Comentarii (36)

  • Felicitari pentru acest articol ! Intr-adevar un articol interesant, complet si la obiect.

    P.S: Aveti idee de ce acel Sandero are sigla Renault ? Se produce cumva pentru alta tara si e vandut sub sigla Renault ?
    14 3
  • nice
    frumos articol:)
    11 2
  • cretu'
    ok, dar siguranta activa??!!
    e bine ca masina sa fie sigura si pt ei nu numai pt pasageri..

    stiu un caz concret: dupa un accident cu un logan (avarie totala) cu banii de la asigurare (rca n-a fost vina lui) doar 16 000 (a mai adaugat din buzunarul propriu restul) si si-a luat tot logan .. asta pt ca a scapat ieftin

    daca avea vre-o rana serioasa isi lua o masina cu 5 stele la teste de siguranta.
    1 13
  • Dupa cate accidente sunt in ROMANIA masina asta nu o sa faca fatza la nici un accident serios.
    Trebuiau sa o faca din FONTA poate era mai rigida :D
    Sa nu se faca datorii UZINA din MIOVENI trebuie inchisa ca exista uzine in Munchen ,Stuttgart , Ingolstadt asa ca nu e nevoie de jafurile din Mioveni .
    La crash test parca e Geely din China, asa nu e masina ci o cutie de conserva.
    7 41
  • Rodallega
    vai de noi
    sa nu uitam ca cele mai multe accidente din tara au protagoniste Mercedes si dupa ei BMW......nici celelalte super nemtesti nu sunt departe....de ce? ca sunt multi prosti in aceasta tara care nu se tin la o tractiune spate sau la herghelia de sub capota si pe langa faptu ca provoaca pagube materiale....mai omoara si oameni nevinovati. Din pacate nu au fost bagate si alte dotari de siguranta ca ESP sau airbaguri cortina ca sa aibe sanse mari de supravietuire in jungla Q7 A8 Seria 5 E Klasse care uita de unde vin....Loganul a fost hulit va fi batjocorit si va fi scuipat....dar asta pentru ca a avut succes ca a fost masina pe care nemtii nu au putut-o produce si va creste incet incetisor pana o sa ajunga asemeni Skoda. Daca imi aduc aminte prima Skoda sub VW a fost Felicia care oricum era vai de capu ei pe langa ce e Loganu acu....
    29 6
  • Northern Nightmare
    batalie sau ...bataie de joc
    Mama ei de francofonie! Bataille, nu battaglie... Ca alors, messieurs
    les redacteurs!
    15 3
  • E o rusine pt Renault care atatea masini de 5 stele si care e renumit pentru siguranta masinilor sale sa scoata modele Dacia atat de proaste la capitolul siguranta!

