iar spatele reinterpretează partea posterioară a aceleiași versiuni de caroserie.

● Designerii Honda au ales un profil de coupe cu patru uși pentru noul Civic Sedan, cu plafonul plonjat spre partea posterioară.

● Portbagajul oferă 519 litri, cu 40 mai mult decât echivalentul hatchback.

● Poziția la volan este coborâtă în raport cu generație precedentă.

Scopul celor de la Honda a fost acela de a implementa un feeling sportiv implicit la acest capitol.

● Honda: "Este cel mai sportiv Civic din istorie".

● Noul Civic Sedan are sub capotă în momentul lansării un singur motor: 1.5 VTEC Turbo benzină. Cutie manuală cu 6 trepte sau CVT cu 7 trepte simulate. Putere maximă: 182 CP la 5500 rpm. Cuplu maxim: 220 Nm între 1900 și 5000 rpm (versiunea manuală) sau între 1700 și 5500 rpm (versiunea CVT). Nu există încă cifre oficiale legate de performanțe și de consum.

● Sistemul de entertainment Connect poate găzdui Apple CarPlay și Android Auto.

● Pachetul opțional Honda Sensing include o suită de sisteme de siguranță precum frânare automată, asistent la părăsirea benzii de rulare, a suprafeței de rulare, monitorizarea unghiului mort, Cruise Control adaptiv, cititor de indicatoare auto, monitorizarea traficului perpendicular la ieșirea din parcare în marșarier, cameră multi-unghi.

● Lansarea în România a versiunii sedan va coincide cu cea a variantei hatchback: primăvara anului 2017.


Comentarii (16)

  • Ca design arata mult mai bine decat HB-ul care pare taiat aiurea.

    Acum, apropo de cat se maresc masinile, a ajuns la dimensiuni la nivel de Accord model 2002-2007. E doar un pic mai scurta, insa mai lata.

    Ziceau parca acum cativa ani de o cutie automata cu dublu ambreiaj in lucru? Vad ca nu se materializeaza pe niciun model nou si se incapataneaza cu CVT-ul bun doar la masini eco de oras. La 182 cp puteau pune automata clasica in 9 trepte de pe CR-V...
    26 3
  • ...ca e hatch sau sedan, spatele ala arata cel putin ciudat.
    16 10
  • Alex: Se poate face un Tiguan 2009 4x4 sa fie 4x2? Raspunde
  • Arată mult, mult mai bine decât varianta hatch.
    18 5
  • CVT cu 7 trepte simulate... ce balarie, cum sa zici trepte simulte la CVT care nu are trepte, makreting ca e greu sa explici ca e ...variabila :))
    13 7
  • Mda, nu ma da pe spate nici interiorul si nici design-ul. Cutia aia CVT numai sportiva nu e. Au luat-o si astia razna cu downsizing-ul?
    12 5
  • Orice imi place la masina asta : finisaje bune (vad din imagini ca vine cu insertii din piele pe bord si alte suprafete ) , haion bine finisat ( nu ca la alte modele chiar si din liga superioara gen BMW 6 GranCoupe unde bratele haionului nu-s acoperite cu nimic, pur si simplu se vad barele vopsite din metal ) . Dar din pacate nu pot sa trec cu vederea aceeasi buba prezenta pe modele germane. Acea bucata de tabla vizibila la rama usii in interior. In poza 5 masina este rosie la exterior, iar aceasta nuanta a caroseriei este vizibila si la interior pe rama usii. Pana si eu la Ford Focus din 2005 am acea zona acoperita cu o bucata de cauciuc sa nu fie vizibila acea portiune vopsita a caroseriei, iar daca imi aduc bine aminte nici pe Espero din 95'' nu era vizibila acea portiune, fiind mult mai bine finisata jona predispusa la contact. Acea bucata de cheder care acopera zona vizibila , nu doar reprezinta un simt de raspundere estetic, dar si antifonic, la viteze de autostrada.
    4 20
  • tourer-ul, tourer-ul .... cand vine tourer-ul??? hai ca vreau sa-mi iau un break...
    2 7
  • kalashnikov
    @civ.2 - in primul rand madalescule ma bucur ca ai revenit, iar in al doilea rand hai sa iti dau cateva de exemple de atentie la detalii

    1.honda accord 2016 brate si circuite electrice ascunse 100% - https://www.netcarshow.com/honda/2016-accord/1280x960/wallpaper_50.htm

    vs.

