Porsche Cayenne hibrid, consum de 8.9 litri/100km
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Porsche este nevoita sa se alinieze cerintelor Uniunii Europene in materie de emisii CO2. Constructorul german de lux colaboreaza asadar cu Volkswagen pentru deszvoltarea unei tehnologii hibride, capabila sa reduca consumul si emisiile CO2.
Rodul acestei colaborari va fi un propulsor hibrid care se va regasi ca optional pentru viitoarea generatie Porsche Cayenne si pe mult asteptatul Panamera. Noul Cayenne este asteptat sa isi faca aparitia abia in 2010 si va fi capabil sa atinga un consum de doar 8.9 litri/100 km fata de modelul actual care inghite 12.9 litri/100km.
Informatiile privind echiparea viitoarelor modele cu tehnologie de reducere a consumului sunt oficiale si au fost oferite de Michael Leiters, directorul centrului de dezvoltare a hibridelor. Leiters a mai declarat ca viitoarea generatie a SUV-ului Cayenne isi va pierde din calitatile unui off-road-er autentic, acesta urmand sa aiba dimensiuni mult mai reduse decat actualul model.
De asemenea Wiedelin Wiedeking, CEO-ul Porsche, a cerut personal urgentarea operatiunilor de dezvoltare a noului Cayenne pe motiv ca interesul pentru vehiculele SUV este in scadere si pretul carburantilor sufera cresteri din ce in ce mai semnificative.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Citroen a pregătit câteva noutăți pentru cvadriciclul său electric Ami. Modelul primește acum o culoare nouă, precum și o linie de echipare nouă. Totodată, Citroen anunță că au fost vândute 50.000 de exemplare de la debut. (03.05)
-
Volkswagen a pregătit câteva noutăți importante pentru ID.3. Mai exact, versiunea ID.3 Pro S primește acum un motor electric mai puternic, dar și un timp de încărcare mai rapid. (03.05)
-
Ferrari a prezentat oficial noul 12Cilindri, un model cu motor V12. Acesta este succesorul lui 812 Superfast și aduce un motor nou, de 830 de cai putere, un limbaj de design mai sofisticat și un preț de pornire de 395.000 de euro. (03.05)
- Noul Cupra Formentor facelift: design revizuit și motor nou de 333 CP
- Formula E prezintă noul monopost pentru sezonul 2025: mai rapid decât un monopost de Formula 1
- STUDIU: Mașinile electrice chinezești, și de două ori mai scumpe în Europa față de țara lor natală
- Am văzut pe viu noul Renault Symbioz: 5 lucruri esențiale
- Noi detalii despre Kia EV9 GT: accelerează de la 0 la 100 de km/h în 4 secunde
Un zbor transatlantic consuma mai mult combustibil fosil decat un intreg sezon de f1 (sursa top gear) !!! asha ca nu masinile trebuiesc hibridizate (imbecilizate) ci avioanele .
O zi buna !!!
Fa niste calcule si o sa vezi cam ce inseamna un avion si ce inseamna o masina dpdv al consumului si poluarii..
Pe de alta parte, la masini avem alternative de reducere drastica a impactului asupra mediului. La avioane, tehnologiile curate sunt inca foarte departe, asa ca reducem de unde putem, daca vrem ca si copiii nostri sa respire aer curat.
Mai bine ar fi cu alcool .
Hibrid nu are ceva comun cu imbecilizarea. Intelegi ? Si cu avionaele ce e
Vad ca mentalitatea e inca tot acelasi...nu ne intereseaza mediul, nu e treaba nostra, nu avem nevoie de hibride, ne permitem sa consumam 20 litrii pe 100, ca doar ne doare undeva....na, sa-ti spun ceva: nu eu stau in 50 grade, sau ma rog, atat a scris in stiri ca era in Bucuresti.
Cei care cumpara hibridele, o fac cu un motiv bine intemeiat. Daca stii ce e acela, to make a statement, stii ce incerc si vreau sa zic. Ca sunt satuli de dependenta de unii, care se imbogatesc din vanzarea de petrol, de faptul ca mori pe strada (si nu numai din cauza caldurii) si lsita poate inca continua. Dar mai bine foloseste-ti putin mintea si gandeste-te ce vrei in viitor, tie si copiilor.
(In paranteza, nu sunt tampit si imi plac si mie masinile calumea - Porsche :)) Restul am spui mai sus)