    Daca peste design si materiale proaste as trece, peste lipsurile la capitolul siguranta n-o sa trec niciodata, deci probabil n-o sa cumpar prea curand Dacie.
    6 13
  • robert
    ..tot dacia.....
    Din fotografiile pe care tocmai le-am vazut, Sandero nu prea e intreaga. Si daca arata asa la un test la 65km/h, cum arata la 120? Nici nu vreau sa ma gandesc.Numai dacie sa nu-ti iei...........Vai de noi.........
    6 18
  • Stefan
    Rezultatele
    Asa am inteles poveste frumoasa foarte frumoasa, dar rezultatele care sunt ce nivel de siguranta are sandero?
    Manechinul a fost afectat la picioare? Sau avem un Sandero de 5 stele?
    Dar ieftin si in siguranta nu cred ca se poate...
    Asa ca dacia este o masina ieftina nu sigura...
    Totul este sa nu o iei in rate...
    5 3
  • Pop Florin
    date
    Cioburi, sticla, plastice imprastiate, dar nu srie nimic de viteza la impact si ceva concluzii.
    Slab articol.
    4 4
  • iulian
    crash-test cu dacia
    Felicitari Dacia. Asa o fi daca spune AutoMarchet. Dar in exploatare in viata de zi cu zi din pacate in Sandero intra apa la ploaie in general pe la antena radio , pe la usile spate. Zgomote, scartiituri.!!! Astfel de lucruri supara cel mai mult si aduce clientul la service. De altfel nici Loganul nu scapa de aceste neajunsuri. Mai multa atentie n-ar strica la aceste amanunte. Toate acestea le spune cineva care lucreaza in domeniu. La mai bine DACIA!
    4 4
  • cutie de conserve autohtona :)))
    5 12
  • Andrei P.
    Asa Da!
    Asa da articol! felicitari si la cat mai multe
    7 3
  • Corneliu
    articol frumos
    articolul e frumoas... dar sanderoo... DACIA
    Daca
    Ai
    Cap
    Ia-ti
    Alta
    6 10
  • fulgerica
    ?
    Ok. un test ca oricare altul cu plusuri si minusuri, dar din cite observ masina nu are capota de la motor...eu cind merg pe strada cu masina nu ii dau jos capota...nu ar fi fost mai relevant si cu capota montata ca masina sa fie completa?
    3 3
  • frumos articol
    interesant, bine ca se misca lucrurile si la noi :)
    3 3
  • Zoloft
    Bun articol DAR cate stele ?
    eram curios sa ne spui si ceva din rezultatele crash-testului: a trecut de 2-3 stele ?
    4 1
  • ?
    Intrebare: Unde e capota motor?
    1 2
  • Crash test motor
    Se specifica in articol ca acest crash test este facut pt motorul Euro5 - adica sa se urmareasca patrunderea in habitaclu a componentelor motor - transmisie si deasemenea deformarea bloc motor, si d-asta nu avea capota pusa. Oricum sandero nu e facuta ca maisna de 5 stele, se comporta ca si loganul. Bafta Dacia.
    5 0
  • Autogreen
    Super Dacia
    Dacia a inceput sa fie din ce in ce mai fiabila si performanta, nota 10 pentru investitia Renault in Romania. Poate o parte din banii pe care-i produce uzina de la Mioveni se vor duce si in educatie.
    3 3
  • lamuriri
    @Alin @ fulgerica
    Asa cum am scris si in material, exemplarul Sandero a fost testat fara capota "pentru validarea versiunii Euro 5 a motorului diesel din 2011, drept pentru care exemplarul nu dispunea de o capota."

    @Zoloft si ceilalti....Numarul de stele obtinut de Sandero, trei la numar, il gasiti in sectiunea dedicata din cadrul Automarket
    http://www.automarket.ro/crashtest/dacia-sandero-156.html

    @AutoGreen... Oficialii Renault Technologie Roumanie au anuntat ca au colaborari cu universitatile de profil din majoritatea oraselor mari. In plus, se organizeaza stagii de formare la uzina si mastere de specialitate. Deci DA, francezii au investit resurse si in formare si educatie.
    4 0
  • Un nene
    Nu din nou :(
    Articolele despre Dacia: un prilej pentru troli care urasc Dacia sa-si etaleze ideile preconcepute! "Prostu' nu e prost destul daca nu e si fudul!", zice un proverb/idee preconceputa! ;)
    Multumim baieti ca ne reamintiti de ce suntem in urma cu "jde" ani fata de restul Europei: NU pentru ca Dacia scoate 3 stele la crash-test in loc de 5, ci pentru ca cetatenii au atitudinea asta de carcotasi inculti care au impresia ca sunt experti la politica, fotbal si masini fara sa aiba experienta/educatie formala in nici una din cele 3 domenii! Un fel de mini "Jiji"!
    Va deranjeaza comentul meu? Probabil ca ar fi timpul sa faceti ceva ca sa nu mai fiti incadrati in acest stereotip: Abtineti-va de la comentarii inutile!
    12 1
  • Autogreen
    completare
    @Bogdan Mirica: in educatia retarzilor si cocalarilor ce scriu pe acest forum, educatie care trebuie inceputa cu gradinita.
    4 0
  • bucuresti
    incorect
    Testele astea sunt aproape inutile. 3 stele.. 5 stele... la ce? Impact cu un corp fix, la 65km/h. In viata reala, impactul are loc ori la viteze de peste 80 km/h (cu corpuri fixe) sau sunt accidente intre 2 auto, bot in bot.. viteze mai mari.. iar fortele se aduna. Astea 3 stele sunt doar o mica parte din ce vor vedea ocupantii masinii..
    3 3
  • sandel
    De mult timp asteptam un crash test cu Sandero sau Logan. Nu mi se pare deloc o masina sigura. Presupun ca cele 3 stele au fost optinute pe o masina cu dotari de varf ( avand in vedere stema de renault arata ca e pt export) ca la dotarile sarace pe care le au cele din Romania nu cred ca scoate nici 3 stele.
    4 6
  • carlos
    pt dan
    ce dotari de varf ma idiotule ca toate au aceeasi celula de supravietuire, structura cu deformare programata, coloana de directie telescopica, padinguri, bord tip fagure etc... este varza
    10 1
  • Dvictor
    iar avocat
    Iar sunt avocatul poporului, desi nu sunt posesor Dacia.