    2. passat 2006 (o masina la care tii tare mult) - https://www.netcarshow.com/volkswagen/2006-passat/1280x960/wallpaper_80.htm

    3.toyota rav 4 2013 rame exterioare usi invelite in autocolant - https://www.netcarshow.com/toyota/2013-rav4_eu-version/1280x960/wallpaper_5f.htm

    vs.

    3. daca la vreo masina europeana vezi autocolant lipit pe usi arata-mi si mie......

    daca mai vrei detalii iti dau de nu poti duce, asa ca ciocu mic
    10 2
  • O mașină foarte interesanta, reușită si cu multă tehnologie de ultimă oră. Sedanul este foarte frumos și spațiul și cred că varianta tourer va fi și mai impozantă. După primele date referitoare la motorizările pe benzină ar fi cele mai eficiente motoare turbo la clasa compactă.
    9 7
  • Ca fapt divers, civic-ul 1.5 turbo stock cu CVT este mai rapid pe 1 mila decat civic-ul aspirat de 2.4 MT (test facut de Hondata USA, pot fi vazute testele pe canalul lor youtube)
    1 2
  • @kalashnikov. In postarea ta nu ai facut decat sa faci de rusine marca VW ( Passat B6 in speta ), la care se vad bratele haionului neacoperite cu nimic, pur si simplu se vede vopseaua argintie . Honda Accord este un model care se afla pe piata U.S de ceva ani, si care a trecut pana acum prin 2 facelifturi ( in prezent al treilea ).

    PS: De unde stii ca ala e autocolant ? Pfuuu....da-te naibii de ''meserias'' iti dai seama din poze :))))))))))) . Un link ceva care sa ateste ca ceea ce ai zis este adevarat ? Nu de alta dar eu stiam ca ala este garnisaj lateral , asa scrie si la mentenanta Toyota la piese . Oricum nu ai inteles la care ''rame'' m-am referit, oricum nu la exterior .
    3 11
  • kalashnikov
    @salamanda_aurie - stai linistit *oaie ca stiu la ce te refereai, bucata aia de tabla din interior la care te tot uiti tu cand conduci si care te bantuie si in vise, o vezi rosie ca si ......, eu ti-am dat alte exemple,
    intentionat ti-am dat exemplu la passat cu toate ca e model din 2006 si nu are invelite bratele de la portbagaj cablurile electrice de la stopuri (cele de capota portbagajului), sunt trase prin interiorul bratelor, nu ca la honda aia a ta 2016 modelul nou

    faza cu atocolantul pe exterior se poarta si la modelele coreene kia-hyundai, poate e vreun coleg paci sa-ti confirme,

    nu trebuie sa-ti demontrez nimic, inca ai multe de invatat, pune-te si documenteaza-te, esti copil mic inca,

    PS. iti dau un pont, poate prinzi vreo una in fata blocului si ii dai autocolantu jos.....
    10 4
  • stelucu: probleme vw touran se aude un zgomot pe partea distributiei ca si un... Raspunde
  • @kakatsnicob
    Bucata aia vopsita nu are nici o legatura cu condusul, are legatura cu acel "simt de raspundere" la care ghermancii cam dardaie. Cablul ala inexistent la Passat , e datorita pozitiei pe numar amplasata pe bara nu pe haion , intelegi tu. Ce n-ai inteles este acea finitie care se mai numeste garnisaj .
    2 5
  • @@kakatsnicob

    Nu-ti bate capul cu el. E prea greu pt el sa-si dea seama ca acel cablu nu este de la stop ci de la becurile care lumineaza placuta de inmatriculare, care la Passat B6 este asezata pe bara. Firele pentru stopuri sunt bagate dupa mocheta portbagajului, acolo unde are si usita de lucru .
    1 5
  • kalashnikov
    retardatule la passat b6 lampa de mers cu spatele si cea de ceata sunt amplasate pe capota portbagajului, or fi alimentate wireless????? da bolovan mai esti.....
    1 2
  • @kalashnikov

    Sistemul este acelasi ca si la torpedou. Pe ce lume traiesti ?
    1 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru