Ultimul Bugatti Veyron a fost vândut
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
În anul 2005 începea era de dominaţie a lui Bugatti Veyron. Supercar-ul constructorului din Molsheim a fost produs în doar 300 de unităţi, iar comanda pentru ultimul exemplar a sosit la uzinele franceze în cursul acestei săptămâni. Ultimul client care va deţine această piesă de colecţie este din Europa şi va putea face prima plimbare la volanul supercar-ului la toamnă.
Pentru a da naştere celor 300 de exemplare, inginerii Bugatti au avut nevoie de şapte ani. Sub capota lui Veyron regăsim propulsorul W16 de 8.0 litri quad-turbo care livrează 1001 cai şi 1250 Nm. Puterea este transmisă celor patru roţi prin intermediul unei cutii de viteze automată cu dublu-ambreiaj şi şapte rapoarte.
În versiunea Super Sport, supercar-ul din Molsheim dezvoltă 1.200 de cai şi 1.500 Nm. Pentru cei care încă îşi dorescu un Veyron nou, Bugatti va continua să asambleze versiunea Grand Sport până când va atinge target-ul de 150 de unităţi.
Via | WCF
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Pentru a marca retragerea celebrului Civic Type R din Europa, Honda a lansat o hartă interactivă cu peste 120 de drumuri, din Europa, ideale pentru condus. Transfăgărășanul este, desigur, pe listă. (11.09)
-
BMW i-a făcut cadou lui Papa Leon al XIV-lea o motocicletă R 18 Transcontinental. Vehiculul va fi scos la licitație în luna octombrie pentru a susține un scop caritabil. Suma rezultată din licitație va fi donată către mai multe proiecte de ajutorare a copiilor dintr-o țară africană. (10.09)
-
Ford Performance, divizia de performanță a mărcii americane, are din această toamnă un nume nou. Astfel, începând de acum, Ford Performance se va numi Ford Racing. (09.09)
-
Euro 7 mai face o victimă: Audi va retrage motorul său cu 5 cilindri în 2027
-
Înlocuitorul lui Ford Focus va fi un SUV compact: lansare în 2027
-
Stellantis schimbă macazul: va continua să vândă mașini cu motoare termice și după 2030
-
Italienii prezintă un nou concept creat la cererea Volkswagen
-
Renașterea unei legende: noul Ferrari 849 Testarossa
Comentarii (8)