Frane ceramice din carbon
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Audi lucreaza cu SGL Carbon pentru a putea sa produca discuri de frana din fibra de carbon si componente ceramice destinate modelelor de serie obisnuite.
Franele folosite pe supercarurile sportive cum ar fi Ferrari sau Lamborghini pot aparea in curand pe modele mai putin exotice.
Inginerii de la Audi colaboreaza cu o companie germana specializata, SGL Carbon, pentru a realiza frane din fibra de carbon si componente ceramice care sa fie folosite pe modele de serie. Franele fabricate din aceste materiale au capacitatea de a rezista la temperaturi inalte, lucru care nu se intampla la franele obisnuite.
Desi sunt foarte scumpe, discurile de frana din carbon au o durata de viata de patru ori mai lunga si sunt mult mai eficiente. Spre exemplu, un sistem de franare care foloseste discuri din carbon pentru un Porsche 911 costa in jur de 8500 de dolari. In ciuda eforturilor germanilor de la Audi, cunoscutii italieni de la Brembo au declarat ca folosirea componenetelor ceramice si a fibrei de carbon intr-un sistem de franare nu este posibila la aceasta ora pentru modelele obisnuite.
Cei de la Audi spera ca vor reusi sa aduca, prin colaborarea cu SGL Carbon, costurile de productie la un nivel acceptabil pentru a putea implementa discuri de frana care folosesc astfel de materiale.
Inginerii de la Audi colaboreaza cu o companie germana specializata, SGL Carbon, pentru a realiza frane din fibra de carbon si componente ceramice care sa fie folosite pe modele de serie. Franele fabricate din aceste materiale au capacitatea de a rezista la temperaturi inalte, lucru care nu se intampla la franele obisnuite.
Desi sunt foarte scumpe, discurile de frana din carbon au o durata de viata de patru ori mai lunga si sunt mult mai eficiente. Spre exemplu, un sistem de franare care foloseste discuri din carbon pentru un Porsche 911 costa in jur de 8500 de dolari. In ciuda eforturilor germanilor de la Audi, cunoscutii italieni de la Brembo au declarat ca folosirea componenetelor ceramice si a fibrei de carbon intr-un sistem de franare nu este posibila la aceasta ora pentru modelele obisnuite.
Cei de la Audi spera ca vor reusi sa aduca, prin colaborarea cu SGL Carbon, costurile de productie la un nivel acceptabil pentru a putea implementa discuri de frana care folosesc astfel de materiale.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Compania chineză Chery, recent lansată pe piața din România, a încheiat testele de anduranță cu noul său sistem hibrid Chery Super Hybrid. Pentru acest test, marca a străbătut 7 țări din Europa, printre care și România, unde sistemul a fost testat pe Transfăgărășan. (30.09)
-
Opel a prezentat un prototip al lui Grandland pentru a demonstra o tehnologie nouă integrată în faruri. Aceste lumini inteligente sunt create pentru a da semnale vizuale pietonilor pentru traversarea străzilor. (25.09)
-
Actualele și viitoarele modele Mercedes-Benz vor avea mai multe butoane fizice ca urmare a deciziei mărcii de a integra aceste comenzi pe mașinile sale. Mercedes-Benz a recunoscut că butoanele fizice sunt mai bune decât unele comenzi tactile. (18.09)
-
Primele imagini cu noul concept Toyota Corolla: anunță o viitoare generație electrică
-
Noul BMW iX3, prezentat în România: au fost înregistrate câteva zeci de comenzi ferme
-
Toyota lansează noua marcă Century: va produce mașini de lux în serie limitată
-
Gata hibernarea
-
Ediție de adio pentru Volkswagen Touareg: producția va lua sfârșit în 2026
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (2)