    Cand nemtii isi divinizeaza cutiile de conserve, noi nici nu stim sa le sustinem pe ale noastre. Si ne luam toti Golf 3,4 in loc de Sandero si ne miram cand avem probleme.

    Noi romanii am demostrat o intelepciune si siretlenie iesita din comun.

    Cand am zis mai demult ca Sandero este sensibil departe de 5 stele, toata lumea a sarit cu date fixe ca este 3.

    Daca cand Volkswagenu produce o masina cu 900 euro si o vinde cu 12 mii si 4 stele euroncap se fac cozi . Lumea spune ca "este Volkswagen deci sigur este sigura" nu conteaza rezultatul.

    Ganditi cu capul nu cu ochiul popular... ne mandrim cand ne vede lumea in table mai scumpe (de acum 3 ani).

    Vreti o masina old school, luati-va un ursulet, un golf 1 cabrio, Golf 2 GTI... ceva fin... si nu ca masina principala, ci ca moft... ca si o masina de condus in weekend.
    9 0
  • comments
    mai bine ar lua lectii de condus ca sa nu mai faca atatea accidente in loc sa trancane toti pe aici...
    4 0
  • cosmin
    testele NCAP
    pt cultura voastra generala ...
    testele NCAP se fac pe VARIANTA MINIMA DE ECHIPARE a oricarei masini !!!!!!

    daca urmariti testul NCAP facut lui Sandero (este linkul un pic mai sus) veti vedea ca a luat 3 stele cu aibagurile laterale dezactivate, si s-a facut si un test neoficial cu airbagurile laterale activate in care a luat 4 stele
    3 0
  • URAGANU
    bleah
    daca nu e NCAP nu e nimic.

    pana atunci toate sunt ZERO
    1 2
  • Claudiu
    Felicitari
    Felicitari domnule Mirica. Unul din cele mai bune articole scrise pe acest site!
    1 1
  • de imbunatatit
    Poate ar fi prins bine un fotograf care sa aiba habar de incadrare macar in pozele statice, sa nu-i fuga focusul la cele in miscare si sa aiba macar un aparat cu 6cadre/sec.
    0 2
  • ha ha ha
    hmmm
    Nu laud firma Dacia,nici loganul nici sandero.Dar daca voi credeti ca prezinta mai multa siguranta o masina la mana a doua decit una noua,va inselati amarnic.Eu zic ca o masina noua-fie ea si numai cu 2-3 stele ca puncte de siguranta,e mai sigura decit una second hand.Cine nu ma crede,poate sa-si testeze sh-ul.Si oricum,in principiu un sh e o masina calarita de altul sau altii-mai intai-si care devine sh cand nimeni nu o mai vrea,cand nu mai corespunde din anumite puncte de vedere-printre care si siguranta.Am auzit ca la logan airbagurile nu s-ar deschide la impact---deci daca la o masina noua exista riscul asta,ce sa mai zic de un sh.Si o intrebare ptr. autorii articolului:de ce masina de test(pe care nu cred eu ca sarea si sigla la impact-ca am mai vazut sandero busit dar avea sigla) si cea supusa apei de ploaie,aveau marca renault...?
    2 0
  • Unde postez niste poze cu un Pontiac 6000LE`88 dupa un impact frontal cu un sant la 135km/h?A evitat un caine.Or sa planga multi apropo de siguranta!Se construiau masini pe vremuri.Soferu,vecinul meu,m-a sunat dupa accident sa-mi spuna are caroseria cam sifonata,dar ca nu-i mai porneste pe GPL.Asta era marea problema!!!!
    0 0
  • Mircea
    Foarte bine facut articolul. Si obiectiv.
    Mi-a placut ideea expusa de hahaha.
    Si are mare dreptate.
    Exista un episod din Top Gear unde au cumparat un Ford Focus second si au facut un crash-test frontal cu unul nou, acelasi model.
    Cel second s-a facut varza in timp ce cel nou nu a avut mari avarii.
    Motivul: cel second mai avusese accidente si era reparat.
    Asa ca mare grija, pt ca nu stii ce cumperi. Mai ales cu masini foarte vechi
    1 0
  • oksana
    La 150 km/h nimic nu este sigur adica nu esti sigur nici de rai nici de iad
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru