Mitsubishi inchide divizia Ralliart
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Divizia de performanta Ralliart a japonezilor de la Mitsubishi va fi inchisa din cauza lipsei de fonduri. Se pare ca aceasta divizie este victima implicarii din ce in ce mai scazute a niponilor in motorsport si a vanzarilor extrem de scazute pe care le-au intampinat. Totodata, multitudinea de componente aftermarket disponibile pentru modelele Mitsubishi care aveau si o versiune Ralliart a redus interesul clientilor pentru aceste modele.
Inchiderea diviziei de performanta Ralliart nu inseamna sfarsitul modelelor Lancer Ralliart, Lancer Sportback Ralliart si Colt Ralliart. Oficialii Mitsubishi au declarat ca le vor produce in continuare, dar viitorul acestui gen de modele este incert. Practic, cei de la Mitsubishi pot sa produca oricand un nou model Ralliart deoarece detin toate drepturile legate de acest nume si de sigla respectiva, dar decizia finala va fi luata in functie de vanzarile pe care le vor inregistra aceste modele.
Din pacate pentru fanii si clientii Mitsubishi, componetele si accesoriile Ralliart nu vor mai fi disponibile.
Astfel, toate elementele de caroserie, accesoriile vestimentare si elementele de la interior ce purtau sigla Ralliart nu vor mai fi disponibile pentur clientii producatorului nipon. Din fericire, piata de componente aftermarket are o oferta bogata pentru acest producator, clientii Mitsubishi avand suficiente posibilitati in afara de componentele Ralliart.Divizia Ralliart a fost fondata in aprilie 1984, iar inchiderea acesteia a fost stabilita cu doar doua luni inainte de aniversarea a 26 de ani de existenta.
Via | Autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Mitsubishi in Romania
-
Mitsubishi ASX Preţ: 17.981 - 28.905 €
-
Mitsubishi Eclipse Cross Preţ: 24.228 - 33.629 €
-
Mitsubishi L200 4 usi Preţ: 24.919 - 34.201 €
-
Mitsubishi Outlander Preţ: 24.609 - 45.434 €
-
Mitsubishi Outlander PHEV facelift Preţ: 42.352 €
-
Mitsubishi Pajero Preţ: 32.988 - 45.696 €
Ultimele stiri din General
-
Citroen marchează 90 de ani de când a lansat modelul Traction Avant. Acesta este primul model cu tracțiune față al mărcii franceze și este o mașină semnificativă pentru istoria automobilului datorită saltului tehnologic pe care l-a realizat Citroen cu acest model. (29.04)
-
Lotus Evija X, un prototip al modelului electric, a stabilit un nou record pe legendarul Nurburgring. Astfel, modelul este cea mai rapidă mașină bazată pe un șasiu de serie. (26.04)
-
BMW Classic, divizia de mașini clasice a mărcii germane, va începe să elibereze documente digitale noi pentru posesorii de modele clasice BMW. „Certificatul de Naștere”, așa cum este numit noul document, include informații despre motoare, șasiu, datele de fabricație și de livrare, precum și lista cu echipamentele opționale. (23.04)
- Noul Cupra Formentor facelift: design revizuit și motor nou de 333 CP
- Formula E prezintă noul monopost pentru sezonul 2025: mai rapid decât un monopost de Formula 1
- STUDIU: Mașinile electrice chinezești, și de două ori mai scumpe în Europa față de țara lor natală
- Volkswagen Transporter va fi construit în fabrica Ford din Turcia
- Noi detalii despre Kia EV9 GT: accelerează de la 0 la 100 de km/h în 4 secunde
Dar nu sunt singurele care sau dus.