Bentley planuieste primul Arnage hibrid in 2010
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Noile reglementari impuse de Uniunea Europeana in domeniul protectiei mediului au silit constructorii auto din toata lumea sa ia masuri pentru reducerea emisiilor CO2. Brand-uri cu renume au fost nevoite sa-si adapteze vehiculele si motarele produse.
Se pare ca acum a venit si randul celor de la Bentley sa aduca noi schimbari in randul modelelor sale, recunoscute pentru emisiile mari de dioxid de carbon. Dimensiunile exagerate ale limuzinelor germane au dus la echiparea acestora cu motoare foarte puternice construite dupa un design vechi de 50 de ani.
Franz Josef Paefgen, presedintele Bentley, a declarat ca in prezent compania sa este in cautarea unor solutii pentru rezolvarea problemei emisiilor prin dezvoltarea unei tehnologii pe termen lung. "Daca va fi nevoie sa reducem consumul cu 20% o vom face. Dar trebuie sa tinem cont de pretentiile clientilor si sa ne adaptam treptat", a mai declarat boss-ul Bentley.
Primele modificari vor fi resimtite abia pe noua generatie a modelului Arnage, programata sa debuteze la mijlocul lui 2010. CO2 impuse de UE pentru anii 2013-2015 (Euro 6).
Constructorul german intentioneaza sa pastreze motorul actual V8 de 6.75 litri dar isi propune sa ii aduca noi imbunatatiri pentru a face fata normelorO solutie ar fi implementrea unei motorizari hibride folosind tehnologie imprumutata de la Audi. Tot de la constructorul din Ingolstadt, Bentley ar urma sa adapteze si caroseria din aluminiu reducand astfel greutatea modelului cu aproape 150 de kilograme. Si panourile portierelor ar urma sa fie produse din aluminiu, aceasta decizie necesitand insa o modificarea majora in cadrul liniei de productie.
Paefgen a declarat ca viitorul Arnage va fi foarte important pentru Bentley pentru ca va fi un proiect "de casa" care va sta la baza viitoarelor sale modele. "Arnage va fi un model independent si nu un derivat al Grupului Volkswagen, asa cum este Continental, desi vom folosi componentele lor", a declarat Paefgen.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Ferrari a dezvăluit oficial noul 296 GT3 Evo, mașina cu care va concura în campionatele sub egida regulamentului GT3 începând din 2026. Noul model de competiție este o evoluție a actualului 296 GT3. (30.06)
-
Lancia a lansat oficial noul Ypsilon HF, versiunea cea mai puternică a modelului. Noul hot hatch italian este electric și are 280 de cai putere. Totodată, Lancia a lansat și noua echipare HF Line pentru versiunea obișnuită. (26.06)
-
Koenigsegg a publicat primele imagini și informații despre cea mai nouă creație. Numele său este Sadair's Spear, oferă până la 1.625 de cai putere și vor exista doar 30 de exemplare. (26.06)
-
Miza pe putere: viitorul motor Toyota cu 4 cilindri poate să depășească 600 CP
-
Volkswagen, BMW și Mercedes-Benz formează o alianță pentru dezvoltarea de sisteme software
-
Lamborghini Fenomeno: cel mai puternic model al mărcii va fi produs în 29 de exemplare
-
Volvo XC60 a devenit cel mai vândut model al mărcii din toate timpurile
-
Mercedes-AMG recunoaște: clienții nu au rezonat cu motorul de 2.0 litri electrificat
:X:X:X:X:X